Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Tømning af rendestensbrønde — bekendtgørelse om indgået kontrakt
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Bautavej 1
Aarhus V
8210
Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Christensen
Telefon: +45 41873336
E-mail: vhc@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68082807.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Del II: Genstand
Tømning af rendestensbrønde — bekendtgørelse om indgået kontrakt.
Tømning af rendestensbrønde — bekendtgørelse om indgået kontrakt.
Aarhus Kommune.
Tømning af rendestensbrønde — bekendtgørelse om indgået kontrakt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt vedr. tømning af rendestensbrønde
42078515
Lundeborgvej 12
Aalborg
9220
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk