23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 096-219137
Offentliggjort
23.05.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://vejdirektoratet.dk/udbud

Indlevering af tilbud

Til
26.06.2018 Kl. 12:00

Udbyder

Vejdirektoratet

Vindere

Delaftale K40 Esbjerg-Lunderskov

(29.08.2018)
Palle Staal Transport A/S
Vejle

Delaftale K21 Holstebro-Ikast

(29.08.2018)
DSV Transport A/S
Roskilde

Delaftale K17 Århus V-Århus N-Korslund-Århus V-Skovby

(29.08.2018)
Johs. Sørensen & Sønner Aarhus A/S
Brabrand

Delaftale K26 Sinding-Herning-Give-Ikast

(29.08.2018)
Vognmandsforretning Bjarne Madsen Give A/S
Give

Delaftale K12 Holstebro-Skive-Nykøbing Mors

(29.08.2018)
Vognmand Jesper Saaby
Erslev

Genudbud af Vintertjeneste 2018-2022 VKØR


Vejdirektoratet

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vejdirektoratet
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Øst
9220
Danmark
Kontaktperson: Simon Nødgaard Hansen
Telefon: +45 72442015
E-mail: snh@vd.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.vejdirektoratet.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://vejdirektoratet.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Planlægning, anlæg og drift af veje.

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Genudbud af Vintertjeneste 2018-2022 VKØR

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90630000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Genudbud af Vintertjeneste 2018-2022 VKØR er Vejdirektoratets genudbud af vintertjeneste på statsvejnettet. Udbuddet omfatter 7 delaftaler på kørebaner (VKØR).

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 35 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K12 Holstebro-Skive-Nykøbing Mors

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 2 200 000 - 4 300 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K17 Århus V-Århus N-Korslund-Århus V-Skovby

 

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 4 000 000 - 7 500 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K21 Holstebro-Ikast

 

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 4 000 000 - 7 500 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K26 Sinding-Herning-Give-Ikast

 

Delkontraktnr.: 26
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 4 000 000 - 7 500 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K32 Århus V-Ikast

 

Delkontraktnr.: 32
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 4 000 000 - 7 500 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K40 Esbjerg-Lunderskov

 

Delkontraktnr.: 40
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 3 700 000 - 7 000 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale K63 Holbæk-Sjællands Odde

 

Delkontraktnr.: 63
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

 

Udførelsesstedet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner (VKØR) på en nærmere specificeret rute, se mere herom i udbudsmaterialet.

Delkontraktens samlede 4-årige værdi forventes at være 2 000 000 - 3 800 000 DKK.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Udbudsmaterialet indeholder en arbejdsklausul iht. ILO-konvention nr. 94.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 005-007244
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/06/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 26/06/2018
Tidspunkt: 12:01
Sted:

 

Se BUT afsnit 5.6.

Tilbud afleveres på Vejdirektoratets adresse jf. BUT.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Se BUT afsnit 5.6.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Januar 2022.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Tilbud skal afgives på dansk, men bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk.

Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, Bestemmelser om udbud og Tilbud, afsnit 4.

Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført i I.3), under Aktuelle udbud.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister for og procedurer for klager fremgår af "Lov om Klagenævnet for Udbud", lov nr. 492 af 12.5.2010, med efterfølgende ændringer, sidst lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016.

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Det er en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor

Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 2, stk.2.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/05/2018

Send til en kollega

0.062