23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Gentofte Kommune

Renholdelse af kørebaner og cykelstier 2025


Gentofte Kommune

693274-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Gadefejning – Renholdelse af kørebaner og cykelstier 2025
OJ S 202/2025 21/10/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Gentofte Kommune
E-mail jseg@gentofte.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Renholdelse af kørebaner og cykelstier 2025
Beskrivelse Arbejdet omfatter følgende: • Renhold af kørebaner, spærreflader m.m. • Renhold ved kantsten langs torve, pladser og parkeringspladser mod kantsten. • Cykelstier • Refuser • Gangarealer mellem refuser Formålet med renhold af arealerne er: • at trafiksikkerheden opretholdes • at det ønskede kvalitetsniveau opretholdes • at det ønskede æstetiske niveau fastholdes Kontrakten indeholder forventninger til årlig fejekalender. Arbejderne omfatter følgende (10 gange årligt - månedligt, ingen fejning Februar og august: • 530 km kantsten på kørebaner, p.t. opdelt i 4 områder • 18,5 km Supercykelsti. • 115 km cykelsti og cykelbane. • 6 km fællessti og ridesti • Fejning (håndfejning af alle faste belægninger) på refuger (alle midter-heller alle bump) samt alle arealer for kørende og gående ved refuger (inkl. gennemgange) Alle elementer fejes i samme uge som kørebanerne i det enkelte område. • Fejning alle bump, inkl. håndfejning af vandrender Fejningen udføres i samme uge som kørebanerne i det enkelte område. De udbudte strækninger samt frekvens fremgår af kortmaterialet (Kørebane kort 1 - 4, samt kort 5 over heller, chikaner, bump og refuger mm.) Der er vilkår vedr. tidsrum hvor arbejdet kan udføres på. Ordregiver kræver, at Leverandørens medarbejdere har et gyldigt kursusbevis i ”Vejen som arbejdsplads” eller et kursus med tilsvarende indhold. I øvrigt er der krav til medarbejdernes påklædning, samt krav til danske sprogkundskaber. Fejeaffald skal deponeres på: Ørnegårdsvej 54, 2820 Gentofte (Vinterøen) I udbuddet indgår AB service, der dog er fraveget på visse områder. Udbuddet indeholder egenkontrol, stikprøvekontrol og fælleskontrol. Feje-/sugemaskinerne skal overholde gældende miljøkrav (støj, røg, støv og anden forurening), vanddyser skal benyttes for at undgå støvgener og motorerne skal som minimum overholde alle krav til EURO 6. Der er rapporteringspligt vedr. kørsel. Udbuddet indeholder en arbejdsklausul.
Identifikator for proceduren a0c6becc-99f3-465d-a375-65019387d180
Tidligere bekendtgørelse 674859-2025
Intern ID d95b5d19-1a5e-4881-81a5-c0af28224843
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90612000   Gadefejning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester, 90610000   Gaderengøring og -fejning, 90611000   Gaderengøring
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Dette udbud vedrører renholdelse af kørebaner, cykelstier mm. i Gentofte Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver har overvejet, om kontrakten skal opdeles i delkontrakter i henhold til udbudslovens § 49. Ordregiver har besluttet ikke at opdele kontrakten, da opgaven vedrører både kørebaner og cykelstier, som er tæt sammenhængende i den daglige drift og logistik. En samlet kontrakt vurderes at sikre: en mere effektiv planlægning og ressourceudnyttelse (materiel og mandskab), en ensartet kvalitet i renholdelsen på tværs af vejnettet, færre koordineringsomkostninger og administrationsbyrder for både ordregiver og leverandør, samt en tydelig ansvarsfordeling uden overlap mellem flere leverandører. På den baggrund vurderer ordregiver, at det vil være mest hensigtsmæssigt og økonomisk fordelagtigt at gennemføre udbuddet som én samlet kontrakt. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Korruption Udbudsloven § 135, stk. 1, nr. 2
Svig Udbudsloven § 135, stk. 1, nr. 3
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Udbudsloven § 135, stk. 1, nr. 5
Deltagelse i en kriminel organisation Udbudsloven § 135, stk. 1, nr. 1
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Udbudsloven § 135, stk. 1, nr. 4
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Udbudsloven § 135, stk. 1, nr. 6
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Udbudsloven § 137, stk, 1, nr. 3
Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Udbudsloven § 136, stk, 1, nr. 4
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Udbudsloven § 136, stk. 1, nr. 3 Udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 5
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Udbudsloven § 136, stk. 1, nr. 1
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Udbudsloven § 136, stk. 1, nr. 2
Ophævelse eller en lignende sanktion Udbudsloven § 137, stk, 1, nr. 4
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger Udbudsloven § 135, stk. 3-5
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter Udbudsloven § 135, stk. 3-5 og § 137, stk. 1, nr. 6. Den frivillige udelukkelsesgrund vedr. forfalden ubetalt gæld i Udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 6 finder anvendelse.
Erhvervsvirksomheden er indstillet Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
Konkurs Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
Tvangsakkord uden for konkurs Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
Insolvens Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
Aktiver, der administreres af en kurator Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Renholdelse af kørebaner og cykelstier 2025
Beskrivelse Arbejdet omfatter følgende: • Renhold af kørebaner, spærreflader m.m. • Renhold ved kantsten langs torve, pladser og parkeringspladser mod kantsten. • Cykelstier • Refuser • Gangarealer mellem refuser Formålet med renhold af arealerne er: • at trafiksikkerheden opretholdes • at det ønskede kvalitetsniveau opretholdes • at det ønskede æstetiske niveau fastholdes Kontrakten indeholder forventninger til årlig fejekalender. Arbejderne omfatter følgende (10 gange årligt - månedligt, ingen fejning Februar og august: • 530 km kantsten på kørebaner, p.t. opdelt i 4 områder • 18,5 km Supercykelsti. • 115 km cykelsti og cykelbane. • 6 km fællessti og ridesti • Fejning (håndfejning af alle faste belægninger) på refuger (alle midter-heller alle bump) samt alle arealer for kørende og gående ved refuger (inkl. gennemgange) Alle elementer fejes i samme uge som kørebanerne i det enkelte område. • Fejning alle bump, inkl. håndfejning af vandrender Fejningen udføres i samme uge som kørebanerne i det enkelte område. De udbudte strækninger samt frekvens fremgår af kortmaterialet (Kørebane kort 1 - 4, samt kort 5 over heller, chikaner, bump og refuger mm.) Der er vilkår vedr. tidsrum hvor arbejdet kan udføres på. Ordregiver kræver, at Leverandørens medarbejdere har et gyldigt kursusbevis i ”Vejen som arbejdsplads” eller et kursus med tilsvarende indhold. I øvrigt er der krav til medarbejdernes påklædning, samt krav til danske sprogkundskaber. Fejeaffald skal deponeres på: Ørnegårdsvej 54, 2820 Gentofte (Vinterøen) I udbuddet indgår AB service, der dog er fraveget på visse områder. Udbuddet indeholder egenkontrol, stikprøvekontrol og fælleskontrol. Feje-/sugemaskinerne skal overholde gældende miljøkrav (støj, røg, støv og anden forurening), vanddyser skal benyttes for at undgå støvgener og motorerne skal som minimum overholde alle krav til EURO 6. Der er rapporteringspligt vedr. kørsel. Udbuddet indeholder en arbejdsklausul.
Intern ID 570a46e7-7618-48ef-bf3b-8b1467adfefc
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90612000   Gadefejning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester, 90610000   Gaderengøring og -fejning, 90611000   Gaderengøring
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Dette udbud vedrører renholdelse af kørebaner, cykelstier mm. i Gentofte Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
Yderligere oplysninger Ordregiver har overvejet, om kontrakten skal opdeles i delkontrakter i henhold til udbudslovens § 49. Ordregiver har besluttet ikke at opdele kontrakten, da opgaven vedrører både kørebaner og cykelstier, som er tæt sammenhængende i den daglige drift og logistik. En samlet kontrakt vurderes at sikre: en mere effektiv planlægning og ressourceudnyttelse (materiel og mandskab), en ensartet kvalitet i renholdelsen på tværs af vejnettet, færre koordineringsomkostninger og administrationsbyrder for både ordregiver og leverandør, samt en tydelig ansvarsfordeling uden overlap mellem flere leverandører. På den baggrund vurderer ordregiver, at det vil være mest hensigtsmæssigt og økonomisk fordelagtigt at gennemføre udbuddet som én samlet kontrakt. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Specifik årlig omsætning
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver det seneste afsluttede regnskabsår har haft en årlig omsætning på minimum 5.000.000 k De efterspurgte oplysninger herom angives i ESPD. Som dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver fremlægge årsregnskaber eller uddrag heraf, hvis den specifikke omsætning fremgår her og hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor ansøger eller tilbudsgiver er etableret. Er det ikke tilfældet, kan tilbudsgiver fremsende udskrift fra eget regnskabssystem eller andet IT-system, der indeholder de ønskede oplysninger, der er egnet til at dokumentere den specifikke omsætning med underskrift fra en tegningsberettiget som udtryk for erklæring på tro og love om ægtheden af det oplyste.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver ved afslutning af det seneste regnskabsår har haft en egenkapital på minimum DKK 500.000. De efterspurgte oplysninger herom angives i ESPD. Som dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver fremlægge årsregnskaber eller uddrag heraf, hvis den specifikke omsætning fremgår her og hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor ansøger eller tilbudsgiver er etableret. Er det ikke tilfældet, kan tilbudsgiver fremsende udskrift fra eget regnskabssystem eller andet IT-system, der indeholder de ønskede oplysninger, der er egnet til at dokumentere den specifikke omsætning med underskrift fra en tegningsberettiget som udtryk for erklæring på tro og love om ægtheden af det oplyste.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver ved afslutning af det seneste regnskabsår har haft en soliditetsgrad på mindst 10 %. De efterspurgte oplysninger herom angives i ESPD. Som dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver fremlægge årsregnskaber eller uddrag heraf, hvis den specifikke omsætning fremgår her og hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtig i det land, hvor ansøger eller tilbudsgiver er etableret. Er det ikke tilfældet, kan tilbudsgiver fremsende udskrift fra eget regnskabssystem eller andet IT-system, der indeholder de ønskede oplysninger, der er egnet til at dokumentere den specifikke omsætning med underskrift fra en tegningsberettiget som udtryk for erklæring på tro og love om ægtheden af det oplyste.

Kriterium Referencer på specificerede leverancer
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler på tilsvarende og sammenlignelige opgaver inden for renholdelse af kørebaner samt at kontraktværdien af hver reference er minimum DKK 1.000.000. Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet beskrive referencer der viser, at tilbudsgiver lever op til kravene ovenfor. Dette angives i ESPD’et. Tilbudsgiver kan vedlægge et dokument tilbudsgiver selv har udarbejdet, hvor referencerne uddybes. De beskrevne referencer bedes indeholde alle oplysninger, der er nødvendige til at belyse kravene til referencer. Dokumentation - nedenstående er gældende for Som dokumentation for udøvelse af det pågældende erhverv skal tilbudsgiver fremlægge liste med kontaktoplysninger til referencerne (Fulde navn på kontaktperson, mail, telefonnummer hos kunden ved den enkelte reference).
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Til brug for ordregivers evaluering vil "Tilbuddets pris" være den sum der er angivet i tilbudssum i alt når bilag 2 tilbudsliste er udfyldt. Kontrakten vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra tildelingskriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 11/11/2025   10:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Beskrivelse af den finansielle garanti leverandøren stiller sikkerhed for et beløb svarende til 10 % af den gennemsnitlige årlige kontraktsum. Sikkerheden skal opretholdes indtil 3 måneder efter kontraktperiodens udløb og nedskrives ikke i perioden. Sikkerheden skal stilles på anfordringsvilkår senest ved returnering af underskrevet kontrakt i form af pengeinstitutgaranti eller kautionsforsikring eller på anden betryggende måde.
Frist for modtagelse af tilbud 18/11/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 3   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Ordregiver kan under overholdelse af principperne i udbudslovens § 2 anmode tilbudsgiver om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre oplysninger inden for rammerne af udbudslovens § 159, stk. 5. Ordregiver er imidlertid ikke forpligtet til det.
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Sted Gentofte Rådhus
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig åbning af tilbud
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling Krav om elektronisk fakturering
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Skatteministeriet
Webadresse for skattelovgivning : https://skat.dk
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Miljøministeriet
Webadresse for miljølovgivning : https://mim.dk/
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Beskærftigelsesministeriet
Webadresse for beskæftigelseslovgivning : https://www.bm.dk/
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Gentofte Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Gentofte Kommune
Organisation, der behandler tilbud Gentofte Kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Gentofte Kommune
Registreringsnummer 19438414
Postadresse Bernstorffsvej 161
By Charlottenlund
Postnummer 2920
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Jan Steen Eghorn
E-mail jseg@gentofte.dk
Telefon 23639415
Internetadresse https://gentofte.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Skatteministeriet
Registreringsnummer 34730466
By københavn k
Postnummer 1402
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail skm@skm.dk
Telefon 33923392
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Miljøministeriet
Registreringsnummer 12854358
By københavn k
Postnummer 1402
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail mim@mim.dk
Telefon 38142142
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Beskærftigelsesministeriet
Registreringsnummer 10172748
By København K
Postnummer 1060
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail bm@bm.dk
Telefon 72 20 50 00
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID c4ce3497-5618-4e1f-b9d0-ecec8bf12604   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 17/10/2025   13:59:36 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 17/10/2025   15:22:30 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 693274-2025
EUT-S-nummer 202/2025
Offentliggørelsesdato 21/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|