23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
05.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Holbæk Kommune

Tømning af rendestensbrønde mv.


Holbæk Kommune

363405-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Rensning og tømning af nedløbsbrønde – Tømning af rendestensbrønde mv.
OJ S 107/2025 05/06/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Holbæk Kommune
E-mail henha@holb.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Tømning af rendestensbrønde mv.
Beskrivelse Rammeaftalen omfatter følgende ydelser: Frekvensopgaver: • Tømning af rendestensbrønde • Tømning af sandfangsbrønde, primært uden for byområder Kommunen har i de seneste år arbejdet på at få alle brønde digitalt registreret. Arbejdet med registrering og kvalitetssikring pågår stadig, hvorfor antallet løbende ajourføres. Pt. er der registreret ca. 14.000 rendestensbrønde og ca. 500 sandfangsbrønde, der indgår i tømningsordningen (denne rammeaftale). Ikke alle brønde tømmes hvert år, så frekvensopgaven består årligt af tømning af ca. 10.000 stk. rendestensbrønde på trafikveje. Ad hoc-opgaver udføres på timepris for bil inkl. chauffør, effektiv tid uden kørsel – alt inkl. • Tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde ol. der ikke er omfattet af frekvensopgaverne – tidsfrist 7 dage. • Tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde ol. der ikke er er omfattet af frekvensopgaverne – tidsfrist samme dag (bestilt før kl. 10)*. • Spuling af underføringer/rørføringer mm – tidsfrist 7 dage. • Spuling af underføringer/rørføringer mm – tidsfrist 2 dage. • Spuling af underføringer/rørføringer mm – tidsfrist samme dag (bestilt før kl. 10). • Sporing vha. sonde eller TV – tidsfrist 7 dage. • Rodskæring – tidsfrist 7 dage. • Ophugning – tidsfrist 7 dage. * ”Tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde ol. der ikke er er omfattet af frekvensopgaverne – tidsfrist samme dag (bestilt før kl. 10)”, skal tilstræbes udført samme dag, selvom opgaven bestilles efter kl. 10, ellers senest 24 timer efter bestilling. Akutopgaver: Akutte opgaver afregnes på timepris for bil inkl. chauffør, fra bil kører hjemmefra – alt inkl. • Indenfor normal arbejdstid (Hverdage 07-15) – tidsfrist 3 timer. • Udenfor normal arbejdstid (Øvrig tid inkl. helligdage) – tidsfrist 3 timer.
Identifikator for proceduren ebb7bf1b-4aed-48d8-a82c-608a5e10bb95
Intern ID Holbæk Kommune
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Der udbydes rammeaftale på tømning af rendestensbrønde mv. i Holbæk Kommune, på en samlet aftale - se mere i udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90640000   Rensning og tømning af nedløbsbrønde
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse, 90460000   Tømning af sivebrønde eller septiktanke, 90470000   Rensning af kloakledninger, 90491000   Undersøgelse af kloakledninger, 90513600   Fjernelse af slam, 90513700   Transport af slam, 90912000   Spuling af rørkonstruktioner
2.1.2.
Udførelsessted
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Særlig udelukkelse på baggrund af russisk ejerskab eller etablering: Der kan ikke tildeles rammeaftale til virksomheder med russisk tilhørsforhold jf. Rådets forordning (EU) nr. 883/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine med senere ændringer, heriblandt forordning (EU) nr. 2022/1269 af 21. juli 2022. I forbindelse med afgivelse af tilbud skal tilbudsgiver udfylde bilag 5 - Tro- og loveerklæring vedr. udelukkelse af russiske virksomheder. Ordregiver kan kræve yderligere dokumentation i form af koncerndiagrammer, ejerskabsfortegnelser mv.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Rent nationale udelukkelsesgrunde Andre udelukkelsesgrunde, der måtte være fastsat i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstats lovgivning: Tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld under 100.000 kr. til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Tømning af rendestensbrønde mv.
Beskrivelse Rammeaftalen omfatter følgende ydelser: Frekvensopgaver: • Tømning af rendestensbrønde • Tømning af sandfangsbrønde, primært uden for byområder Kommunen har i de seneste år arbejdet på at få alle brønde digitalt registreret. Arbejdet med registrering og kvalitetssikring pågår stadig, hvorfor antallet løbende ajourføres. Pt. er der registreret ca. 14.000 rendestensbrønde og ca. 500 sandfangsbrønde, der indgår i tømningsordningen (denne rammeaftale). Ikke alle brønde tømmes hvert år, så frekvensopgaven består årligt af tømning af ca. 10.000 stk. rendestensbrønde på trafikveje. Ad hoc-opgaver udføres på timepris for bil inkl. chauffør, effektiv tid uden kørsel – alt inkl. • Tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde ol. der ikke er omfattet af frekvensopgaverne – tidsfrist 7 dage. • Tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde ol. der ikke er er omfattet af frekvensopgaverne – tidsfrist samme dag (bestilt før kl. 10)*. • Spuling af underføringer/rørføringer mm – tidsfrist 7 dage. • Spuling af underføringer/rørføringer mm – tidsfrist 2 dage. • Spuling af underføringer/rørføringer mm – tidsfrist samme dag (bestilt før kl. 10). • Sporing vha. sonde eller TV – tidsfrist 7 dage. • Rodskæring – tidsfrist 7 dage. • Ophugning – tidsfrist 7 dage. * ”Tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde ol. der ikke er er omfattet af frekvensopgaverne – tidsfrist samme dag (bestilt før kl. 10)”, skal tilstræbes udført samme dag, selvom opgaven bestilles efter kl. 10, ellers senest 24 timer efter bestilling. Akutopgaver: Akutte opgaver afregnes på timepris for bil inkl. chauffør, fra bil kører hjemmefra – alt inkl. • Indenfor normal arbejdstid (Hverdage 07-15) – tidsfrist 3 timer. • Udenfor normal arbejdstid (Øvrig tid inkl. helligdage) – tidsfrist 3 timer.
Intern ID Holbæk Kommune
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90640000   Rensning og tømning af nedløbsbrønde
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse, 90460000   Tømning af sivebrønde eller septiktanke, 90470000   Rensning af kloakledninger, 90491000   Undersøgelse af kloakledninger, 90513600   Fjernelse af slam, 90513700   Transport af slam, 90912000   Spuling af rørkonstruktioner
5.1.2.
Udførelsessted
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2029
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Særlig udelukkelse på baggrund af russisk ejerskab eller etablering: Der kan ikke tildeles rammeaftale til virksomheder med russisk tilhørsforhold jf. Rådets forordning (EU) nr. 883/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine med senere ændringer, heriblandt forordning (EU) nr. 2022/1269 af 21. juli 2022. I forbindelse med afgivelse af tilbud skal tilbudsgiver udfylde bilag 5 - Tro- og loveerklæring vedr. udelukkelse af russiske virksomheder. Ordregiver kan kræve yderligere dokumentation i form af koncerndiagrammer, ejerskabsfortegnelser mv.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger: Positiv egenkapital de seneste 3 regnskabsår
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse • Tilbudsgiver skal dokumentere erfaring med tømning af rendestensbrønde på offentlige veje. Dette kan gøres ved at angive én eller flere referencer, der samlet set opfylder kravet om et minimum af 15.000 tømninger. • Enkel reference: Hvis én reference anvendes, skal denne omfatte en levering eller ydelse, der er sammenlignelig med den udbudte opgave og omfatter minimum 15.000 tømninger. Referencen skal enten være afsluttet eller igangværende inden for de sidste 3 år. En sammenlignelig reference er en aftale, hvor opgaver i indhold og omfang svarer til den udbudte opgave, dvs. tømning af rendestensbrønde på offentlige veje, samt de efterspurgte ad hoc-opgaver. • Flere referencer: Det er muligt at opfylde referencekravet med op til tre referencer. Samlet skal disse referencer dokumentere minimum 15.000 tømninger, samt de efterspurgte ad hoc-opgaver. Hver reference skal dokumentere en relevant levering/ydelse udført inden for de sidste 3 år. • I ESPD’ets afsnit "Udvælgelse" skal tilbudsgiver angive de betydeligste og relevante referencer for leverancer, der er udført inden for de sidste 3 år frem til tilbudsfristen. • Hvis en reference er baseret på en rammeaftale, skal der kun medtages de opgaver, hvor der er realiseret omsætning og som opfylder de specifikke krav for opgaven. Kun disse opgaver kan godkendes som referencer. Hver reference skal indeholde en beskrivelse af opgaven, navn på ordregiver eller virksomhed, beløb og udførelsestidspunkt.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 03/07/2025   21:59:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 3   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 04/07/2025   08:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Holbæk Kommune
Organisation, der behandler tilbud Holbæk Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Holbæk Kommune
Registreringsnummer 29189447
Afdeling Organisationsservice, Indkøb
Postadresse Kanalstræde 2
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Henrik Haupt
E-mail henha@holb.dk
Telefon +45 72361158
Internetadresse http://holbaek.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1f06caea-4a21-4b7e-8a83-204a19454be2   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 03/06/2025   13:38:49 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 03/06/2025   14:00:43 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 363405-2025
EUT-S-nummer 107/2025
Offentliggørelsesdato 05/06/2025

Send til en kollega

0.047