Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9bc06d2e-2803-455b-8f13-3e155a2e33b3/publicMaterial
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9bc06d2e-2803-455b-8f13-3e155a2e33b3/homepage
Udbyder
Rudersdal Kommune
Vindere
Valgt firma
(11.03.2019)
City Container CPH A/S
Kraftværksvej 25
2300 København
Indsamling af affald og beholderydelser i Allerød, Hørsholm og Rudersdal Kommuner
Rudersdal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188378
Øverødvej 2
Holte
2840
Danmark
Kontaktperson: Bernhard Brackhahn
Telefon: +45 51613515
E-mail: bebh@ramboll.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9bc06d2e-2803-455b-8f13-3e155a2e33b3/homepage
70 96 05 16
Ådalsparkvej 2
Hørsholm
2970
Danmark
E-mail: bebh@ramboll.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9bc06d2e-2803-455b-8f13-3e155a2e33b3/homepage
60 18 31 12
Bjarkesvej 2
Allerød
3450
Danmark
E-mail: bebh@ramboll.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9bc06d2e-2803-455b-8f13-3e155a2e33b3/homepage
Del II: Genstand
Indsamling af affald og beholderydelser i Allerød, Hørsholm og Rudersdal Kommuner
Indsamling og transport af affald fra private husstande og kommunale institutioner i de tre kommuner samt indsamling af dagrenovation fra erhverv.
Allerød Kommune, Hørsholm Kommune og Rudersdal Kommune.
Nærværende udbud vedrører indsamling og transport af dagrenovation, papir, pap, glas, metal, plast, batterier og småt elektronik fra private husstande og kommunale institutioner i de tre kommuner samt indsamling af dagrenovation fra erhverv. Ud over indsamlingsentreprisen omfatter udbuddet montering, samling og udbringning af beholdere i forbindelse med igangsættelse af ny ordning for indsamling af papir, glas, metal og plast samt drift af et fælles beholderlager og beholderværksted i de tre kommuner. Derudover er der en række tillægsydelser og optioner, jf. kravspecifikationen og tilbudsliste på bl.a. indsamling af pap fra enfamilieboliger og organisk affald fra private husstande. Særligt af tilbudslisten fremgår de forskellige poster samt en estimering heraf.
Arbejdet udbydes som en samlet entreprise, som efterfølgende kontraktstyres geografisk opdelt hos de tre kommuner hver især. Der udpeges en fælles kontraktansvarlig for de tre kommuner.
Udbuddet er ikke opdelt i delkontrakter, og der kan således kun bydes på alle tre kommuner.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 2 år.
Kriterierne fremgår af dokumentet Prækvalifikation- og Udbudsbetingelser.
Kontrakten indeholder følgende optioner:
- Ekstraordinære opgaver,
- Vejning af beholdere,
- GPS-baseret tømmeregistrering,
- Indsamling af madaffald,
— Udbringning af beholdere til madaffald.
Optionerne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, jf. udbudslovens § § 61-66, hvilket betyder, at enhver økonomisk aktør kan ansøge om at deltage i udbuddet, men kun ansøgere som ordregiver opfordrer hertil kan afgive tilbud.
Der gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Interesserede opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet via Ethics.
Hvordan forhandlingsforløbet forventes at forløbe er nærmere beskrevet i Prækvalifikations- og Udbudsbetingelserne. Der ydes ikke vederlag til deltagerne i forhandlingerne.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk