1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
DK_Arealvedligehold_26-34_FA
Beskrivelse
:
Kontrakten er en Rammeaftale for levering af Arealvedligehold til Ordregiver. Der er både tale om sommervedligehold og vintertjeneste. Ydelserne er beskrevet nærmere i udbudsmaterialets bilag 1 – Beskrivelse af ydelserne. Ydelsen leveres på følgende værker: ASV, Asnæsværket, Asnæsvej 16, 4400 Kalundborg, AVV, Avedøreværket, Hammerholmen 50, 2650 Hvidovre, HCV, H.C. Ørstedsværket, Tømmergravsgade 4, 2450 København SV, HEV, Herningværket, Miljøvej 6, 7400 Herning, KYV, Kyndbyværket, Kyndbyvej 90, 3630 Jægerspris, SKV, Skærbækværket, Klippehagevej 22, 7000 Fredericia, STH, Stigsnæsværket, Holtengårdsvej 24, 4230 Skælskør, SMV, Svanemølleværket, Lautrupsgade 1, 2100 København Ø, SSV, Studstrupværket, Ny Studstrupvej 14, 8541 Skødstrup
Identifikator for proceduren
:
74a1ba96-e365-413b-8696-d7f981fd08e6
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
77310000
Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning,
77340000
Træbeskæring og hækkeklipning,
77314000
Vedligeholdelse af arealer,
77312100
Ukrudtsbekæmpelse,
44113910
Materialer til vintervedligeholdelse
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Udførelsesstedet er på Ørsted Bio & Thermal Powers adresser: ASV, Asnæsværket, Asnæsvej 16, 4400 Kalundborg, AVV, Avedøreværket, Hammerholmen 50, 2650 Hvidovre, HCV, H.C. Ørstedsværket, Tømmergravsgade 4, 2450 København SV, HEV, Herningværket, Miljøvej 6, 7400 Herning, KYV, Kyndbyværket, Kyndbyvej 90, 3630 Jægerspris, SKV, Skærbækværket, Klippehagevej 22, 7000 Fredericia, STH, Stigsnæsværket, Holtengårdsvej 24, 4230 Skælskør, SMV, Svanemølleværket, Lautrupsgade 1, 2100 København Ø, SSV, Studstrupværket, Ny Studstrupvej 14, 8541 Skødstrup. Bemærk venligst at start datoen kun er forventet og kan ændres. Ordregiver har foretaget følgende skøn for alle de enheder, der kan foretage indkøb i henhold til rammeaftalen: Anslået samlet værdi for rammeaftalen over 8 år er 50.000.000 DKK Ovenstående estimat er vejledende, og de samlede indkøb foretaget i henhold til Rammeaftalen kan være forskellig fra dette estimat. Uforudsete omstændigheder kan opstå hvis for eksempel Ordregiver iværksætter nye projekter, strategiske ændringer eller nye behov opstår. Ordregiver har derfor besluttet også at inkludere følgende samlede maksimumværdi for rammeaftalen: 75.000.000 DKK De ovennævnte estimater og maksimum afskærer og ændrer ikke ved Ordregivers adgang til at foretage ændringer af Kontrakten i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivets artikel 89.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
50 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
75 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Udførelsesstedet er på Ørsted Bio & Thermal Powers adresser: ASV, Asnæsværket, Asnæsvej 16, 4400 Kalundborg, AVV, Avedøreværket, Hammerholmen 50, 2650 Hvidovre, HCV, H.C. Ørstedsværket, Tømmergravsgade 4, 2450 København SV, HEV, Herningværket, Miljøvej 6, 7400 Herning, KYV, Kyndbyværket, Kyndbyvej 90, 3630 Jægerspris, SKV, Skærbækværket, Klippehagevej 22, 7000 Fredericia, STH, Stigsnæsværket, Holtengårdsvej 24, 4230 Skælskør, SMV, Svanemølleværket, Lautrupsgade 1, 2100 København Ø, SSV, Studstrupværket, Ny Studstrupvej 14, 8541 Skødstrup. Bemærk venligst at start datoen kun er forventet og kan ændres. Ordregiver har foretaget følgende skøn for alle de enheder, der kan foretage indkøb i henhold til rammeaftalen: Anslået samlet værdi for rammeaftalen over 8 år er 50.000.000 DKK Ovenstående estimat er vejledende, og de samlede indkøb foretaget i henhold til Rammeaftalen kan være forskellig fra dette estimat. Uforudsete omstændigheder kan opstå hvis for eksempel Ordregiver iværksætter nye projekter, strategiske ændringer eller nye behov opstår. Ordregiver har derfor besluttet også at inkludere følgende samlede maksimumværdi for rammeaftalen: 75.000.000 DKK De ovennævnte estimater og maksimum afskærer og ændrer ikke ved Ordregivers adgang til at foretage ændringer af Kontrakten i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivets artikel 89.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
Gældende lovgivning på tværs af grænserne
:
Udelukkelsesgrundene finder ikke anvendelse
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse
:
Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
DK_Arealvedligehold_26-24_FA
Beskrivelse
:
Rammeaftalen indgås med en leverandør og omhandler arealvedligehold ved Ørsted Bio & Thermal Powers kraftværker
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
77310000
Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning,
77340000
Træbeskæring og hækkeklipning,
77314000
Vedligeholdelse af arealer,
77312100
Ukrudtsbekæmpelse,
44113910
Materialer til vintervedligeholdelse
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der er mulighed for forlængelse af rammeaftalen med 3 X 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Udførelsesstedet er på Ørsted Bio & Thermal Powers adresser: ASV, Asnæsværket, Asnæsvej 16, 4400 Kalundborg, AVV, Avedøreværket, Hammerholmen 50, 2650 Hvidovre, HCV, H.C. Ørstedsværket, Tømmergravsgade 4, 2450 København SV, HEV, Herningværket, Miljøvej 6, 7400 Herning, KYV, Kyndbyværket, Kyndbyvej 90, 3630 Jægerspris, SKV, Skærbækværket, Klippehagevej 22, 7000 Fredericia, STH, Stigsnæsværket, Holtengårdsvej 24, 4230 Skælskør, SMV, Svanemølleværket, Lautrupsgade 1, 2100 København Ø, SSV, Studstrupværket, Ny Studstrupvej 14, 8541 Skødstrup. Bemærk venligst at start datoen kun er forventet og kan ændres. Ordregiver har foretaget følgende skøn for alle de enheder, der kan foretage indkøb i henhold til rammeaftalen: Anslået samlet værdi for rammeaftalen over 8 år er 50.000.000 DKK Ovenstående estimat er vejledende, og de samlede indkøb foretaget i henhold til Rammeaftalen kan være forskellig fra dette estimat. Uforudsete omstændigheder kan opstå hvis for eksempel Ordregiver iværksætter nye projekter, strategiske ændringer eller nye behov opstår. Ordregiver har derfor besluttet også at inkludere følgende samlede maksimumværdi for rammeaftalen: 75.000.000 DKK De ovennævnte estimater og maksimum afskærer og ændrer ikke ved Ordregivers adgang til at foretage ændringer af Kontrakten i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivets artikel 89.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
5
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Der er mulighed for forlængelse af rammeaftalen med 3 X 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
50 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
75 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives
:
Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Udførelsesstedet er på Ørsted Bio & Thermal Powers adresser: ASV, Asnæsværket, Asnæsvej 16, 4400 Kalundborg, AVV, Avedøreværket, Hammerholmen 50, 2650 Hvidovre, HCV, H.C. Ørstedsværket, Tømmergravsgade 4, 2450 København SV, HEV, Herningværket, Miljøvej 6, 7400 Herning, KYV, Kyndbyværket, Kyndbyvej 90, 3630 Jægerspris, SKV, Skærbækværket, Klippehagevej 22, 7000 Fredericia, STH, Stigsnæsværket, Holtengårdsvej 24, 4230 Skælskør, SMV, Svanemølleværket, Lautrupsgade 1, 2100 København Ø, SSV, Studstrupværket, Ny Studstrupvej 14, 8541 Skødstrup. Bemærk venligst at start datoen kun er forventet og kan ændres. Ordregiver har foretaget følgende skøn for alle de enheder, der kan foretage indkøb i henhold til rammeaftalen: Anslået samlet værdi for rammeaftalen over 8 år er 50.000.000 DKK Ovenstående estimat er vejledende, og de samlede indkøb foretaget i henhold til Rammeaftalen kan være forskellig fra dette estimat. Uforudsete omstændigheder kan opstå hvis for eksempel Ordregiver iværksætter nye projekter, strategiske ændringer eller nye behov opstår. Ordregiver har derfor besluttet også at inkludere følgende samlede maksimumværdi for rammeaftalen: 75.000.000 DKK De ovennævnte estimater og maksimum afskærer og ændrer ikke ved Ordregivers adgang til at foretage ændringer af Kontrakten i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivets artikel 89.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier
:
Bekendtgørelse
Kriterium
:
Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse
:
Oplysninger om Ansøgerens økonomiske og finansielle formåen Ansøgeren opfordres til at indsende følgende regnskabstal baseret på de to seneste offentliggjorte årsrapporter ved at indsætte regnskabstallene enten i del IV af Ansøgerens ESPD eller Bilag D - Besvarelsesskabelon: Omsætning Resultat før skat Kortfristede aktiver Samlede aktiver (summen af alle aktiver) Egenkapital i alt (egenkapital inkl. minoritetsaktier) Kortfristede forpligtelser Immaterielle aktiver Varebeholdninger Tilgodehavender fra salg Likvider Leverandørgæld Rentebærende gæld (Bankgæld, gældsforpligtigelser, træk på kassekreditter og virksomhedsobligationer) Hvis Ansøger er en nystiftet juridisk enhed og derfor ikke er i stand til at indlevere ovennævnte regnskabstal, opfordres Ansøger til at indsende åbningsbalancen. Hvis Ansøger kun har ét godkendt årsregnskab på tidspunktet for Prækvalifikationsfristen, opfordres Ansøger til at oplyse disse regnskabstal og opfordres til at oplyse Ordregiver om, at Ansøger kun har ét godkendt årsregnskab. En nystiftet juridisk enhed opfordres til at overveje at basere sig på et moderselskabs eller en anden Støttende Enheds økonomiske og finansielle formåen. Ansøger opfordres til at fremsende en beskrivelse af sin ejer- og virksomhedsstruktur. Hvis Ansøger er et datterselskab, opfordres Ansøger til at oplyse navnet på det højest mulige koncernmoderselskab – en enhed, som direkte eller indirekte kontrollerer mere end 50 procent af Ansøgeren. Disse oplysninger skal angives i del V i ESPD. Ordregiver forbeholder sig ret til at fastsætte en frist for fremsendelse af beskrivelsen af ejerstrukturen efter fristen for anmodning om deltagelse. Hvis Ansøgeren baserer sig på en anden juridisk enheds økonomiske og finansielle formåen, og denne enhed er moderselskab til Ansøgeren, og virksomhederne har et koncernregnskab, er det muligt alene at fremsende finansielle oplysninger for moderselskabet, men det bør gøres klart i ESPD, del II, afsnit C, at Ansøger baserer sig på moderselskabets eller en anden juridisk enheds økonomiske og finansielle formåen, ved at sætte kryds ved ’ja’ i ESPD, del II, afsnit C: ’Baserer den økonomiske aktør sig på andre enheders formåen ... ’. I så fald opfordres Ansøger til at oplyse, at virksomhederne har et koncernregnskab. Hvis Ansøger har indgået en overskudsdelingsaftale med en anden juridisk enhed, som f.eks. Tysklands Ergebnisabführungsvertrag eller en tilsvarende retlig ordning, eller hvis Ansøgers moderselskab har afgivet en erklæring i henhold til artikel 2:403 i den nederlandske retsplejelov (en ’403-erklæring’) eller en tilsvarende retlig ordning, skal Ansøger i ESPD, del II, afsnit C, tilkendegive, at den baserer sig på en anden enheds formåen. Den anden enhed skal desuden udfylde et separat ESPD. Ansøgeren eller den anden enhed opfordres til udtrykkeligt at angive overskudsdelingsaftalen/403-erklæringen i del V i ESPD. Hvis der foreligger en aftale om overskudsdeling, vil evalueringen blive baseret på tallene for den finansielt stærkeste virksomhed, der deltager i arrangementet, og kun denne virksomhed vil skulle indsætte regnskabstal i del V i ESPD. Evaluering af Ansøgerens økonomiske og finansielle formåen Evalueringen af Ansøgers økonomiske og finansielle formåen vil blive baseret på de indsendte oplysninger, og vil være en samlet vurdering af følgende tre områder (i prioriteret rækkefølge): Kapitalstruktur, i prioriteret rækkefølge (men hvor elementer markeret med * har den samme prioritet) bestående af: Anslået værdi af Rammeaftalen i forhold til egenkapital Soliditetsgrad (egenkapital / samlede aktiver), Ændring af materiel nettoværdi (egenkapital fratrukket immaterielle aktiver) (baseret på begge godkendte og underskrevne årsrapporter), Gæld til egenkapital*, og Gæld til resultat* Likviditet, i prioriteret rækkefølge (men hvor elementer markeret med * har den samme prioritet) bestående af: Likviditetsgrad (Kortfristede aktiver / kortfristede forpligtigelser) Gennemsnitlig arbejdskapitalomsætning (omsætning / gennemsnitlig arbejdskapital) (arbejdskapital beregnes ud fra summen af varebeholdning, tilgodehavender fra salg og likvider fratrukket leverandørgæld) (baseret på begge godkendte og underskrevne årsrapporter)*, og Likviditetsgrad (kortfristede aktiver / kortfristede forpligtelser (den ældste af de to seneste godkendte og underskrevne årsrapporter) Lønsomhed (de følgende to kriterier tillægges samme prioritet): Resultat før skat for de samlede aktiver, og Indtjening før skat margin (resultat før skat / omsætning) (baseret på begge godkendte og underskrevne årsrapporter). I tilfælde af økonomisk of finansiel støtte fra en Støttende Enhed vil evalueringen blive baseret på de samlede regnskabstal fra begge virksomheder, som derfor begge skal indsætte regnskabstal i del V i ESPD, medmindre Ansøger og virksomhederne har et koncernregnskab, jf. afsnit 3.3.3.1.6 ovenfor. Det samme gælder, hvis Ansøger er et Konsortium. Hvis Ansøger ikke har anført alle eller nogen af de tal, der er nævnt i afsnit 3.3.3.1.1, eller inkluderet åbningsbalancen som nævnt i afsnit 3.3.3.1.2, kan Ordregiver anmode om at få disse oplysninger. Ordregiver har dog også mulighed for at vurdere tallene eller åbningsbalancen på baggrund af de oplysninger, Ansøge har givet, og i så fald vil det påvirke evalueringen negativt, at Ansøger ikke har afgivet alle relevante oplysninger.
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Højeste antal udvalgte tilbud
:
5
Kriterium
:
Referencer på specificerede arbejder
Beskrivelse
:
Udvælgelseskriterier vedrørende erfaring Oplysninger om Ansøgerens erfaring Ansøger opfordres til at anføre oplysninger om sin erfaring med Kontraktens genstand i del IV i ESPD eller Bilag D - Besvarelsesskabelon. Ansøger bedes anføre informationer vedrørende levering af lignende ydelser, jf. Meddelelse om Prækvalifikation. Referencerne må maksimalt være 3 år gamle målt fra seneste udførelsesdato på den pågældende opgave. Ansøger bør inkludere de følgende informationer i hver reference: Projekt/kontrakttitel Periode for projekt/ kontrakt Kundens navn Projektlokation Branche (f.eks. Kraftværk-, autoværksteder og lignende) Opgavens økonomisk værdi (årlig eller total for kontraktperiode i DKK) En kort, klar beskrivelse af referencen, herunder leverede ydelser og ansøgers rolle og ansvar samt responstid ift. kundens løbende rekvisition af ydelserne (dvs. antal timer inden opstart af arbejdet) Maksimalt 3 referencer kan indsendes som information for udvælgelseskriteriet vedrørende erfaring. Hvis der indsendes flere referencer, vil kun de nyeste referencer op til det maksimale antal referencer blive taget i betragtning. Det vil blive fastsat ud fra startdatoen, hvilke referencer der er de nyeste. Hvis der indsendes Rammeaftaler som en del af en Ansøgers referencer, opfordres Ansøgere til at indsende de ønskede oplysninger i henhold til afsnit 3.3.4.1.1 for den senest indgåede eller væsentligste aftale under sådanne Rammeaftaler. Hvis der alene henvises til tildeling af en Rammeaftale uden henvisning til en eventuel aftale under Rammeaftalen, vil der blive set bort fra referencen. Ordregiver vil ikke kræve yderligere dokumentation for udvælgelseskriteriet vedrørende erfaring fra Ansøgeren. Dog forbeholder Ordregiver sig retten til at kontakte Ansøgeren eller tredjemand for at verificere de oplysninger om Ansøgerens erfaring, som Ansøgeren har anført. Evaluering af Ansøgerens erfaring Ansøgerens erfaring vil blive baseret på de indsendte oplysninger, og vil være en samlet vurdering af; Lighed med Kontraktens genstand Størrelse og volumen af referencerne sammenlignet med rammeaftalen Arbejde med kunder spredt over flere geografiske lokationer i den enkelte reference Det vægtes endvidere positivt hvis de angivne referencer er udført i miljø sammenligneligt med arbejde på kraftvarmeværker, herunder tilsvarende arbejdsopgaver indenfor procesanlæg med lignende regelsæt og arbejdsmiljø. Ordregiver vil ikke kræve yderligere dokumentation for udvælgelseskriteriet vedrørende erfaring fra Ansøgeren. Dog forbeholder Ordregiver sig retten til at kontakte Ansøgeren eller tredjemand for at verificere de oplysninger om Ansøgerens erfaring, som Ansøgeren har anført.
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Højeste antal udvalgte tilbud
:
5
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
:
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
:
1
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
:
5
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive fundet baseret på det bedste forhold mellem pris og kvalitet som yderligere beskrevet i udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Implementerings- og driftsplan Som led i evalueringen af kriteriet ”Implementerings- og driftsplan” opfordres tilbudsgiveren til at beskrive en detaljeret proces og systematisk metodik for Implementering og driften af den nye Rammeaftale, med angivelse af: Opstartsplan for leverandør fra Rammeaftale er tildelt frem til ikrafttrædelsesdatoen og de første 6 måneder af aftaleperioden Organisering af opgaveløsningen Hvordan sikres ensartet og stabil løsning på det enkelte værk herunder hvilke mekanismer tilbudsgiver iværksætter for at sikre kontinuerlig drift? Hvilken struktur og proces anvendes for udvikling og oplæring af medarbejdere Hvordan sikres leveringssikkerheden Hvordan dokumenteres opfyldelse af opgaverne i rammeaftalen Følgende vægtes positivt i evalueringen af tilbudsgivers besvarelse af punktet ”implementeringsplan”: At implementerings- og driftsplanen afspejler en struktureret og proaktiv tilgang der sikrer både faglige og personlige kompetencer til at opfylde Rammeaftalen. At implementerings- og driftsplanen afspejler, hvorledes det sikres at Ørsteds gældende regler omkring sikkerhed og adfærd for arbejde under rammeaftalen bliver kendt og efterleves af leverandørens medarbejder At tilbudsgiver viser en smidig tilgang til den kommende aftaleperiode og beskriver de tiltag som vil sikre dette på kort og langt sigt At tilbudsgiver forvisser ordregiver i at der leveres stabil og kontinuerlig drift Besvarelsen må ikke omfatte mere end ti (10) A4 siders tekst (udover opgavebeskrivelse). Hvis beskrivelsen er mere end ti (10) A4 siders tekst, indgår alene de første ti (10) sider i bedømmelsen. I ethvert Revideret Tilbud opfordres tilbudsgiveren til tydeligt at markere eventuelle ændringer i sine svar med en bestemt farve. Tilbudsgiveren opfordres desuden til at anvende en ny farve til ændringer i hvert Revideret Tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på
:
dansk
Sprog, som udbudsdokumenterne (eller dele heraf) er uofficielt tilgængelige på
:
dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren
:
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud
:
09/09/2025
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse
:
26/08/2025
13:00:00 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse
:
Se rammeaftalen og tilhørende bilag
Der kræves en fortrolighedsaftale
:
nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
Oplysninger om finansiering og betaling
:
Se fakturering og betaling i aftalen
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
1
Yderligere omfattede købere
:
Alle ordregiverens tilknyttede virksomheder og alle tilknyttede virksomheder, der direkte eller indirekte er kontrolleret af Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S. Ørsted etablere nye tilknyttede virksomheder med jævne mellemrum. Enhver ny tilknyttet virksomhed bliver også ordregiver i henhold til kontrakten, så længe den nye tilknyttede virksomheds aktiviteter ligger inden for det Ørsted sædvanlige aktiviteter, som er at udvikle, opføre og driver hav- og landvindmølleparker, solcelleanlæg, energilagringsanlæg og bioenergianlæg samt at levere energiprodukter til sine kunder.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister
:
Fristen for at indgive klage i Danmark følger lov om Klagenævnet for Udbud. Ved et udbud med prækvalifikation ved forsyningsvirksomhedsdirektivet skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
:
Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
Organisation, der behandler tilbud
:
Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
Registreringsnummer
:
27446469
Postadresse
:
Kraftværksvej 53
By
:
Fredericia
Postnummer
:
7000
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
99558708
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4541715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4572405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0000
Officielt navn
:
Publications Office of the European Union
Registreringsnummer
:
PUBL
By
:
Luxembourg
Postnummer
:
2417
Landsdel (NUTS)
:
Luxembourg
(
LU000
)
Land
:
Luxembourg
Telefon
:
+352 29291
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
283b28ce-cd08-4c5a-af69-d72156732520
-
01
Formulartype
:
Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype
:
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
07/07/2025
10:28:34 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
441586-2025
EUT-S-nummer
:
128/2025
Offentliggørelsesdato
:
08/07/2025