Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kyamzogtnc
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kyamzogtnc
Udbyder
Afatek A/S
Vindere
Valgt firma
(14.01.2019)
Meldgaard Miljø A/S
6200 Aabenraa
Afsætning af slagge til genanvendelse
Afatek A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
15105909
Gartnervej 40
Holmegaard
4684
Danmark
Kontaktperson: Jens Kallesøe
E-mail: jka@afatek.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.afatek.dk
Del II: Genstand
Afsætning af slagge til genanvendelse
AFATEK A/S (i det følgende "AFATEK") varetager i dag oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række forbrændingsanlæg på Sjælland.
Formålet med nærværende udbud er at fastholde den nuværende genanvendelse af slagge fra affaldsforbrænding på et forsvarligt økonomisk grundlag og et kvalitets- og miljømæssigt højt niveau. Den nuværende genanvendelse er muliggjort ved betydelige investeringer fra AFATEK's side i etablering af miljøgodkendte slaggepladser på Sjælland. Den udbudte aftale vedrører afsætning af løbende slaggeproduktion samt overtagelse af asvaret for afsætningen af den del af slaggelageret, der ved kontraktstart er deklareret til genanvendelse, eller som på baggrund af prøveudtagning foretaget inden kontraktstart efterfølgende deklareres til genanvendelse.
Den udbudte aftale vil som udgangspunkt løbe i en periode på 2 år, startende 1.1.2019, men med mulighed for, at AFATEK kan forlænge aftalen med 12 måneder (som option).
Aftag af anslået 220 000 ton slagge til genanvendelse pr. år. Leverandøren skal sørge for afsætning af den godkendte slagge, der befinder sig på AFATEKs slaggepladser pr. 1.1.2019, samt den slagge der i kontraktperioden tilføres og godkendes fra AFATEKs slaggepladser.
Ydelsen består blandt andet i markedsføring, salg, levering / ordre-afvikling, afgivning af nødvendige anmeldelser og søgning af tilladelser samt rapportering om leverancer og salg.
Den udbudte aftale vil som udgangspunkt løbe i en periode på 2 år, startende 1.1.2019, men med mulighed for, at AFATEK kan forlænge aftalen med 12 måneder (som option).
AFATEK har mulighed for at forlænge kontraktens varighed med 12 måneder (som option).
AFATEK har mulighed for at forlænge kontraktens varighed med 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Klage skal indgives inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Ridende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, jf. håndhævelseslovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med indgivelse af klagen skal ordregiver modtage underretning og kopi heraf.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud