Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
Hillerød Service A/S
Kontaktperson: Michael Herse
E-mail: mh@hfors.dk
Udbyder
Hillerød Service A/S
Vindere
Vedligehold af grønne områder
(30.06.2018)
O K Nygaard A/S
Bækgårdsvej 90
4140 Borup
Vedligehold af grønne områder
Hillerød Service A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
32768024
Ægirsvej 4
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Michael Herse
E-mail: mh@hfors.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hillerodforsyning.dk
Del II: Genstand
Vedligehold af grønne områder
Vedligehold af grønne områder: Græsslåning, pleje og vedligehold af grøfter, pleje og beskæring af træer og buske, samt pleje og vedligehold af grusstier og rabatter.
Areal ca. 40 ha miljø- og klimapark.
Vedligehold af grønne områder: Græsslåning, pleje og vedligehold af grøfter, pleje og beskæring af træer og buske, samt pleje og vedligehold af grusstier og rabatter.
Areal ca. 40 ha miljø- og klimapark (genbrugsstation, renseanlæg, hovedsæde for forsyningen og grønne områder.
Opgaven indeholder vintervedligehold (glatførebekæmpelse og snerydning).
Opgaven indeholder tilsyn og meldepligt på hele arealet.
Der er tale om en rammeaftale.
Modtages der flere end fem ansøgninger udvælges de ansøgere med de 5 bedste og mest relevante referencer i relation til opfyldelsen af den udbudte kontrakt.
Se under Del III, pkt. III.1.2 og III1.3.
Option 1: "Skåret" - et læringsområde med græsarealer, stier, sveller og vandbassiner.
Option 2: Vedligehold af områder udenfor Klima- og miljøparken, f.eks. omkring kildepladser og regnvandsbassiner. Alle disse områder ligger i Hillerød Kommune.
Se nærmere i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen er ikke opdelt i delkontrakter, fordi ordregiver vurderer dels at kunne opnå stordriftsfordele ved ikke at opdele rammeaftalen, dels at en opdeling vil vanskeliggøre den efterfølgende kontraktadministration uforholdsmæssigt meget.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Gældende udelukkelsesgrunde i udbudsloven §§135 og 136 finder anvendelse. Desuden gælder de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven § 137. Se ESPD (Del III).
Tilbudsgiver skal som minimum give oplysninger om tilbudsgivers økonomiske nøgletal: Omsætning og egenkapital for de seneste tre regnskabsår.
Tilbudsgiverne skal dokumentere, at minimumskravene er opfyldt ved at fremlægge årsregnskaber eller revisorerklæringer.
Tilbudsgivers omsætning over de 3 år skal som minimum udgøre 15 mio. kr i hvert af de seneste 3 regnskabsår. Tilbudsgivers egenkapital må i hvert af de seneste 3 regnskabsår ikke have været negativ.
Oplysninger om virksomhedens erfaringer i form af referencer for tilsvarende leverancer, der er udført de seneste tre regnskabsår, skal fremgå af ESPD (Del IV c). Oplysningerne bør indeholde leverancens genstand, samt ordregiver og kontraktens størrelse.
Ordregiver forbeholder sig retten til kontakte ordregivere på referencerne.
Tilbudsgiver skal dokumentere at mindstekravet er opfyldt ved at der skal være minimum 5 opgaver vedrørende CPV koderne 77300000 (Tjenesteydelser inden for havebrug) eller 77310000 (Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder), inkl. alle underliggende CPV koder, der tilsammen har en værdi på mindst 15 mio. kr. ekskl. moms indenfor de seneste 3 år.
Mindstekravet er minimum 5 opgaver vedrørende CPV koderne 77300000 (Tjenesteydelser inden for havebrug) eller 77310000 (Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder), inkl. alle underliggende CPV koder, der tilsammen har en værdi på mindst 15 mio. kr. ekskl. moms indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Gældende udelukkelsesgrunde i udbudsloven §§135 og 136 finder anvendelse. Desuden gælder de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven § 137. Se ESPD (Del III).
Kun ansøgere der udvælges skal afgive tilbud.
Ansøgning skal ske ved email til ovennævnte adresse.
Tilbud modtages ikke som mail.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. En klage over indgåelsen af rammeaftalen skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2. juni 2016).
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk