Fakta om udbudet
Udbyder
Silkeborg Kommune
Vintertjeneste 2017-2021
Silkeborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189641
Søvej 1
Silkeborg
8600
Danmark
Kontaktperson: Tim Kristensen
E-mail: tk@silkeborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68557982.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://silkeborgkommune.dk/
Del II: Genstand
Vintertjeneste 2017-2021.
Nærværende udbud for udførelse af vintertjeneste på dele af Silkeborg kommunes kørebaner omfatter kørsel medlastbil og traktor for glatførebekæmpelse og snerydning. Kommunens veje er opdelt i 4 vinterklasser: 1, 2, 3 og 4.
Silkeborg Kommune.
Nærværende udbud for udførelse af vintertjeneste på dele af Silkeborg kommunes kørebaner omfatter kørsel medlastbil og traktor for glatførebekæmpelse og snerydning. Kommunens veje er opdelt i 4 vinterklasser: 1, 2, 3 og 4.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vintertjeneste 2017-2021
Bodalen 3
Ans By
8643
Danmark
Telefon: +45 86870966
Fax: +45 86870979
NUTS-kode: DK04
Saltenvej 5
Them
8653
Danmark
Telefon: +45 86847900
Fax: +45 86848885
NUTS-kode: DK04
Granhøjvej 3 -11
Silkeborg
8600
Danmark
Telefon: +45 86825511
E-mail: jnj@jens-konrad.dk
Fax: +45 86817311
NUTS-kode: DK04
Ålborgvej 73
Kjellerup
8620
Danmark
Telefon: +45 86667665
E-mail: info@hvam-maskinstation.dk
NUTS-kode: DK04
Rosenvænget 9
Kjellerup
8620
Danmark
Telefon: +45 86888170
E-mail: kurt@kkpederstrup.dk
Fax: +45 60926414
NUTS-kode: DK04
Niels Bugges Allé 18, Vium
Kjellerup
8620
Danmark
Telefon: +45 30866333
E-mail: keldvognmand@fiberpost.dk
NUTS-kode: DK04
Nørrevangsvej 6
Kjellerup
8620
Danmark
Telefon: +45 86667096
E-mail: ph@demstrup-autotransport.dk
Fax: +45 86667938
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk