Fakta om udbudet
EU-nr
2014/S 161-289461
Offentliggjort
25.08.2014
Udbudstype
Begrænset udbud
Bestilling af materiale
Addresse
Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle 7,
Kontaktpunkt(er): DFP Dansk fjernvarme, Att: Mogens H. Nielsen, 2860 Søborg
Telefon: +45 76308000
Mail: mhn@dfp.dk
Anmodning om deltagelse
Til
08.09.2014 Kl. 15:00
Addresse
DFP, Merkurvej 7, Att: Mogens H. Hansen, 6000 Kolding, Telefon: +45 23320770
Udbyder
Gladsaxe Kommune
Vindere
Hovedentreprenør
(16.11.2015)
Lindpro A/S
Fabriksparken 58
2600 Søborg
Opdateringer
Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Yderligere supplerende oplysninger
Annullering af annonce, da det ved en fejl er indtastet som EU-udbud og med forkert CPV-kode, der bliver lavet en ny annonce under mindre danske udbud.
Prækvalifikation — udbud af installationsarbejder ved konvertering af eksisterende varmeinstallation til fjernvarme (Annulleret) (Annulleret)
Gladsaxe Kommune
Bygge- og anlægsarbejderDirektiv 2004/17/EF
Del I: Ordregiver
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Gladsaxe Kommune
Rådhus Alle 7
Kontaktpunkt(er): DFP Dansk fjernvarme
Att: Mogens H. Nielsen
2860 Søborg
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: mhn@dfp.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.gladsaxe.dk/fjernvarme
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: DFP
Merkurvej 7
Att: Mogens H. Hansen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 23320770
I.2)
Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
I.3)
Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Prækvalifikation — udbud af installationsarbejder ved konvertering af eksisterende varmeinstallation til fjernvarme.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Bygge- og anlægsarbejder
NUTS-kode DK02
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 0
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Prækvalifikation — udbud af installationsarbejder ved konvertering af eksisterende varmeinstallation til fjernvarme.
Gladsaxe Kommune udbyder installationsarbejdet ved konvertering af eksist. varmeinstallationer for parcel og rækkehuse langs Søborg Hovedgade.
Virksomheder, der ønsker at blive prækvalificeret, skal fremsende anmodning.
Der prækvalificeres maks. 6 virksomheder.
Anmodning om prækvalifikation skal fremsendes senest den 10.9.2014 klokken 15:00.
Perioden:
Konverteringerne vil finde sted i perioden januar 2015 til december 2016.
Nærmere oplysninger kan rekvireres på: http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=68116
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
45310000, 45331100
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8)
Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Vil fremgår af udbudsmaterialet.
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betalingsbetingelser fastlægges i udbudsbetingelser.
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Opgaven vil blive tildelt en leverandør.
III.1.4)
Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger om selskabsform, ejer forhold, CVR NR, antal ansatte, serviceattest til erhvervsstyrelsen, navn adresse, e-mail og telefon nr. på kontaktpersonen.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Seneste godkendt regnskab, sammenstilling af de seneste 3 års nøgletal for:
— resultat
— omsætning
— soliditetsgrad
— overskudsgrad.
Se mere i annoncen på http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=68116
III.2.3)
Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Optil 10 anlæg pr. uge.
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Begrænset
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: 8.9.2014 - 15:00
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
8.9.2014 - 15:00
IV.3.5)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7)
Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allè 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 25291000
VI.4.2)
Indgivelse af klager
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Klagenævnet for Udbud
DANMARK
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.8.2014