Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=240886&B=HOVEDSTADEN
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=240886&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
valgt firma
(07.01.2020)
Rambøll Danmark
Hannemanns Allé 53
2300 København S
Opdateringer
IV.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 19-06-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 22-07-2019
Time: 12:00
IV.2.6
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 08-02-2020
Læses:
Dato: 24-03-2020
Prøvetagning på driftsanlæg og monitringslokaliteter
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Anita Ballisager
Telefon: +45 38665000
E-mail: anita.ballisager@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udbud af Prøvetagning på driftsanlæg og monitringslokaliteter
Opgaven omfatter overordnet totalrådgivning og bistand til: Udtagning af vandprøver på regionens igangværende driftsanlæg, samt udtagning af vandprøver fra udpegede monitringslokaliteter. Udtagning af luftprøver på regionens igangværende driftsanlæg, samt udtagning af luftprøver på udpegede moniteringslokaliteter. Pejling af boringer Indlevering af vand- og luftprøver til analyse på et af Region Hovedstaden anvist laboratorium. Håndtering og kvalitetssikring af felt- og analysedata. Gennemgang af resultaterne fra prøvetagning og tilbagemelding til regionen, hvis der er overskridelser på udledningstilladelserne eller overskridelser af aktionsværdier for luft og/eller vand samt ved gennemslag på kulfiltre. Afrapportering af moniteringsresultater fra moniteringslokaliteterne (moniteringsnotat).
Opgaven omfatter overordnet totalrådgivning og bistand til: Udtagning af vandprøver på regionens igangværende driftsanlæg, samt udtagning af vandprøver fra udpegede moniteringslokaliteter. Udtagning af luftprøver på regionens igangværende driftsanlæg, samt udtagning af luftprøver på udpegede moniteringslokaliteter. Pejling af boringer Indlevering af vand- og luftprøver til analyse på et af Region Hovedstaden anvist laboratorium. Håndtering og kvalitetssikring af felt- og analysedata. Gennemgang af resultaterne fra prøvetagning og tilbagemelding til regionen, hvis der er overskridelser på udledningstilladelserne eller overskridelser af aktionsværdier for luft og/eller vand samt ved gennemslag på kulfiltre. Afrapportering af moniteringsresultater fra moniteringslokaliteterne (moniteringsnotat).
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3, TBL (Tilbudsliste), hovedpost 6 og 7.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Egenkapital for de sidste 2 regnskabsår,
- Soliditetsgrad for de sidste 2 regnskabsår.
- Egenkapitalen skal være positiv, i gennemsnit over de sidste 2 regnskabsår,
- Soliditetsgraden skal være mindst 10% i gennemsnit over de sidste 2 regnskabsår.
- Ansøger skal angive referencer for tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 3 år.
Referencerne skal angive oplysninger om den udførte udgave, kontraktsum, varighed og angivelse af kunden.
- Ansøger skal angive Ansøger årlige gennemsnitlige antal beskæftigede og ledere på prøvetagnings- og datahåndteringsområdet for hver af årene 2016, 2017 og 2018.
- Ansøger skal angive mindst 1 reference og må maksimalt angive 5 referencer,
- Ansøger skal have mindst 3 ansatte prøvetagere,
- Ansøger skal have mindst én medarbejder der har stor erfaring, dvs. mindst 3 års erfaring i brug af GeoGIS, i forhold til jordforureningsopgaver for danske regioner (dokumenteres).
Vejledning (slettes inden offentliggørelse); Angiv om der i kontraktudkastet er vilkår om sikkerhedsstillelse, virksomhedsoverdragelse, databehandleraftale eller andre indgribende vilkår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
4 år
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
x
Danmark
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Du skal slette den tekst, der ikke passer på udbuddet.
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Tildeling af ordre efter miniudbud baseret på rammeaftale: 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
Tildeling af rammeaftale) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk