23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.07.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Mariagerfjord Vand A/S

Spuling og TV-inspektion af kloaksystemet hos Mariagerfjord Vand A/S


Mariagerfjord Vand A/S

499694-2025 - Resultater
Danmark – Undersøgelse af kloakledninger – Spuling og TV-inspektion af kloaksystemet hos Mariagerfjord Vand A/S
OJ S 144/2025 30/07/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Mariagerfjord Vand A/S
E-mail ekr@fssv.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Spuling og TV-inspektion af kloaksystemet hos Mariagerfjord Vand A/S
Beskrivelse Tilbudsgiver forpligter sig til at levere og udføre TV-inspektion og forudgående spuling samt brøndinspektion og supplerende spuleopgaver på lokationer i Mariagerfjord Kommune, herunder:TV-inspektioner af nyanlæg (separatkloakeringer og byggemodninger) til brug for kvalitetskontrol af det udførte anlægsarbejdeSpuling og TV-inspektion af eksisterende kloakområder ifm. fornyelsesplanlægning eller udredning og opklaring af tilstand og ledningsforløb / -sammenhængBrøndinspektion og brøndrapporteringØvrige vedligeholdelsesopgaverUdbuddet omfatter bl.a. rekvirering af TV-inspektion i eksisterende kloak med udgangspunkt i to ugers varsel samt rekvirering af TV-inspektion i nyanlæg med udgangspunkt i én uges varsel. Ordregiver gør dog opmærksom på at der i særlige tilfælde kan forekomme kortere varsel.Ligeledes omfatter udbuddet hasteopgaver med igangsættelse inden for ét døgn.Driftsmæssige suge- og spuleopgaver er undtaget udbuddet.
Identifikator for proceduren 2db07ce5-2b43-46fc-9b6c-2ecf6928b563
Tidligere bekendtgørelse ad123a01-649c-41f8-81ee-b213060450f9-01
Intern ID 602154
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbudsprocessen gennemføres som et offentligt EU-udbud, jf. BEK nr. 1078 af 29/06/2022 (forsyningsvirksomhedsdirektivet) art. 45, stk. 1.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90491000   Undersøgelse af kloakledninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver forpligter sig til at levere og udføre TV-inspektion og forudgående spuling samt brøndinspektion og supplerende spuleopgaver på lokationer i Mariagerfjord Kommune.
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 6 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Spuling og TV-inspektion af kloaksystemet hos Mariagerfjord Vand A/S
Beskrivelse Tilbudsgiver forpligter sig til at levere og udføre TV-inspektion og forudgående spuling samt brøndinspektion og supplerende spuleopgaver på lokationer i Mariagerfjord Kommune, herunder:TV-inspektioner af nyanlæg (separatkloakeringer og byggemodninger) til brug for kvalitetskontrol af det udførte anlægsarbejdeSpuling og TV-inspektion af eksisterende kloakområder ifm. fornyelsesplanlægning eller udredning og opklaring af tilstand og ledningsforløb / -sammenhængBrøndinspektion og brøndrapporteringØvrige vedligeholdelsesopgaverUdbuddet omfatter bl.a. rekvirering af TV-inspektion i eksisterende kloak med udgangspunkt i to ugers varsel samt rekvirering af TV-inspektion i nyanlæg med udgangspunkt i én uges varsel. Ordregiver gør dog opmærksom på at der i særlige tilfælde kan forekomme kortere varsel.Ligeledes omfatter udbuddet hasteopgaver med igangsættelse inden for ét døgn.Driftsmæssige suge- og spuleopgaver er undtaget udbuddet.
Intern ID 602154
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90491000   Undersøgelse af kloakledninger
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på forlængelse.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver forpligter sig til at levere og udføre TV-inspektion og forudgående spuling samt brøndinspektion og supplerende spuleopgaver på lokationer i Mariagerfjord Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2025
Varigheds slutdato 31/08/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser I angivelsen af start- og slutdatoer er medregnet udnyttelse af option på forlængelser. Forlænges aftalen ikke, ophører denne den 31.08.2027.
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 6 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris.
Beskrivelse Rammeaftalen er tildelt den Tilbudsgiver, der har afgivet det økonomiske mest fordelagtige tilbud ud fra tildelingskriteriet pris, jf. forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 82, stk. 2.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Mariagerfjord Vand A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 4 577 400,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 6 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 4 800 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 6 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 800 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norva24 Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 10206987
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 4 577 400,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 318419-2025
Dato for indgåelse af kontrakten 18/07/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 318419-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Norva24 Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 10206987
Postadresse Ringager 2
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Norva24 Danmark A/S
Telefon 43646939
Fax 43620807
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mariagerfjord Vand A/S
Registreringsnummer 31486424
Postadresse Islandsvej 7
By Hadsund
Postnummer 9560
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Emma Brun Kramme
E-mail ekr@fssv.dk
Telefon +45 69166700
Internetadresse http://www.fssv.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 9f5ac0c4-9765-463a-8b20-144ae38c7bd7   -   02
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 29/07/2025   05:18:12 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 29/07/2025   05:48:04 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 499694-2025
EUT-S-nummer 144/2025
Offentliggørelsesdato 30/07/2025

Send til en kollega

0.047