Fakta om udbudet
Udbyder
Nordsjællands Park & Vej I/S
Vinterhåndruter i Helsingør og Fredensborg Kommuner
Nordsjællands Park & Vej I/S
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 154-353505)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Nordsjællands Park & Vej I/S
Kongevejen 425 C
Kvistgård
3490
Danmark
Kontaktperson: Eva Rostgaard-Hansen
Telefon: +45 49282248
E-mail: erh11@helsingor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89565135.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Del II: Genstand
Vinterhåndruter i Helsingør og Fredensborg Kommuner
Nordsjællands Park og Vej udbyder vinterhåndruterne i Helsingør og Fredensborg Kommuner. Vinterhåndruterne er den del af vintertjenesten, der udføres med håndredskaber og fejemaskine suppleret med mindre traktorer.
Udbuddet omfatter en ikke eksklusiv rammeaftale med 18 delaftaler, som hver repræsenterer en rute. Af de 18 vinterhåndruter er 7 ruter beliggende i Helsingør Kommune og 11 ruter er beliggende i Fredensborg Kommune.
Arbejdet omfatter glatførebekæmpelse og snerydning, hvorfor det er helt afgørende, at arbejdet iværksættes med kort varsel. Bemærk derfor, at Leverandøren skal påbegynde ruten, som udgår fra saltdepotet senest 45 minutter efter, at Leverandøren har modtaget det telefoniske udkald fra Ordregiver.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Nordsjællands Park og Vej udbyder vinterhåndruterne i Helsingør og Fredensborg Kommuner. Vinterhåndruterne er den del af vintertjenesten, der udføres med håndredskaber og fejemaskine suppleret med mindre traktorer.
Udbuddet omfatter en ikke eksklusiv rammeaftale med 18 delaftaler, som hver repræsenterer en rute. Af de 18 vinterhåndruter er 7 ruter beliggende i Helsingør Kommune og 11 ruter er beliggende i Fredensborg Kommune.
Arbejdet omfatter glatførebekæmpelse og snerydning, hvorfor det er helt afgørende, at arbejdet iværksættes med kort varsel. Bemærk derfor, at Leverandøren skal påbegynde ruten, som udgår fra saltdepotet senest 45 minutter efter, at Leverandøren har modtaget det telefoniske udkald fra Ordregiver.
Ordregiver har udsendt svar på indkomne spørgsmål til og med 30.8.2018.
Dette har givet anledning til ændringer i udbudsmaterialet på følgende punkter:
— Tidskravet til, hvornår arbejdet skal være påbegyndt er ændret til 1 time,
— Mulighed for at påbegynde ruten enten ved saltdepotet eller at køre direkte ud på ruten,
— Nedsættelse af boden ved forsinkelse,
— Præcisering af krav til smarthones og telefonnumre, hvor Leverandøren kan træffes,
— Præcisering af at arbejdet udføres med håndredskaber, som med fordel kan suppleres af nærmere angivet maskinel.
Bemærk: Leverandøren skal herefter påbegynde ruten senest 1 time efter, at Leverandøren har modtaget det telefoniske udkald fra Ordregiver.