23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.07.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Allerød Kommune

Vintervedligeholdelse Allerød Kommune 2025


Allerød Kommune

431626-2025 - Resultater
Danmark – Snerydning – Vintervedligeholdelse Allerød Kommune 2025
OJ S 125/2025 03/07/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Allerød Kommune
E-mail cnkl@alleroed.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Vintervedligeholdelse Allerød Kommune 2025
Beskrivelse Allerød Kommune udbyder i 2025 kontrakt om vintervedligeholdelse for årene 2025-2031.Aftalen omfatter 4 delaftaler og dækker både glatførebekæmpelse, snerydning og kombination af de to på Kommunens veje,stier og offentlige arealer.Aftalen er som udgangspunkt 4-årig og indeholder mulighed for forlængelse i et eller to år.
Identifikator for proceduren fac360c3-6337-4d92-807f-475c09fb9eb4
Tidligere bekendtgørelse 264857-2025
Intern ID 255310211
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Allerød Kommune udbyder i 2025 kontrakt om vintervedligeholdelse for årene 2025-2031.Aftalen omfatter 4 delaftaler og dækker både glatførebekæmpelse, snerydning og kombination af de to på Kommunens veje,stier og offentlige arealer.Aftalen er som udgangspunkt 4-årig og indeholder mulighed for forlængelse i et eller to år.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 200 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Under statistisk information har jeg angivet lavest antagelige tilbud for delaftale 1.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Vintervedligeholdelse Allerød Kommune 2025
Beskrivelse Allerød Kommune udbyder i 2025 kontrakt om vintervedligeholdelse for årene 2025-2031.Aftalen omfatter 4 delaftaler og dækker både glatførebekæmpelse, snerydning og kombination af de to på Kommunens veje,stier og offentlige arealer.Aftalen er som udgangspunkt 4-årig og indeholder mulighed for forlængelse i et eller to år.
Intern ID 255310211
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 15/11/2025
Varigheds slutdato 15/03/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Enten 1 * 2 år, 1 * 1 år eller 2 * 1 år
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Yderligere oplysninger Under statistisk information har jeg angivet lavest antagelige tilbud for delaftale 1.
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Kommunen vil tildele kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af ”Pris”. Kommunen vil vurdere tilbuddene ud fra den samlede evalueringstekniske pris på grundlag af de af tilbudsgiver anførte priser i tilbudslisten (Bilag 2). Tilbuddet med den billigste pris er det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Allerød Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Allerød Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Allerød Kommune
Organisation, der udfører betalingen Allerød Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Allerød Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 12 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Thomas Clausen Storkedal
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet ikke offentliggjort
Begrundelse for senere offentliggørelse En økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/04/2031
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 - Kontrakt
Titel Kontrakt om Vintervedligeholdelse i Allerød Kommune - Delaftale 2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 26/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Allerød Kommune
Vinder
Officielt navn Thomas Clausen Storkedal
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet ikke offentliggjort
Begrundelse for senere offentliggørelse En økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/04/2031
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 - Kontrakt
Titel Allerød Kommune Kontrakt om Vintervedligeholdelse - Delaftale 3
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 26/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Allerød Kommune
Vinder
Officielt navn FMT A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet ikke offentliggjort
Begrundelse for senere offentliggørelse En økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/04/2031
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1 - Kontrakt
Titel Kontrakt om Vintervedligeholdelse i Allerød Kommune - Delaftale 1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 26/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Allerød Kommune
Vinder
Officielt navn Grøn Vækst A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet ikke offentliggjort
Begrundelse for senere offentliggørelse En økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/04/2031
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5 - Kontrakt
Titel Kontrakt om Vintervedligeholdelse i Allerød Kommune - Delaftale 5
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 26/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Allerød Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi ikke offentliggjort  
Begrundelse for senere offentliggørelseEn økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/04/2031
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi ikke offentliggjort  
Begrundelse for senere offentliggørelseEn økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/04/2031
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Allerød Kommune
Registreringsnummer 60183112
Postadresse Bjarkesvej 2
By Allerød
Postnummer 3450
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Christian Philip Jørgensen
E-mail cnkl@alleroed.dk
Telefon +45 48100100
Fax +45 48140208
Internetadresse http://www.alleroedkommune.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn FMT A/S
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer 19318672
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Niels Greve
E-mail nsg@fmtas.dk
Telefon 25287010
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Thomas Clausen Storkedal
Registreringsnummer 16548537
By Lynge
Postnummer 3540
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Jørgen Clausen
Telefon 48 18 85 58
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Grøn Vækst A/S
Registreringsnummer 33598653
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Rune Holm
E-mail rho@groenvaekst.dk
Telefon 42 12 67 03
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID d66ca2e8-9027-4673-981c-9bc603ff8a99   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/07/2025   10:38:21 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 02/07/2025   10:48:07 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 431626-2025
EUT-S-nummer 125/2025
Offentliggørelsesdato 03/07/2025

Send til en kollega

0.047