23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 155-322113
Offentliggjort
16.08.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
11.09.2017 Kl. 23:59

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=192739&B=VESTFOR

Udbyder

Vestforbrænding

Vindere

Valgt firma

(15.12.2017)
RGS Nordic
Selinevej 4
2300 København S

Behandling og afsætning af fraktionen Mursten


Vestforbrænding

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vestforbrænding
10866111
Ejby Mosevej 219
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Christian Esdorf
Telefon: +45 44857000
E-mail: cbe@vestfor.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=192739&B=VESTFOR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=192739&B=VESTFOR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Behandling og afsætning af fraktionen Mursten.

 

Sagsnr.: 17-01300
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90510000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Nærværende udbud vedrører modtagelse, registrering, behandling og afsætning af fraktionen Mursten indsamlet fra genbrugsstationer i Vestforbrændings opland. På nuværende tidspunkt udgør den samlede mængde på årsbasis ca. 19 000 tons.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000
90513000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud vedrører modtagelse, registrering, behandling og afsætning af fraktionen Mursten indsamlet fra genbrugsstationer i Vestforbrændings opland. På nuværende tidspunkt udgør den samlede mængde på årsbasis ca. 19 000 tons.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på forlængelse 3 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på forlængelse 3 x 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'ets Del IV, afsnit A, om hvorvidt denne er registreret i CVR-registret eller RUT-registret. Det er et krav, at danske Tilbudsgivere er registreret i CVR- registeret. Såfremt ydelsen udføres i Danmark og Tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne være registreret i RUT-registret senest på tidspunktet for kontraktindgåelsen. Tilbudsgiver tilkendegiver i ESPD'et, at denne vil registrere sig i RUT-registret, såfremt Tilbudsgiver vinder kontrakten.

Det er et krav, at Tilbudsgiver har en gyldig Miljøgodkendelse udstedt af rette myndighed i overensstemmelse med Lovgivningen. For vejledning omkring dette henvises til Miljøstyrelsens hjemmeside http://miljogodkendelsesvejledningen.dk/ Tilbudsgiver skal i ESPD'et angive, at denne er i besiddelse af en sådan godkendelse ved at udfylde »Autorisation fra en bestemt organisation om nødvendigt«.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Den samlede årsomsætning for de sidste 3 afsluttede regnskabsår.

Det er et krav, at Tilbudsgiver har en samlet årsomsætning som svarer til minimum det dobbelte af den samlede kontraktværdi. Hvis Tilbudsgivers virksomhed er etableret inden for de sidste 3 år, skal ovenstående oplysninger angives for de år, hvor den er tilgængelig.

Såfremt oplysningerne vedrørende årsomsætning jf. ovenstående ikke er tilgængelig, skal det oplyses, hvornår virksomheden er grundlagt.

Følgende finansielle nøgletal:

— Egenkapital: Egenkapital skal være større end 500 000 DKK som et gennemsnit over de sidste 3 år.

Det er et krav, at Tilbudsgiver har en erhvervsansvarsforsikring pålydende min. 10 000 000 DKK for personskade og min. 5 000 000 DKK for tingsskade.

Sikkerhedsstillelse i form af en anfordringsgaranti pålydende 15 % af den samlede kontraktsum pr. år.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

1-3 referencer inden for de sidste 3 år, der er sammenlignelige i forhold til affaldsfraktion og den tilbudte behandlingsmetode. Referencerne skal tilsammen udgøre mindst 50 % af tonnagen på den udbudte opgave.

Er det ikke muligt at angive ovenstående referencer, skal den tekniske og faglige formåen beskrives ved udfyldelse af uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer jf. nedenfor.

Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremskaffe det ovenfor angivne antal referencer, skal Tilbudsgiver her angive hvilke medarbejdere, der skal anvendes til udførelse af kontrakten, samt disses faglige kvalifikationer. Det er et krav, at de anførte medarbejdere har mindst 1 års erfaring inden for den ydelse, der skal udføres (modtagelse, håndtering og afsætning).

Tilbudsgiver skal have en typegodkendt og verificeret brovægt. Verificeringen skal kunne forevises på forlangende.

Giver Leverandøren en del af kontrakten i underleverance, skal det angives hvor meget i procent regnet ud fra tonnagen.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/09/2017
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/09/2017
Tidspunkt: 00:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: klfu@kfst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/08/2017

Send til en kollega

0.047