23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 217-497008
Offentliggjort
10.11.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland

Rammeaftale om forureningsundersøgelser


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Bodil Hesel
Telefon: +45 78410003
E-mail: Bodil.Hesel@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om forureningsundersøgelser

Sagsnr.: 1-23-4-71-1-18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90732000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90732400
90732600
90732000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser.

Opgaverne omfatter:

— Enkelte historiske redegørelser uden efterfølgende forureningsundersøgelse,

— V2-undersøgelser på de ejendomme, som er prioriteret til indledende undersøgelse i forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland,

— V2-undersøgelser, som prioriteres på foranledning af grundejer (en såkaldt boligundersøgelse eller 1-årsundersøgelse),

— Videregående undersøgelser, som er prioriteret til undersøgelse i forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland.

Opgaven er nærmere beskrevet i Kontraktbilag 4 med tilhørende bilag.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Bemanding / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsningen / Vægtning: 25
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 168-382816
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Rammeaftale om forureningsundersøgelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Vi har desværre konstateret, at de mange og sene ændringer i udbudsmaterialet har ført til flere fejl og problemer i forbindelse med tilbudsafgivelsen.

Derfor har vi besluttet at annullere udbuddet og opstarte det forfra snarest muligt.

Det nye udbud vil basere sig på det samme materiale. Dog vil de ændringer, som følger af vores svar i spørgefasen af det annullerede udbud, blive inkorporeret i materialet i det omfang, det ikke allerede er tilfældet.

Såfremt vi foretager yderligere justeringer af materialet, vil vi gøre jer specifikt opmærksom herpå i forbindelse med offentliggørelse af materialet. Dermed håber vi at minimere det ekstra tidsforbrug, som annullation og genudbud kommer til at indebære for tilbudsgiverne.

Vi beklager, at annullation har været nødvendig, men vurderer at det under omstændighederne er den bedste og mest fair løsning.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/11/2018

Send til en kollega

0.047