23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 224-512964
Offentliggjort
21.11.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Odsherred Kommune

Odsherred Kommune, udbud af renhold inkl. graffiti


Odsherred Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Odsherred Kommune
Nyvej 22
Højby
4573
Danmark
Kontaktperson: Anne Amalie Høegh-Guldberg Fenger
E-mail: aahfe@odsherred.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88598485.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.odsherred.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Odsherred Kommune, udbud af renhold inkl. graffiti

II.1.2) Hoved-CPV-kode
77312100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter Renhold inkl. graffiti i Odsherred Kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34922100
34923000
34928120
90611000
90690000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Odsherred Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter følgende hovedydelser:

— Fejning og renhold af befæstede og ubefæstede arealer,

— Bekæmpelse af ukrudt på befæstede arealer,

— Renhold og tømning af affaldskurve,

— Renhold af tavler, kantpæle, bænke og andet udstyr,

— Fjernelse af graffiti,

— Vedligehold af vejinventar,

— Fjernelse af tang,

— Op-/nedtagning af handicaprampe.

Kontrakten forventes at træde i kraft 1.10.2018. Kontrakten løber til og med 30.9.2022.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Underkriterium B, Samarbejde / Vægtning: 25 %
Kvalitetskriterium - Navn: Underkriterium C, Leveringssikkerhed / Vægtning: 25 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 132-300711
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Odsherred Kommune, udbud af renhold inkl. graffiti

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Sammen med tilbuddet skal der medsendes en udfyldt og underskrevet ESPD. Der skal udfylde del II A og B, del III del IV a, saml del VI.

Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her https://www.kfst.dk/nyheder/kfst/ok-nyheder/2017/ny-udgave-af-espd-og-ny-vejledning-fra-konkurrence-og-forbrugerstyrelsen/

Det samlede udbudsmateriale downloades fra www.mercell.com og gemmes lokalt på computeren hos tilbudsgiver. Herefter kan der åbnes en online formular på denne adresse: https://ec.europa.eu/tools/espd

Når tilbudsgiver har valgt "jeg er økonomisk aktør,, vælges importere ESPD" og under "upload dokument" browses frem til udbudsmaterialet og den forudfyldte ESPD formular som XML-fil )ESPD-fil som pdf er vedlagt til orientering). Herefter kan formularen udfyldes online. Til sidst (eller undervejs) kan formularen gemmes på egen computer som XML-fil som der kan arbejdes videre med på et senere tidspunkt. Når formularen er færdigudfyldt, vælges i bunden af formularen "oversigt", hvor der er adgang til at udskrive eller gemme en pdf-fil.

Printet scannes og vedlægges tilbuddet.

Ordregiver afgiver ikke kontrolbud.

Entreprisen indeholder ikke virksomhedsoverdragelse. I nærværende sag har Ordregiver vurderet, at der ikke overdrages materielle aktiver og/eller medarbejdere. Spørgsmålet om virksomhedsoverdragelseslovens anvendelse vil dog bero på den kommende entreprenørs tilrettelæggelse og bemanding af opgaven, og Ordregiver kan ikke gøres ansvarlig herfor.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud" LBK nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer.

Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/11/2018

Send til en kollega

0.063