23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 075-167670
Offentliggjort
18.04.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Ikast-Brande Kommune

Leje og vask af beklædning til Ældreområdet


Ikast-Brande Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Ikast-Brande Kommune
29189617
Rådhuset, Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Britt Byrknes
Telefon: +45 99604000
E-mail: briby@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leje og vask af beklædning til Ældreområdet

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører en rammeaftale på ”Leje og vask af beklædning til Ældreområdet” i Ikast-Brande Kommune. Som del af løsningen ønskes desuden tilgang til et elektronisk system, der gør det nemmere at styre, kontrollere og løbende tilpasse Ordregivers beklædningsbeholdning. Målet med udbuddet er at opnå en løsning af høj kvalitet, der effektiviserer og forenkler hele processen vedr. arbejdsbeklædning. Endvidere ønsker Ordregiver at løsningen medfører en økonomisk besparelse, samt resulterer i glade og tilfredse medarbejdere.

Udbuddet vedrører både puljetøj og personopmærket tøj. Inden for det udbudte området bruger omkring 620 medarbejdere uniformer i deres arbejde.

”Afhentningsfrekvensen” er i kontraktperioden fastlagt til minimum en gang pr. uge, men mængderne af tøj kan variere.

Rammeaftalen forudsættes indgået med èn leverandør.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18000000
98390000
98311000
98312000
98312100
98315000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Ikast-Brande Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører en rammeaftale på ”Leje og vask af beklædning til Ældreområdet” i Ikast-Brande Kommune. Som del af løsningen ønskes desuden tilgang til et elektronisk system, der gør det nemmere at styre, kontrollere og løbende tilpasse Ordregivers beklædningsbeholdning. Målet med udbuddet er at opnå en løsning af høj kvalitet, der effektiviserer og forenkler hele processen vedr. arbejdsbeklædning. Endvidere ønsker Ordregiver at løsningen medfører en økonomisk besparelse, samt resulterer i glade og tilfredse medarbejdere.

Udbuddet vedrører både puljetøj og personopmærket tøj. Inden for det udbudte området bruger omkring 620 medarbejdere uniformer i deres arbejde.

”Afhentningsfrekvensen” er i kontraktperioden fastlagt til minimum en gang pr. uge, men mængderne af tøj kan variere.

Rammeaftalen forudsættes indgået med èn leverandør.

Se i øvrigt udbudsmaterialet (downloades fra ordregivers hjemmeside).

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Produktkvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 45 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Se udbudsmaterialet.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 057-126096
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Leje og vask af beklædning til Ældreområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Proceduren er blevet annulleret, fordi der er afdækket fejl og uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.

Udbudsmaterialet vil blive rettet til, og ordregiver vil hurtigst muligt bekendtgøre en ny udbudsprocedure.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/04/2018

Send til en kollega

0.125