1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Haderslev Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Vintertjeneste 25-29 Genudbud
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Identifikator for proceduren
:
6c622e1e-eb98-4255-8bab-d28c98e1cc94
Tidligere bekendtgørelse
:
561281-2025
Intern ID
:
25/27854
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
ja
Begrundelse for hasteproceduren
:
Der er tale om et genudbud af de delaftaler der ikke blev besat til vintersæsonen 2025-2029, efter tidligere udbud 561281-25.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Haderslev Kommune
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud
:
10
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver
:
10
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Rute HD5 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
2-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
228 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
4 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Rute HD6 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
3-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
276 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Rute HD7 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
4-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
264 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Rute HD10 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
5-4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
216 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Rute HD11 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
6-5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
204 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Rute HD12 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
7-6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
196 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Rute HD13 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
8-7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
236 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0008
Titel
:
Rute HD14 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
9-8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
236 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0009
Titel
:
Rute HD15 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
10-9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
276 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0010
Titel
:
Rute HD16 (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af Vintertjeneste til Haderslev Kommune. Arbejdet udbydes som 10 forskellige delaftaler. En delaftale betegnes en ”rute”. En delaftale (”rute”) består af 1 traktor pr. rute i udbuddet. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter. Samlet indeholder udbuddet arbejde for ca. 2,4 mio kr. i kontraktens 4-årige løbetid. Den samlede årlige omsætning omfattet af udbuddet forventes at udgøre ca.: Ruter Traktor til snerydning Ca. årlige ud-kald eller timer Overslag Ca. årlig værdi af ruten kr/år HD5 X 40 timer 57.000 HD6 X 40 timer 69.000 HD7 X 40 timer 66.000 HD10 X 40 timer 54.000 HD11 X 40 timer 51.000 HD12 X 40 timer 49.000 HD13 X 40 timer 59.000 HD14 X 40 timer 59.000 HD15 X 40 timer 69.000 HD16 X 40 timer 58.000 I alt 591.000 Klasse D-ruter: • 10 ruter til snerydning på kørebaner med én traktor med sneplov.
Intern ID
:
11-10
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
I Haderslev Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
47
Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
232 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/12/2025
11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
99
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Haderslev Kommune
Registreringsnummer
:
29189757
Postadresse
:
Christian X's Vej 39
By
:
Haderslev
Postnummer
:
6100
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Ole Møller Andresen
Telefon
:
+45 21607198
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 35291000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
4f98a374-046c-4bab-8222-e3a51d68d78e
-
01
Formulartype
:
Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype
:
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
10/11/2025
13:31:07 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
10/11/2025
14:31:33 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
750487-2025
EUT-S-nummer
:
218/2025
Offentliggørelsesdato
:
12/11/2025