23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Haderslev Kommune

Vintertjeneste 25-29 Genudbud


Haderslev Kommune

750487-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Snerydning – Vintertjeneste 25-29 Genudbud
OJ S 218/2025 12/11/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser - Bygge og anlæg
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Haderslev Kommune
E-mail oand@haderslev.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Vintertjeneste 25-29 Genudbud
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Identifikator for proceduren 6c622e1e-eb98-4255-8bab-d28c98e1cc94
Tidligere bekendtgørelse 561281-2025
Intern ID 25/27854
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure ja
Begrundelse for hasteproceduren Der er tale om et genudbud af de delaftaler der ikke blev besat til vintersæsonen 2025-2029, efter tidligere udbud 561281-25.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Haderslev Kommune
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 10
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 10
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Rute HD5 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 2-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 228 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Rute HD6 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 3-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 276 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Rute HD7 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 4-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 264 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Rute HD10 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 5-4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 216 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Rute HD11 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 6-5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 204 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Rute HD12 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 7-6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 196 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Rute HD13 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 8-7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 236 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel Rute HD14 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 9-8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 236 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0009
Titel Rute HD15 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 10-9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 276 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0010
Titel Rute HD16 (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID 11-10
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 47   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 232 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Laveste pris.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 02/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Haderslev Kommune
Registreringsnummer 29189757
Postadresse Christian X's Vej 39
By Haderslev
Postnummer 6100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Ole Møller Andresen
E-mail oand@haderslev.dk
Telefon +45 21607198
Internetadresse https://www.haderslev.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 4f98a374-046c-4bab-8222-e3a51d68d78e   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 10/11/2025   13:31:07 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 10/11/2025   14:31:33 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 750487-2025
EUT-S-nummer 218/2025
Offentliggørelsesdato 12/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|