Fakta om udbudet
Udbyder
Morsø Kommune
Vintertjeneste i Morsø Kommune
Morsø Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
41333014
Jernbanevej 7
Nykøbing M
7900
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Lund
Telefon: +45 99707017
E-mail: birgitte.lund@morsoe.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71063960.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.morsoe.dk/
Del II: Genstand
Vintertjeneste i Morsø Kommune.
Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste i Morsø Kommune, som omfatter snerydning og glatførebekæmpelse fordelt på 10 ruter. På den enkelte rute kan der bydes ind med forskellige køretøjer afhængigt af opgaven.
Der udbydes udførsel af vintertjeneste på i alt ca. 625 km kørebane.
Udbuddet omfatter ikke bortkørsel af sne.
Vintertjenesten gennemføres i henhold til det enhver tid gældende vinter- og renholdelsesregulativ for Morsø Kommune.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vintertjeneste i Morsø Kommune
Gammel Møllevej 78
Redsted M
7970
Danmark
Telefon: +45 97762206
E-mail: k.e@andersen.mail.dk
Fax: +45 97762706
NUTS-kode: DK05
Nørrebro 70 A
Nykøbing M
7900
Danmark
Telefon: +45 97723966
E-mail: b.filtenborg@mail.tele.dk
Fax: +45 97723936
NUTS-kode: DK05
Nøråvej 23, Redsted
Redsted M
7970
Danmark
Telefon: +45 21727231
E-mail: bisgaards-maskinstation@mail.tele.dk
NUTS-kode: DK05
Nørrebro 196
Nykøbing
7900
Danmark
NUTS-kode: DK05
Toppen 10 Ø.Jølby
Erslev
7950
Danmark
NUTS-kode: DK05
Halagervej 22, Sundby
Erslev
7950
Danmark
NUTS-kode: DK05
Råghøj 46 Tæbring
Nykøbing
7900
Danmark
Telefon: +45 20919042
E-mail: vognmandladefoged@mail.dk
NUTS-kode: DK05
Blåborgvej 57
Karby
7960
Danmark
NUTS-kode: DK05
Soltoften 2
Nykøbing Mors
7900
Danmark
Telefon: +45 40272438
E-mail: vognmandclausen@outlook.dk
NUTS-kode: DK05
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk