23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

I/S Amager Ressourcecenter

Dynamisk indkøbssystem - Håndværkerydelser


I/S Amager Ressourcecenter

326445-2025 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Dynamisk indkøbssystem - Håndværkerydelser
OJ S 97/2025 21/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn I/S Amager Ressourcecenter
E-mail stm@a-r-c.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamisk indkøbssystem - Håndværkerydelser
Beskrivelse Udbud af dynamisk indkøbssystem på håndværkerydelser til ARC. ARCs dynamiske indkøbssystem er opdelt i 23 forskellige kategorier, hvoraf 2 (Kategori 9 og 12) er opdelt i to forskellige underkategorier
Identifikator for proceduren 5acef79a-6e81-4cb7-8f96-f7074b23aeef
Tidligere bekendtgørelse 000045-2020
Udbudsprocedure Anden procedure, der afvikles i flere faser
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Vindmøllevej 6    
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Jord- og betonarbejder
Beskrivelse Eksempelvis, men ikke begrænset til gravearbejder, reetablering af arealer, byggemodning, fundering, hulboring, våd-skæring i beton, belægningsarbejder, - mindre nedrivnings, flytnings- og afskærmningsarbejde
Intern ID 21/35 - Jord- og betonarbejder
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Vindmøllevej 6    
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn 100% pris
Beskrivelse 100% pris. Se udbudsbetingelser for mere information
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt . Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Asfaltering og stribearbejde
Beskrivelse Eksempelvis, men ikke begrænset til asfaltering og stribearbejde
Intern ID 21/35 - Asfaltering og stribearbejde
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Vindmøllevej 6    
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn 100% pris
Beskrivelse 100% pris. Se udbudsbetingelser for mere information
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt . Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Smede- og maskinarbejder
Beskrivelse Eksempelvis, men ikke begrænset til stålkonstruktioner, svejsearbejde, smedearbejde, dreje- og fræsearbejde, vand/plasmaskæring, CNC-maskinarbejder
Intern ID 21/35 - Smede- og maskinarbejder
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Vindmøllevej 6    
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet: 50-80 %
Beskrivelse Kvalitet: 50-80%. Kan kun beskrives med enkelt tal i systemet. (BT-541-Lot) Se mere i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris: 20-50 %
Beskrivelse Pris: 20-50%. Kan kun beskrives med enkelt tal i systemet. (BT-541-Lot) Se mere i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt . Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Kloakservice og tv-inspektion
Beskrivelse Eksempelvis, men ikke begrænset til service, slamsugning, spuling og tv-inspektion
Intern ID 21/35 - Kloakservice og tv-inspektion
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Vindmøllevej 6    
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn 100% pris
Beskrivelse 100% pris. Se udbudsbetingelser for mere information
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt . Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Hydraulikarbejder på Affaldsenergianlæg
Beskrivelse Hydraulikarbejder på Affaldsenergianlæg
Intern ID 21/35 - Kategori Hydraulikarbejder på Affaldsenergianlæg
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Vindmøllevej 6    
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn 50-80% kvalitet
Beskrivelse Kvalitet: 50-80%. Kan kun beskrives med enkelt tal i systemet. (BT-541-Lot) Se mere i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 80,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn 20~50% pris
Beskrivelse 20~50% pris. Kan kun beskrives med enkelt tal i systemet. (BT-541-Lot) Se mere i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt . Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 16 672 953,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator DIS - Udvidelse af Kirstinehøj GP
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 575 243,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten DIS - Udvidelse af Kirstinehøj GP
Dato for indgåelse af kontrakten 08/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
Vinder
Officielt navn Christiansen & Essenbæk A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Lukning af mekanikergrav_GENUDBUD
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 167 882,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Lukning af mekanikergrav
Dato for indgåelse af kontrakten 30/01/2024
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn PEAB Asfalt A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator DIS - Asfalt- og stribearbejde på ARCs genbrugspladser
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 2 089 550,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten DIS - Asfalt- og stribearbejde på ARCs genbrugspladser
Dato for indgåelse af kontrakten 10/07/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Skibby Jensen Smedie A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Smede- og maskinarbejder - Øvrige Smedearbejder
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 10 600 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Smede- og maskinarbejder - Øvrige Smedearbejder
Dato for indgåelse af kontrakten 03/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Nordic Powergroup - Boiler Cleaning Technologies ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator DIS - Standard Slamsugningsopgaver
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 842 525,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten DIS - Standard Slamsugningsopgaver
Dato for indgåelse af kontrakten 18/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn AVN Hydraylik
Tilbud
Tilbud – Identifikator Hydraulikarbejder på Affaldsenergianlægget
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 397 753,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Hydraulikarbejder på Affaldsenergianlægget
Dato for indgåelse af kontrakten 23/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten I/S Amager Ressourcecenter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Christiansen & Essenbæk A/S
Registreringsnummer 14375597
Postadresse Ejby Industrivej 80
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Steen Jensen
E-mail sje@ceas.dk
Telefon 27882764
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Per Aarsleff A/S
Registreringsnummer 37542784
Postadresse Industriholmen 2
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Helle Jessen Mogensen
E-mail hjm@aarsleff.com
Telefon 21706084
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0003
Officielt navn PEAB Asfalt A/S
Registreringsnummer 18298503
Postadresse Nordhavnsvej 2
By Køge
Postnummer 4600
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Thomas Knudsen
Telefon 40150191
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0004
Officielt navn AVN Hydraylik
Registreringsnummer 31586135
Postadresse Roskildevej 8
By Albertslund
Postnummer 2620
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Lars Trebbien
E-mail lat@avn.dk
Telefon 20404504
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Nordic Powergroup - Boiler Cleaning Technologies ApS
Registreringsnummer 39053314
Postadresse Ventrupparken 10
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Jan Nandfred
E-mail jan@jcni.dk
Telefon 42505637
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
8.1.
ORG-0006
Officielt navn I/S Amager Ressourcecenter
Registreringsnummer 34 20 81 15
Postadresse Vindmøllevej 6
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail stm@a-r-c.dk
Telefon 51168605
Internetadresse https://www.a-r-c.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Skibby Jensen Smedie A/S
Registreringsnummer 25319117
Postadresse Fuglebækvej 6
By Kastrup
Postnummer 2770
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon 32461864
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID b11d1915-f29a-466a-a910-8de5da2d5555   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 20/05/2025   09:13:35 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 20/05/2025   09:22:19 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 326445-2025
EUT-S-nummer 97/2025
Offentliggørelsesdato 21/05/2025

Send til en kollega

0.032