Fakta om udbudet
Udbyder
Grundejernes Investeringsfond
Kontrakt om levering af rengøringsydelser til Grundejernes Investeringsfond
Grundejernes Investeringsfond
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26092515
Ny Kongensgade 15
København K
1472
Danmark
Kontaktperson: Sebastian Greva
E-mail: seg@horten.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a67791e7-a77c-41a7-97d8-4fc0c5557f70/homepage
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af rengøringsydelser til Grundejernes Investeringsfond
Udbuddet omfatter daglig rengøring af GI’s lokaler i indre by. Det samlede areal, som skal rengøres under den udbudte kontrakt udgør 3 365 m2, og består fortrinsvis af kontorlokaler, gangarealer, mødelokaler mv. Dele af arealet skal ikke rengøres dagligt.
København
Udbuddet omfatter daglig rengøring af GI’s lokaler i indre by. Det samlede areal, som skal rengøres under den udbudte kontrakt udgør 3 365 m2, og består fortrinsvis af kontorlokaler, gangarealer, mødelokaler mv. Dele af arealet skal ikke rengøres dagligt.
Rengøringsydelserne udbydes på basis af en 2-årig aftale med option på 2 x 12 måneders forlængelse med forventet kontraktopstart 1.4.2019.
De opgaver som den vindende tilbudsgiver (herefter ”Leverandøren”) skal udføre, er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag B) og aftalen (bilag G). GI skal særligt gøre opmærksom på, at kontraktudkastet indeholder en række krav til Leverandørens miljømæssige tiltag. Disse krav afspejler GI's vedvarende fokus på at beskytte miljøet og er en vigtig bestanddel af de ydelser, som Leverandøren skal yde.
Det er Grundejernes Investeringsfonds vurdering, at at der kan opnås stordriftsfordele ved ikke at opdele kontrakten. Kontrakten er endvidere ikke opdelt i delkontrakter, da det er økonomisk og driftsmæssigt mere forsvarligt at udbyde opgaven som én samlet kontrakt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
30828240
Karlslunde
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
GI skal kræve, at ansøgerne benytter det fælles europæiske udbudsdokument, jf. udbudslovens § 148. Ansøgere skal derfor ved ansøgning om prækvalifikation anvende det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD fungerer som foreløbigt bevis for, at ansøger ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, samt som bevis for, at tilbudsgiver opfylder de fastsatte krav til egnethed.
Ansøger skal derfor udfylde og vedlægge ESPD i overensstemmelse med GI's anvisninger i udbudsbekendtgørelsen og udbudsbetingelserne.
GI gør en elektronisk version af ESPD'et (XML-fil) tilgængelig for ansøgerne som en del af udbudsmaterialet.
Ansøgere kan på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside finde henvisning til ESPD-tjenesten og vejledning om udfyldelse af ESPD: https://www.kfst.dk/vejledninger/kfst/dansk/2017/20172606-espd-dokumentation-og-ecertis/
GI kan på ethvert tidspunkt under udbudsprocessen anmode om hel eller delvis dokumentation for oplysningerne om egnethed, jf. udbudslovens § 151, stk. 2.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt.
Klage over tildelingsbeslutning skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk