Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=rqvcvyonhl
Spørgsmål
Addresse
Bisgaard|Ejsing ApS
att: TueBisgaard Jensen
mail tue@bisgaardejsing.dk
Anmodning om deltagelse
Addresse
Bisgaard|Ejsing
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
8000 Aarhus C.
Kontaktperson: Tue Bisgaard Jensen
Telefon: +45 23408562
E-mail: tue@bisgaardejsing.dk
Udbyder
Boligselskabet Sct. Jørgen
Rammeaftale omfattende teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med nybyggeri - Boligselskabet Sct. Jørgen, Viborg og Al2bolig, Aarhus
Boligselskabet Sct. Jørgen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
45724719
Brovej 18
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Bruland
Telefon: +45 87925925
E-mail: chbr@bsjviborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bsjviborg.dk
39745216
Langkærvej 2F
Tilst
8381
Danmark
Kontaktperson: Per Kinly
Telefon: +45 60294144
E-mail: pk@al2bolig.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.al2bolig.dk
37875538
Rosenkrantzgade 23
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Tue Bisgaard Jensen
Telefon: +45 23408562
E-mail: tue@bisgaardejsing.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
37875538
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
Aarhus C.
8000
Danmark
Kontaktperson: Tue Bisgaard Jensen
Telefon: +45 23408562
E-mail: tue@bisgaardejsing.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Boligselskabet Sct. Jørgen, Viborg og Al2bolig, Aarhus. Udbud af rammeaftale omfattende teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med nybyggeri.
Rammeaftalen forventes at blive anvendt som grundlag for miniudbud omfattende teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med nybyggeri af støttet byggeri ( ungdomsboliger, familieboliger og ældre-/plejeboliger). Opgaverne vil omfatte totalrådgivning, men også færdigprojektering, udbud og opfølgning under byggeri på baggrund af anden rådgivers indledende programmering og projektering. Det forventes at ca. 30-40 000 m² boliger vil blive omfattet.
Viborg, Midtjylland
Aarhus, Østjylland.
Se II.1.4).
Se udbudsmaterialet.
Der vil blive prækvalificeret 7 ansøgere blandt ansøgerne. Ved udvælgelsen vil der primært blive lagt vægt på at ansøger/ansøgerteamet har erfaring fra lignende opgaver og at ansøgerteamet kan varetage de forventede rådgivningsydelser indenfor rammeaftalen. Erfaring dokumenteres ved referencer.
Samtidig vil der blive lagt vægt på at ansøger/ansøgertemaet har en tilstrækkelig bemanding og økonomisk soliditet til at løfte opgaver indenfor rammeaftalen.
Ved udvælgelsen vil der blive vurderet på forholdet mellem relevante referencer og samlet omsætning. Dette således at små og mellemstore ansøgere også har en chance.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på http://www.ibinder.dk, https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=rqvcvyonhl
Eventuelle spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal rettes skriftlig til Bisgaard|Ejsing ApS, att: TueBisgaard Jensen på mail tue@bisgaardejsing.dk
Ansøgning om prækvalifikation skal sendes digitalt til Bisgaard|Ejsing ApS, att: Tue Bisgaard Jensen på mail tue@bisgaardejsing.dk senest den 14.10.2017 kl. 12:00.
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1. Præsentations- og motivationsbrev på maks. 2 sider (PDF)
2. Udfyldt ESPD ( PDF og XML).
3. Referenceblade, maks. 8 stk. (PDF)
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes skriftligt pr. mail til tue@bisgaardejsing.dk senest den 4.10.2017. Svar på relevante spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 8.10.2017 på ibinder, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ingen
Danmark
Klage over ikke at blive prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en rammeaftale.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
I forbindelse med klage skal betales et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse:http://www.kfst.dk