1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aarhus Kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Kloakservice
Beskrivelse
:
Udbuddet omfatter en Rammeaftale på levering af Kloakservice til Aarhus Kommune. Levering af kloakservice indbefatter service af kommunens kloaker, herunder bl.a. tv-inspektion, slamsugning og rensning samt tømning af fedt- og olie-udskillere.
Identifikator for proceduren
:
cd1516cd-f265-4c3d-8d0c-3db90bce16d8
Tidligere bekendtgørelse
:
608114-2025
Intern ID
:
179328
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90470000
Rensning af kloakledninger
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Rådhuspladsen 2
By
:
Aarhus
Postnummer
:
8000
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Selvejende institutioner med på aftalen: - Børnehavnen Mosegården - Plejehjemmet Sct. Olaf
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
14 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
21 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
De efterspurgte oplysninger i henhold til ESPD udfyldes direkte i Comdia udbudssystem i forbindelse med afgivelse af tilbud. Se evt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning vedr. udfyldelse af ESPD: https://www.kfst.dk/media/vs1d5abq/espd_det_faelles_europaeiske_udbudsdokument_topt.pdf. De oplysninger, der skal fremgå af ESPD vedrører afsnit 5 om udelukkelsesgrunde samt afsnit 6 om egnethed. Aarhus Kommune vil, i forbindelse med tildeling af aftalen, indhente dokumentation for pålidelighed af de oplysninger, der fremgår af ESPD fra de(n) tilbudsgiver(e), som Aarhus Kommune forventer at indgå aftale med. De(n) tilbudsgiver(e) som Aarhus Kommune forventer at indgå aftale(r) med, skal fremsende dokumentation for ESPD inden for en passende frist, der meddeles af Aarhus Kommune. I det omfang dokumentationen omfatter en serviceattest, accepteres denne, såfremt den er udstedt maksimalt 6 måneder før tilbudsfristen. Der gøres opmærksom på, at der kan forventes op til 2-3 ugers behandlingstid ved udstedelse af serviceattester. Serviceattesten kan kun indeholde oplysning om, hvorvidt virksomheder eller ledelsespersoner er dømt og/eller har vedtaget bødeforlæg for strafbare forhold, hvis de har givet samtykke til, at Erhvervsstyrelsen indhenter straffeattest. Vær derfor opmærksom på, at der aktivt skal gives dette samtykke i forbindelse med rekvirering af serviceattesten. Den straffeattest, som Erhvervsstyrelsen har beføjelser til at indhente (til offentligt brug), dækker dog kun de seneste to år, og ikke de foreskrevne fem år. Derfor skal ledelsespersonerne også på tro og love erklære, at de ikke er dømt og/eller har vedtaget bødeforlæg for forhold, som ikke er indeholdt i den indhentede straffeattest. I praksis kan tilbudsgiver indgive både samtykkeerklæring samt tro og love-erklæring ved at anvende den skabelon hertil, som findes på Erhvervsstyrelsens hjemmeside. Såfremt tilbuddet er afgivet fra virksomheder, der er udenlandske og hjemmehørende i EU, indhentes der dokumentation i henhold til E-Certis. Hvis tilbudsgivers land ikke har angivet oplysninger om dokumentation i E-Certis, anvendes fremgangsmåden i udbudslovens § 153. Såfremt tilbuddet er afgivet fra virksomheder, der er udenlandske og ikke hjemmehørende i EU, anvendes fremgangsmåden i udbudslovens § 153. Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at hvis dokumenter eller certifikater ikke udstedes af den pågældende medlemsstat eller land eller ikke er dækkende for udelukkelsesgrunden, kan de erstattes af en erklæring under ed. I lande, hvor edsaflæggelse ikke anvendes, kan en erklæring på tro og love accepteres. Den skal opfylde en af følgende betingelser: • Afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed • Afgivet for en notar • Afgivet for en kompetent faglig organisation i hjemlandet eller et senere opholdsland. Som dokumentation for, at virksomheden og dennes eventuelle underleverandører og støttende enheder ikke er omfattet af Rådets forordning (EU) nr. 833/2014, artikel 5k, litra a-c (indsat ved forordning nr. 2022/576 af 8. april 2022 og ændret ved forordning nr. 2023/427 af 25. februar 2023) som beskrevet i afsnit 5.1 Udelukkelse pga. russisk ejerskab eller etablering indhentes underskrevet Tro- og loveerklæring vedrørende russisk etablering og ejerskab, se udbudsbilag 6. Ordregiver kan kræve yderligere dokumentation i form af koncerndiagrammer, ejerskabsfortegnelser mv. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation. Der vil således ikke blive indhentet yderligere dokumentation for referencerne fra de(n) tilbudsgiver(e), som Aarhus Kommune forventer at indgå aftale med. Aarhus Kommune forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer. Med hensyn til dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal følgende fremlægges som endelig dokumentation, når Ordregiver anmoder herom: Tilbudsgivers regnskaber eller uddrag heraf, for det seneste års disponible årsregnskaber, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som Ordregiver vurderer passende, hvis Tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Ordregiveren forlanger. Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier), udfyldes ESPD med oplysningerne for hver deltager i konsortiet. Ved tilbud, der baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske formåen og/eller tekniske og/eller faglige formåen udfyldes ESPD med oplysningerne for den/disse enhed(er). Kravene til dokumentation for pålidelighed af de oplysninger, der er afgivet i ESPD gælder ligeledes konsortiedeltagere samt enheder, hvis formåen tilbudsgiver baserer sig på. Aarhus Kommune er forpligtet til at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a-136, hvis ikke tilbudsgiveren kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138. Tilbudsgiver skal i ESPD’et i Comdia angive, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund. Desuden gælder i dette udbud følgende frivillige udelukkelsesgrunde. Aarhus Kommune er således forpligtet til at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde (medmindre tilbudsgiveren kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138): • Tilbudsgiver har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø- social- eller arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. • Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likviditetsbehandling, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 2. • Aarhus Kommune har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 3. • Aarhus Kommune kan påvise, at tilbudsgiver væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 4. • Aarhus Kommune kan påvise, at tilbudsgiver uretmæssigt har forsøgt at påvirke Aarhus Kommunes beslutningsproces, hvis tilbudsgiver har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt tilbudsgiver groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 5. Der henvises til afsnit 11.3.4 Udfyldelse af ESPD. Tilbud, der ikke indeholder de efterspurgte oplysninger, kan Aarhus Kommune afvise som ukonditionsmæssige. Aarhus Kommune forbeholder sig dog muligheden for at bringe reparationsreglen i § 159, stk. 5, i anvendelse, såfremt visse oplysninger mangler eller ikke er fyldestgørende, forudsat at dette kan ske inden for rammerne af bestemmelsen. 5.1. Udelukkelse pga. russisk ejerskab eller etablering Der kan ikke tildeles aftaler til virksomheder, som er omfattet af følgende forhold, som beskrevet i Rådets forordning (EU) nr. 833/2014, artikel 5k, litra a-c (indsat ved forordning nr. 2022/576 af 8. april 2022 og ændret ved forordning nr. 2023/427 af 25. februar 2023), hvorefter det er forbudt at tildele offentlige kontrakter til eller med: a) russiske statsborgere, fysiske personer, der er bosiddende i Rusland, eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland b) juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykkes litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, eller c) fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som omhandlet i nærværende stykkes litra a) eller b), Ligeledes kan der ikke anvendes underleverandører eller støttende enheder, der er omfattet af ovenstående, hvis denne aktørs bidrag udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Tro- og loveerklæringen indhentes hos de(n) tilbudsgiver(e), som Aarhus Kommune forventer at indgå aftalerne med. Der henvises til afsnit 11.3.4. Følgende selvejende institutioner er omfattet af delaftalerne: • Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg: Plejehjemmet Sct. Olaf, Hjulbjergvej 58, 8270 Højbjerg, CVR-nr. 27776817 • Magistratsafdelingen for Børn og Unge: Børnehaven Mosegården, Rosenvangs Allé 212, 8270 Højbjerg, CVR-nr. 52916216
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Kloakservice
Beskrivelse
:
Udbuddet omfatter en Rammeaftale på levering af Kloakservice til Aarhus Kommune. Levering af kloakservice indbefatter service af kommunens kloaker, herunder bl.a. tv-inspektion, slamsugning og rensning samt tømning af fedt- og olie-udskillere.
Intern ID
:
179328
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90470000
Rensning af kloakledninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
45231300
Arbejder i forbindelse med vand- og kloakrørledninger,
90400000
Kloakvæsen,
90491000
Undersøgelse af kloakledninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/11/2025
Varigheds slutdato
:
31/10/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
14 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
21 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Formålet med strategiske udbud
:
Opfyldelse af sociale mål
Beskrivelse
:
Sociale mål
Grønne udbudskriterier
:
Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes
:
Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse
:
Tilbuddet skal afgives i danske kr. eksklusiv moms, men inklusiv eventuelle afgifter, herunder f.eks. miljøafgifter. Til brug for tilbudsvurderingen og for at anskueliggøre, hvor stor en mængde Aarhus Kommune ca. forventer at aftage af de enkelte efterspurgte produkter, er mængderne angivet på tilbuds-listen (Bilag 2). For hver produktlinje skal tilbudsgiver byde ind med en pris. Prisen er fast, herved menes inkl. Alle variable omkostninger (afgifter, transport, pauser) og eksklusiv Moms. Priserne angives med 2 decimaler. Alle ydelserne, som fremgår af kravene i rammeaftalen, skal være inkluderet i den tilbudte pris på de tilbudte produkter, herunder omkostninger forbundet med leveringen. Summen på de enkelte produkter på tilbudslisten beregnes ved at gange det forventede, årlige forbrug i stk. med den tilbudte enhedspris pr stk. Priserne for de enkelte positionsnumre på tilbudslisten summeres herefter for at opnå en samlet evalueringspris. De oplyste priser på tilbudslisten vil blive vurderet ud fra denne samlede evalueringstekniske pris. Evaluering af priserne foretages ved pointmodel i form af en lineær interpolation. Den laveste pris vil modtage max point. De øvrige priser får tildelt point forholdsmæssigt og ud fra tilbuddenes respektive afstand til tilbuddet med den laveste tilbudte pris ud fra nedenstående %-sats. De øvrige priser får tildelt point forholdsmæssigt og ud fra tilbuddenes respektive afstand til tilbuddet med den laveste tilbudte pris. Der vil bruges en %-sats på 100%, så tilbud der er 100% dyrere end laveste pris vil medføre minimum point. Hvis alle tilbuddene ikke kan rummes indenfor 100%, vil %-satsen blive forøget til 150%. Hvis alle tilbuddene ikke kan rummes indenfor 150%, vil %-satsen blive forøget til 200%.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
75,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse
:
På underkriteriet kvalitet, vil tilbuddene blive vurderet relativt. Tilbuddene vurderes dermed i sammenhæng med de øvrige indkomne tilbud. Tilbuddene vurderes efter tilbudsgivers arbejde med beskæftigelse i aftaleperioden. Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at de kun skal oplyse relevant personale i forbindelse med denne kon-trakt. Der må således ikke oplyses personale, som ikke praktisk er med til at yde service til denne kontrakt. Tilbudsgiver, skal løbende i kontraktsperioden redegøre for, at personalet arbejder med kontrakten. Tilbudsgiver bedes i bilag 5 beskrive, hvilke ansættelser der vil yde service til kontrakten, som er i følgende ansættelsesforhold: Løntilskud, Virksomhedspraktik eller lærling. De forskellige ansættelsesforhold vil blive tillagt forskellige værdier, det er den samlede pulje af værdier (beskæftigelsespuljen) der vil blive evalueret: Voksen lærlinge blive tillagt en værdi på 10 Lærlinge vil blive tillagt en værdi på 8 Løntilskud vil blive tillagt en værdi på 4 Praktikanter vil blive tillagt en værdi på 3 Evaluering af beskæftigelsespuljen foretages ved pointmodel i form af en lineær interpolation. Den højeste tilbudte værdi, tildeles 10 point. En værdi, som er 100 % lavere end højeste værdi, får 0 point. De øvrige priser får tildelt point forholdsmæssigt og ud fra tilbuddenes respektive afstand til tilbuddet med den laveste tilbudte pris. Der anvendes følgende pointmodel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/100 pct.) * (højeste point – tilbudte beskæftigelsespulje) / Højeste point Det er et krav, at de angivet ansættelser arbejder indenfor rammeaftalens område. Dette kan enten være, som administrativ medarbejder eller som udførende medarbejder, der praktisk er med til udførelse af ydelser bestilt af Aarhus Kommune. Forpligtelsen til at beskæftige virksomhedspraktikant(er)/løntilskudsansatte bortfalder, hvis Le-verandøren i samarbejde med beskæftigelsesforvaltningen ikke er i stand til at finde en virk-somhedspraktikant(er) eller løntilskudsansat. Tilbudsgiver har ret til jf. denne rammeaftale at opsige praktikanter og lærlinge såfremt disse ikke er stabile i forhold til forventelige almene ansættelsesforhold. Det er tilbudsgivers ansvar at overholde øvrig lovgivning. Ved lærlinge menes f.eks. transportlærlinge. Hvis tilbuddet indeholder andre ansættelsesforhold end disse, skal ansættelsesforholdene være sammenlignelige med disse. Personer omfattet af de danske uddannelsesordninger omtales i forskellige sammenhænge på forskelligvis – som lærlinge/elever (erhvervsuddannelser), egu-elever/egu-praktikanter (er-hvervsgrunduddannelse) eller som elever, praktikanter og lærlinge. I dette udbud anvendes be-grebet ”lærling” som en fællesbetegnelse, uafhængigt af om der tages en erhvervsuddannelse eller erhvervsgrunduddannelse. Ved virksomhedspraktikanter menes en midlertidig ansættelse på op til 13 uger. Der skal ikke betales løn under praktikken. Ved løntilskud menes en midlertidig ansættelse, hvor jobcentret giver refusion på lønudgiften.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Aarhus Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Aarhus Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
10 144 700,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
MARIUS PEDERSEN A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
98490
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
10 144 700,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
98490
Titel
:
Kloakservice / MARIUS PEDERSEN A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
30/09/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/11/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
608114-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Aarhus Kommune
Registreringsnummer
:
55133018
Postadresse
:
Rådhuspladsen 2
By
:
Aarhus C
Postnummer
:
8000
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Aske Laurberg
Telefon
:
41874605
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
MARIUS PEDERSEN A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
49979517
Postadresse
:
Ørbækvej 851
By
:
Ferritslev Fyn
Postnummer
:
5863
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
Bekendtgørelsens ID
:
d3de599d-036d-470a-97ad-50346b740984
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
04/11/2025
15:06:05 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
735689-2025
EUT-S-nummer
:
214/2025
Offentliggørelsesdato
:
06/11/2025