23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 202-459383
Offentliggjort
19.10.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
26.11.2018 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221485&B=DINFORSYNING

Udbyder

DIN Forsyning A/S

Vindere

Valgt firma

(06.02.2019)
Eurofins Miljø A/S
Ladelundvej 85
6600 Vejen

Prøvetagning og laboratorieydelser i forbindelse med miljøanalyser af rent vand, spildevand m.m


DIN Forsyning A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
DIN Forsyning A/S
32661149
Ulvsundvej 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Poul Erik Lundsgaard Olesen
Telefon: +45 74747530
E-mail: pelo@dinforsyning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437

I.1) Navn og adresser
DIn Forsyning Vand A/S
32660991
Ulvsundvej 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Poul Erik Lundsgaard Olesen
Telefon: +45 27741501
E-mail: pelo@dinforsyning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dinforsyning.dk

I.1) Navn og adresser
DIN Forsyning Spildevand A/S
32661165
Ulvsundvej 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Poul Erik Lundsgaard Olesen
Telefon: +45 27741501
E-mail: pelo@dinforsyning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dinforsyning.dk

I.1) Navn og adresser
Esbjerg Kommune
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Poul Erik Lundsgaard Olesen
Telefon: +45 27741501
E-mail: pelo@dinforsyning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dinforsyning.dk

I.1) Navn og adresser
Fanø Vand A/S
32571360
Vestervejen 1
Fanø
6720
Danmark
Kontaktperson: Poul Erik Lundsgaard Olesen
Telefon: +45 27741501
E-mail: pelo@dinforsyning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dinforsyning.dk

I.1) Navn og adresser
Deponi Syd I/S
33343795
Mådevej 99
Esbjerg Ø
6705
Danmark
Kontaktperson: Poul Erik Lundsgaard Olesen
Telefon: +45 27741501
E-mail: pelo@dinforsyning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dinforsyning.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221485&B=DINFORSYNING
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221485&B=DINFORSYNING
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Prøvetagning og laboratorieydelser i forbindelse med miljøanalyser af rent vand, spildevand m.m.

 

Sagsnr.: S2018-01972
II.1.2) Hoved-CPV-kode
71900000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører levering af Prøvetagning og laboratorieydelser i forbindelse med miljøanalyser af rent vand, spildevand m.m. til de i afsnit 1.2 oplyste ordregivere. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. punkt. 6 og opfylder eventuelle minimumskrav, kan afgive tilbud.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
41110000
90733700
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Esbjerg og Varde kommuner.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af Prøvetagning og laboratorieydelser i forbindelse med miljøanalyser af rent vand, spildevand m.m. til de i afsnit 1.2 oplyste ordregivere. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. punkt. 6 og opfylder eventuelle minimumskrav, kan afgive tilbud.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option for forlængelse i yderligere 24 mdr. af én eller flere gange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option for forlængelse i yderligere 24 mdr. af én eller flere gange.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal i den elektroniske ESPD bekræfte, at tilbudsgiver opfylder flg. mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 135 stk. 1 til 3, 4 og 5 samt § 137:

- at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde,

- at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde.

Tilbudsgiver skal desuden oplyse om flg.:

- Virksomhedsprofil, herunder selskabsform og ejerforhold,

- Organisationsplan med navn på kontaktpersoner og øvrige nøglepersoner, der stilles til rådighed for Ordregiverne, med angivelse af deres faglige kvalifikationer. Kontaktpersonerne skal beherske det danske sprog i skrift og tale,

- Dokumentation for akkreditering efter europæisk standard DS/EN ISO/IEC 17025, eller anden godkendelse af de statslige myndigheder for de analysekategorier, der afgives tilbud på, herunder også for eventuelle underleverandører. Tilbudsgiveren skal kunne udføre prøverne akkrediteret eller eventuelt med tilsvarende kvalitetssikring.

Dokumentation for ovenstående 3 punkter, skal vedlægges tilbuddet som et separat dokument i PDF-format.

Den ovenfor angivne dokumentation danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt tilbudsgiver er egnet til at løfte den udbudte opgave.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

For de seneste 3 afsluttede regnskabsår, oplyses værdier for nedenstående nøgletal:

- Tilbudsgiver skal i den elektroniske ESPD, bekræfte samt angive, tilbudsgiveres positive egenkapital for de seneste 3 regnskabsår,

- Tilbudsgiver skal i den elektroniske ESPD, bekræfte samt angive, tilbudsgiveres Soliditetsgrad > 15% for de seneste 3 regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner,

- Erklæring om, at Tilbudsgiveren og evt. underentreprenører opfylder bestemmelserne i Bekendtgørelse om kvalitetskrav til miljømålinger nr. 974 af 27.6.2018,

- Oplysning om, hvor stor en del af Aftalen, som Tilbudsgiver agter at give i underleverance eller give i andre koncernejede selskaber. Der oplyses navn og adresse på underleverandører. Alle nævnte vilkår skal tillige oplyses og være gældende for eventuelle underleverandører,

- Dokumentation/beskrivelse af hvorledes tilbudsgiver til enhver tid vil opretholde en vagtordning for prøvetagning på søn- og helligdage samt udenfor normal arbejdstid.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/11/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 26/03/2019
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 26/11/2018
Tidspunkt: 12:00
Sted:

 

Der er ikke adgang til overværelse af åbning af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: nh@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/10/2018

Send til en kollega

0.063