Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/88614843.aspx
Udbyder
Odsherred Kommune
Drift og vedligeholdelse af afvandingselementer
Odsherred Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Nyvej 22
Højby
4573
Danmark
Kontaktperson: Anne Amalie Høegh-Guldberg Fenger
E-mail: aahfe@odsherred.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88614843.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odsherred.dk/
48233511
Granskoven 8
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Henrik Kubel
E-mail: henrik.kubel@sweco.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sweco.dk
Del II: Genstand
Odsherred Kommune, udbud af drift og vedligeholdelse af afvandingselementer
Udbuddet omfatter drift og vedligeholdelse af afvandingselementer i Odsherred Kommune
Odsherred Kommune
Udbuddet omfatter følgende hovedydelser:
— Brønde og ledninger,
— Renhold og tømning af regnvandsbrønde,
— Grøfteoprensning,
— Rabatprofilering.
Kontrakten forventes at træde i kraft 1.10.2018. Kontrakten løber til og med 30.9.2022
2 x 1 år
2 x 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Bemærk: Tilbudsgivere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund i udbudslovens § 135-§ 136 vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Tilsvarende vil tilbudsgivere, der er omfattet af en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137 blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Dokumentation: Den tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten skal på anmodning (og ikke som en del af tilbuddet) fremsende en serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde.
Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter den 1.2.2018.
Ordregiver vil acceptere dokumentation vedrørende ovenstående udelukkelsesgrunde, som er dateret senere end 1.2.2018.
Kontrakten indeholder krav vedrørende etik og socialt ansvar.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der forventes genudbud om 4-6 år. Dette afhænger af anvendelsen af option på forlængelse.
Sammen med tilbuddet skal der medsendes en udfyldt og underskrevet ESPD. Derskal udfylde del II A og B, del III del IV a, saml del VI.
Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her https://www.kfst.dk/nyheder/kfst/ok-nyheder/2017/ny-udgave-af-espd-og-ny-vejledning-fra-konkurrence-og-forbrugerstyrelsen/
Det samlede udbudsmateriale downloades fra www.mercell.com og gemmes lokalt på computeren hos tilbudsgiver. Herefter kan der åbnes en online formular på denne adresse: https://ec.europa.eu/tools/espd
Når tilbudsgiver har valgt "jeg er økonomisk aktør,, vælges importere ESPD" og under "upload dokument" browses frem til udbudsmaterialet og den forudfyldte ESPD formular som XML-fil (ESPD-fil som pdf er vedlagt til orientering). Herefter kan formularen udfyldes online. Til sidst (eller undervejs) kan formularen gemmes på egen computer som XML-fil som der kan arbejdes videre med på et senere tidspunkt. Når formularen er færdigudfyldt, vælges i bunden af formularen "oversigt", hvor der er adgang til at udskrive eller gemme en pdf-fil.
Printet scannes og vedlægges tilbuddet.
Ordregiver afgiver ikke kontrolbud.
Entreprisen indeholder ikke virksomhedsoverdragelse. I nærværende sag har Ordregiver vurderet, at der ikke overdrages materielle aktiver og/eller medarbejdere. Spørgsmålet om virksomhedsoverdragelseslovens anvendelse vil dog bero på den kommende entreprenørs tilrettelæggelse og bemanding af opgaven, og Ordregiver kan ikke gøres ansvarlig herfor..
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud" LBK nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer.
Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk