23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2014/S 161-289461
Offentliggjort
25.08.2014
Udbudstype
Begrænset udbud

Bestilling af materiale

Addresse
Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle 7,
Kontaktpunkt(er): DFP Dansk fjernvarme, Att: Mogens H. Nielsen, 2860 Søborg
Telefon: +45 76308000
Mail: mhn@dfp.dk

Anmodning om deltagelse

Til
08.09.2014 Kl. 15:00

Addresse
DFP, Merkurvej 7, Att: Mogens H. Hansen, 6000 Kolding, Telefon: +45 23320770

Udbyder

Gladsaxe Kommune

Vindere

Hovedentreprenør

(16.11.2015)
Lindpro A/S
Fabriksparken 58
2600 Søborg

Opdateringer

Annullering
(29.08.2014)

Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt

Yderligere supplerende oplysninger

Annullering af annonce, da det ved en fejl er indtastet som EU-udbud og med forkert CPV-kode, der bliver lavet en ny annonce under mindre danske udbud.

Prækvalifikation — udbud af installationsarbejder ved konvertering af eksisterende varmeinstallation til fjernvarme (Annulleret) (Annulleret)


Gladsaxe Kommune

Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Gladsaxe Kommune
Rådhus Alle 7
Kontaktpunkt(er): DFP Dansk fjernvarme
Att: Mogens H. Nielsen
2860 Søborg
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: mhn@dfp.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.gladsaxe.dk/fjernvarme

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: DFP
Merkurvej 7
Att: Mogens H. Hansen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 23320770


I.2)

Hovedaktivitet

Produktion, transport og distribution af gas og varme



I.3)

Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Ordregiverens betegnelse for kontrakten:

Prækvalifikation — udbud af installationsarbejder ved konvertering af eksisterende varmeinstallation til fjernvarme.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Bygge- og anlægsarbejder

NUTS-kode DK02


II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem


II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 0


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Prækvalifikation — udbud af installationsarbejder ved konvertering af eksisterende varmeinstallation til fjernvarme.
Gladsaxe Kommune udbyder installationsarbejdet ved konvertering af eksist. varmeinstallationer for parcel og rækkehuse langs Søborg Hovedgade.
Virksomheder, der ønsker at blive prækvalificeret, skal fremsende anmodning.
Der prækvalificeres maks. 6 virksomheder.
Anmodning om prækvalifikation skal fremsendes senest den 10.9.2014 klokken 15:00.
Perioden:
Konverteringerne vil finde sted i perioden januar 2015 til december 2016.

Nærmere oplysninger kan rekvireres på: http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=68116


II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45310000, 45331100


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej



II.1.8)

Oplysninger om delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:


II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: nej



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse


Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Vil fremgår af udbudsmaterialet.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Betalingsbetingelser fastlægges i udbudsbetingelser.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Opgaven vil blive tildelt en leverandør.



III.1.4)

Andre særlige vilkår:

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej



III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger om selskabsform, ejer forhold, CVR NR, antal ansatte, serviceattest til erhvervsstyrelsen, navn adresse, e-mail og telefon nr. på kontaktpersonen.



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Seneste godkendt regnskab, sammenstilling af de seneste 3 års nøgletal for:
— resultat
— omsætning
— soliditetsgrad
— overskudsgrad.

Se mere i annoncen på http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=68116


III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Optil 10 anlæg pr. uge.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej



III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej



Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Begrænset



IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos ordregiveren:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter

Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: 8.9.2014 - 15:00
Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

8.9.2014 - 15:00



IV.3.5)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.6)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud


IV.3.7)

Åbning af bud

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej



Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger:


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allè 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 25291000


VI.4.2)

Indgivelse af klager


VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Klagenævnet for Udbud
DANMARK


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

20.8.2014

Send til en kollega

0.063