1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Bygningsstyrelsen
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Boliger og offentlige faciliteter
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Rammeaftale om service og skadesudbedring af kloak
Beskrivelse
:
Bygningsstyrelsen udbyder, som begrænset udbud, en 2-årig rammeaftale om service, reparation og udskiftning af kloak. Rammeaftalen skønnes at have en samlet værdi inkl. optioner på 17.362.840 DKK. Rammeaftalen skal anvendes af Bygningsstyrelsen og omfatter service, reparation og udskiftning af kloak i Bygningsstyrelsens ejendomme. Formålet med indgåelse af rammeaftalen er, at Leverandøren kan forestå service, reparation og udskiftning af de Objekter som Bygningsstyrelsen har i sin ejendomsportefølje. Leverandøren skal desuden under rammeaftalen levere genoprettende reparationer efter nedbrud og skade. Rammeaftalen er opdelt i to delaftaler, hvor delaftale 1 omfatter alle Objekter omfattet af rammeaftalen i de af Bygningsstyrelsens ejendomme der er beliggende øst for Storebælt, og delaftale 2 omfatter de Objekter der er i ejendomme beliggende vest for Storebælt. Aftalen kan forlænges med ét år ad gangen i maksimalt to år. Aftalens samlede varighed er fire år i alt, inklusive begge forlængelsesoptioner. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet. Udbudsbrevet indeholder en nærmere beskrivelse af opgaven og udbudsforløbet, og det øvrige materiale indeholder en beskrivelse af opgavens omfang.
Identifikator for proceduren
:
f0280b6a-1bd8-41aa-8de9-075ae5741468
Tidligere bekendtgørelse
:
57980-2025
Udbudsprocedure
:
Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Ordregiver har til hensigt at udvælge 5 ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud. Såfremt der modtages flere end 5 konditionsmæssige ansøgninger fra ansøgere, udvælges de 5 ansøgere, som ud fra hensynet til at skabe en optimal konkurrence, vurderes bedst egnede til at løse opgaven. Udvælgelsen vil ske på baggrund af de fremsendte referencer, hvor der vil lægges vægt på referencernes sammenlignelighed med den udbudte opgave. Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering. Se yderligere i udbudsbekendtgørelsens afsnit 5.1 .
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90470000
Rensning af kloakledninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90491000
Undersøgelse af kloakledninger
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Opgaven der udbydes vedrører service, reparation af kloak på Bygningsstyrelsens ejendomme rundt i hele Danmark. Aftalen opdeles i to delaftaler, hvor delaftale 1 omfatter de objekter der er i ejendomme beliggende øst for Storebælt, og delaftale 2 omfatter de objekter der er i ejendomme beliggende vest for Storebælt.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
20 835 408,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
20 835 408,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Tilbud skal afgives på dansk, men bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk. Eventuelle spørgsmål stilles via byggeweb – www.rib-software.dk. Ansøger skal i forbindelse med ansøgning om at afgive tilbud oplyse, hvorvidt denne agter at give en del af kontrakten i underleverance. Hvis ansøger ønsker at anvende underleverandører skal de ønskede underleverandører tillige oplyses. Ansøger bedes oplyse dette i ESPD del II afsnit D.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Rammeaftale om service og skadesudbedring af kloak i ejendomme beliggende øst for Storebælt
Beskrivelse
:
Delaftalen omfatter de i nærværende udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1 beskrevne opgaver, dog alene for Objekter der er i de af Bygningsstyrelsens ejendomme der er beliggende øst for Storebælt.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90491000
Undersøgelse af kloakledninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90470000
Rensning af kloakledninger
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens afsnit 5.1.4.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Denne delaftale vedrører service, reparation og udskiftning af kloak i ejendomme beliggende øst for Storebælt.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/06/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Kontrakten kan forlænges på uændrede vilkår op til 2 gange à 12 måneders varighed.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
14 584 786,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
14 584 786,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
1. Der er forbud mod tildeling af offentlige aftaler til økonomiske aktører, som er omfattet af Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 artikel 5 k, litra a-c, om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund at Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Virksomheder, der er omfattet af forbuddet: 1. russiske statsborgere, fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. 2. juridiske personer, enheder eller organer, som er direkte eller indirekte for mere end 50 % ejet af de under 1) nævnte enheder, eller 3. fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som nævnt under 1) eller 2). Forbuddet omfatter ligeledes underleverandører og støtteenheder fra eller med forbindelse til Rusland, hvis underleverandøren eller støtteenhedens bidrag udgør mere end 10 % af kontraktens værdi. Virksomheder, der er omfattet af ovenstående udelukkelsesgrund, kan ikke afgive tilbud. 2. Udbudsmaterialet er tilgængeligt og ansøgning og tilbud skal uploades via https://rib-software.dk/ under TNnr. 877578A - 01. 3. Vedståelsesfristen er 6 kalendermåneder beregnet fra tilbudsfristen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Ved bedømmelse af underkriteriet pris anvendes en lineær skala, hvor tilbuddet med laveste pris tildeles 10 points, mens et tilbud med en pris, der ligger 50 % højere end laveste pris, tildeles 1 point. Hvis spredningen i de faktisk indkomne tilbudspriser er større end 50 %, vil der blive anvendt en sekundær model, hvor den procentvise faktiske spredning mellem laveste og højeste tilbudspris vil blive lagt til grund ved fastsættelsen af hældningsgraden i den lineære skala, således at alle tilbudspriserne rummes i skalaen, og den højeste tilbudspris får 1 point.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Fra bestilling til betaling
Beskrivelse
:
Bedømmelsen af underkriteriet "Fra bestilling til betaling" vil blive vurderet efter en pointskala fra 1 til 10, hvor 10 gives for et fremragende tilbud og 1 point gives til et tilbud som kun netop er antageligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Forsyningssikkerhed
Beskrivelse
:
Bedømmelsen af underkriteriet "Forsyningssikkerhed" vil blive vurderet efter en pointskala fra 1 til 10, hvor 10 gives for et fremragende tilbud og 1 point gives til et tilbud som kun netop er antageligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Bygningsstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Rammeaftale om service og skadesudbedring af kloak i ejendomme beliggende vest for Storebælt
Beskrivelse
:
Delaftalen omfatter de i nærværende udbudsbekendtgørelse pkt. 2.1 beskrevne opgaver, dog alene for Objekter der er i de af Bygningsstyrelsens ejendomme der er beliggende Vest for Storebælt.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90491000
Undersøgelse af kloakledninger
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90470000
Rensning af kloakledninger
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens afsnit 5.1.4.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Denne delaftale vedrører service, reparation og udskiftning af kloak i ejendomme beliggende vest for Storebælt.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/06/2026
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Kontrakten kan forlænges på uændrede vilkår op til 2 gange à 12 måneders varighed.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
6 250 622,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
6 250 622,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
1. Der er forbud mod tildeling af offentlige aftaler til økonomiske aktører, som er omfattet af Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 artikel 5 k, litra a-c, om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund at Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Virksomheder, der er omfattet af forbuddet: 1. russiske statsborgere, fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. 2. juridiske personer, enheder eller organer, som er direkte eller indirekte for mere end 50 % ejet af de under 1) nævnte enheder, eller 3. fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som nævnt under 1) eller 2). Forbuddet omfatter ligeledes underleverandører og støtteenheder fra eller med forbindelse til Rusland, hvis underleverandøren eller støtteenhedens bidrag udgør mere end 10 % af kontraktens værdi. Virksomheder, der er omfattet af ovenstående udelukkelsesgrund, kan ikke afgive tilbud. 2. Udbudsmaterialet er tilgængeligt og ansøgning og tilbud skal uploades via https://rib-software.dk/ under TNnr. 877578A - 02 3. Vedståelsesfristen er 6 kalendermåneder beregnet fra tilbudsfristen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Ved bedømmelse af underkriteriet pris anvendes en lineær skala, hvor tilbuddet med laveste pris tildeles 10 points, mens et tilbud med en pris, der ligger 50 % højere end laveste pris, tildeles 1 point. Hvis spredningen i de faktisk indkomne tilbudspriser er større end 50 %, vil der blive anvendt en sekundær model, hvor den procentvise faktiske spredning mellem laveste og højeste tilbudspris vil blive lagt til grund ved fastsættelsen af hældningsgraden i den lineære skala, således at alle tilbudspriserne rummes i skalaen, og den højeste tilbudspris får 1 point.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Fra bestilling til betaling
Beskrivelse
:
Bedømmelsen af underkriteriet "Fra bestilling til betaling" vil blive vurderet efter en pointskala fra 1 til 10, hvor 10 gives for et fremragende tilbud og 1 point gives til et tilbud som kun netop er antageligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Forsyningssikkerhed
Beskrivelse
:
Bedømmelsen af underkriteriet "Forsyningssikkerhed" vil blive vurderet efter en pointskala fra 1 til 10, hvor 10 gives for et fremragende tilbud og 1 point gives til et tilbud som kun netop er antageligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Bygningsstyrelsen
6.
Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse
:
20 835 408,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
14 584 785,60
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
NÅR A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
NÅR A/S - Rammeaftale om service på og skadesudbedring af kloak - Delaftale 1, Øst for Storebælt
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
8 369 395,73
DKK
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
Rammeaftale om service på og skadesudbedring af kloak - Delaftale 1 Øst for Storebælt
Titel
:
Rammeaftale om service på og skadesudbedring af kloak - Delaftale 1 Øst for Storebælt
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
14/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/09/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Bygningsstyrelsen
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
8 369 395,73
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
14 579 012,26
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
6 250 622,40
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Nymann Kloak- og Miljøservice A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Nymann Kloak- og Miljøservice A/S - Rammeaftale om service på og skadesudbedring af kloak - Delaftale 2, Vest for Storebælt
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
5 022 763,20
DKK
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
Rammeaftale om service på og skadesudbedring af kloak - Delaftale 2 Vest for Storebælt
Titel
:
Rammeaftale om service på og skadesudbedring af kloak - Delaftale 2 Vest for Storebælt
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
14/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
22/09/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Bygningsstyrelsen
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
5 022 763,20
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
5 022 763,20
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Bygningsstyrelsen
Registreringsnummer
:
58182516
Postadresse
:
Carsten Niebuhrs Gade 43
By
:
København V
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mads Bruun Wils Ibsen
Telefon
:
41701000
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
NÅR A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
32360084
Postadresse
:
Valhøjs Alle 160A
By
:
Rødovre
Postnummer
:
2610
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Nymann Kloak- og Miljøservice A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
40230556
Postadresse
:
Værftsvej 6F
By
:
Køge
Postnummer
:
4600
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0000
Officielt navn
:
Publications Office of the European Union
Registreringsnummer
:
PUBL
By
:
Luxembourg
Postnummer
:
2417
Landsdel (NUTS)
:
Luxembourg
(
LU000
)
Land
:
Luxembourg
Telefon
:
+352 29291
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
94243dd4-faba-4ac2-8677-6325141e1a9b
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
17/10/2025
08:50:20 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
688415-2025
EUT-S-nummer
:
201/2025
Offentliggørelsesdato
:
20/10/2025