Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=212291&B=NORDKOB
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=212291&B=NORDKOB
Udbyder
Nordkøb A/S
Vindere
Rammeaftale vedr. pumper, reservedele og tilkøb til pumper samt visse tjenesteydelser
(15.11.2018)
Grundfos Danmark A/S
Bjerringbro
Rammeaftale vedr. pumper, reservedele og tilkøb til pumper samt visse tjenesteydelser
Nordkøb A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
37199605
Haderslevvej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Jacob Løvenstjerne
Telefon: +45 30305334
E-mail: jal@nordkob.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://nordkob.dk/index.html
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. pumper, reservedele og tilkøb til pumper samt visse tjenesteydelser
Udbuddet omfatter en rammeaftale for indkøb af spildevandspumper, reservedele og tilkøb til spildevandspumper samt visse andre relaterede tjenesteydelser inden for forsyningsområdet. Hensigten med udbuddet er at indgå en samarbejdsaftale med en leverandør, som de deltagende forsyningsselskaber kan trække på, både hvad angår rådgivning og levering af pumper mm. Kontraktens hovedfokus er rettet mod den løbende udskiftning af pumper på de deltagende forsyningsselskabers eksisterende pumpestationer, men vil også kunne anvendes som supplement til løbende projektudbud.
Kontrakten forventes at træde i kraft 1.11.2018 og udløber 31.10.2020 (2 år) med option for forlængelse med 2 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.
Udbuddet omfatter en rammeaftale for indkøb af spildevandspumper, reservedele og tilkøb til spildevandspumper samt visse andre relaterede tjenesteydelser inden for forsyningsområdet. Hensigten med udbuddet er at indgå en samarbejdsaftale med en leverandør, som forsyningsselskaberne kan trække på, både hvad angår rådgivning og levering af pumper mm. Kontraktens hovedfokus er rettet mod den løbende udskiftning af pumper på de deltagende forsyningsselskabers eksisterende pumpestationer, men vil også kunne anvendes som supplement til løbende projektudbud.
Nordkøb A/S gennemfører udbuddet på vegne af Forsyning Helsingør, Hillerød Forsyning, Halsnæs Forsyning, Fredensborg Forsyning og Gribvand, som årligt indkøber for samlet cirka 5 350 000 DKK af de i kontrakten omfattede ydelser, hvorfor værdien af de udbudte ydelser antages at være ca. 21 400 000 DKK over 4 år. Derudover indgår Novafos i udbuddet med en option, således at de kan aktivere kontrakten i kontraktens løbetid. Såfremt Novafos aktiverer kontrakten, har enheden et anslået årligt indkøb på 5 350 000 DKK af de i kontrakten omfattede ydelser.
Kontrakten forventes at træde i kraft 1.11.2018 og udløber 31.10.2020 (2 år) med option for forlængelse med 2 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk