Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø, AffaldVarme Aarhus (AVA)
Tømning af containere fra sorteringsgårde i Aarhus Kommune
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø, AffaldVarme Aarhus (AVA)
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Karen Blixens Boulevard 7
Brabrand
8220
Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Neergaard
E-mail: vhc@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/19ca72f0-3cd8-41e1-b5a4-e630a852d6ea/homepage
Del II: Genstand
Tømning af containere fra sorteringsgårde i Aarhus Kommune
Opgaven omhandler tømning af containere fra Aarhus Kommunes sorteringsgårde.
Aarhus Kommune
Opgaven omhandler tømning af containere fra Aarhus Kommunes sorteringsgårde. En sorteringsgård er defineret som en større bebyggelse, boligforening eller en kommunal institution/kommunal virksomhed, der har etableret containerløsninger til opsamling af de i kontrakten omfattede affaldstyper. Der er etableret ca. 380 sorteringsgårde i Aarhus Kommune. De indsamlede affaldstyper afleveres efterfølgende på modtageanlæg. Opgaven omfatter endvidere, at transportøren udlejer containere til sorteringsgårdene.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tømning af containere fra sorteringsgårde i Aarhus Kommune
49979517
Ørbækvej 851
Ferritslev
5863
Danmark
NUTS-kode: DK031
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk