23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

HOFOR A/S

Teknisk rådgivning TR2025+ for Spildevand


HOFOR A/S

318379-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Ingeniørvirksomhed – Teknisk rådgivning TR2025+ for Spildevand
OJ S 94/2025 16/05/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn HOFOR A/S
E-mail erijor@hofor.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Teknisk rådgivning TR2025+ for Spildevand
Beskrivelse Udbuddet omfatter teknisk rådgivning indenfor fagdisciplinen ingeniørarbejder i forbindelse med HOFORs aktiviteter indenfor Spildevand.
Identifikator for proceduren 0429c89f-85a6-472b-b1e0-29527d9007b0
Intern ID 24.02-09441
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Er et Offentligt udbud. Henviser til Udbudsbetingelser.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  71300000   Ingeniørvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  71310000   Rådgivning inden for ingeniørvæsen og byggeri, 71320000   Ingeniørmæssig projektering, 71330000   Diverse former for ingeniørvirksomhed, 71350000   Videnskabelig og teknisk virksomhed i forbindelse med ingeniørarbejder, 71400000   Byplanlægnings- og landskabsarkitektvirksomhed, 71500000   Tjenesteydelser i forbindelse med byggeri, 71600000   Tekniske undersøgelser, analyser og rådgivning, 79418000   Rådgivning vedrørende indkøb, 90730000   Sporing, monitering og genopretning af forurening
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 300 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 325 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Rent nationale udelukkelsesgrunde Andre udelukkelsesgrunde, der måtte være fastsat i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstats lovgivning. Finder de rent nationale udelukkelsesgrunde, der er anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, anvendelse?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Teknisk rådgivning TR2025+ for Spildevand
Beskrivelse Udbuddet omfatter teknisk rådgivning indenfor fagdisciplinen ingeniørarbejder i forbindelse med HOFORs aktiviteter indenfor Spildevand.
Intern ID 24.02-09441
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  71300000   Ingeniørvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  71310000   Rådgivning inden for ingeniørvæsen og byggeri, 71320000   Ingeniørmæssig projektering, 71330000   Diverse former for ingeniørvirksomhed, 71350000   Videnskabelig og teknisk virksomhed i forbindelse med ingeniørarbejder, 71400000   Byplanlægnings- og landskabsarkitektvirksomhed, 71500000   Tjenesteydelser i forbindelse med byggeri, 71600000   Tekniske undersøgelser, analyser og rådgivning, 79418000   Rådgivning vedrørende indkøb, 90730000   Sporing, monitering og genopretning af forurening
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 30/07/2029
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 300 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 325 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Endnu ikke kendt
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal: Soliditetsgrad
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger: - Gennemsnitlig soliditetsgrad for de seneste tre disponible regnskabsår udgør mindst 15 %
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn Referencer
Beskrivelse Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse Tilbudsgivers mest betydelige rådgivningsleverancer ifm. anlægsarbejder i byområder med tæt trafik. Rådgivningen skal være udført inden for de seneste 3 år og falde i de nedenfor beskrevne kategorier. Tilbudsgiver kan vedlægge referenceblade eller lignende bilag, der beskriver og illustrerer referencerne. Referencer indenfor nedenstående kategorier af maksimalt 2 sider pr. reference.  A) 2 referencer på rådgivning ifm. separatkloakering/nyanlæg/omlægninger/opgradering af minimum ø325- ø1000 kloakledninger på enten en strækning på ca. 1.000 meter eller til en anlægssum på minimum 75 mio. kr.  B) 2 referencer på rådgivning ifm. etablering af en pumpestation på minimum 20 l/s (det accepteres at dele af ydelsen som eksempelvis aptering, el, SRO og CE-mærkning er udført af underrådgiver).  C) 1 reference på rådgivning ifm. etablering af et lukket bassin på enten ca. 1.000 m3 eller til en anlægssum på minimum 30 mio. kr.  D) 1 reference på rådgivning ifm. etablering af bassinledninger af minimum ø1600 på enten en strækning på minimum 300 meter eller til en anlægssum på minimum 40 mio. kr.   E) 2 referencer på rådgivning for en forsyning på udarbejdelse af flere alternative løsningsforslag for et spildevandsprojekt inklusiv diverse forundersøgelser, hydrauliske beregninger, anlægsøkonomi, bygbarhed og miljø mm.  Én reference kan indeholde mere end én af de ovenstående kategorier, således at en enkelt reference kan rumme for eksempel både kategori A, B, D og F. Henviser til Udbudsbetingelser.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse Tilbudsgivers mest betydelige rådgivningsleverancer ifm. anlægsarbejder i byområder med tæt trafik. Rådgivningen skal være udført inden for de seneste 3 år og falde i de nedenfor beskrevne kategorier. Tilbudsgiver kan vedlægge referenceblade eller lignende bilag, der beskriver og illustrerer referencerne. Referencer indenfor nedenstående kategorier af maksimalt 2 sider pr. reference.  A) 2 referencer på rådgivning ifm. separatkloakering/nyanlæg/omlægninger/opgradering af minimum ø325- ø1000 kloakledninger på enten en strækning på ca. 1.000 meter eller til en anlægssum på minimum 75 mio. kr.  B) 2 referencer på rådgivning ifm. etablering af en pumpestation på minimum 20 l/s (det accepteres at dele af ydelsen som eksempelvis aptering, el, SRO og CE-mærkning er udført af underrådgiver).  C) 1 reference på rådgivning ifm. etablering af et lukket bassin på enten ca. 1.000 m3 eller til en anlægssum på minimum 30 mio. kr.  D) 1 reference på rådgivning ifm. etablering af bassinledninger af minimum ø1600 på enten en strækning på minimum 300 meter eller til en anlægssum på minimum 40 mio. kr.   E) 2 referencer på rådgivning for en forsyning på udarbejdelse af flere alternative løsningsforslag for et spildevandsprojekt inklusiv diverse forundersøgelser, hydrauliske beregninger, anlægsøkonomi, bygbarhed og miljø mm.  Én reference kan indeholde mere end én af de ovenstående kategorier, således at en enkelt reference kan rumme for eksempel både kategori A, B, D og F. Henviser til Udbudsbetingelser.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Tilbudspris
Beskrivelse Der anvendes en prismodel, hvor pris vægtes med 30 % og kvalitet vægtes med 70 %. De kvalitative underkriterier (70 %) vægtes med 45 % til Organisering og 55 % til Opgavens løsning, tidsplan og ATR (samlet 100 %).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Organisering
Beskrivelse Der anvendes en prismodel, hvor pris vægtes med 30 % og kvalitet vægtes med 70 %. De kvalitative underkriterier (70 %) vægtes med 45 % til Organisering og 55 % til Opgavens løsning, tidsplan og ATR (samlet 100 %).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (pointantal, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 31,50
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Opgavens løsning, tidsplan og ATR
Beskrivelse Der anvendes en prismodel, hvor pris vægtes med 30 % og kvalitet vægtes med 70 %. De kvalitative underkriterier (70 %) vægtes med 45 % til Organisering og 55 % til Opgavens løsning, tidsplan og ATR (samlet 100 %).
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 20/06/2025   11:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Visse dokumenter, som alene tjener til berigtigelse, vil kunne indhentes.
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 14/07/2025   22:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Yderligere oplysninger Der er ikke offentlig deltagelse ved åbning af tilbud
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 5
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr.593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK. Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk.
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse HOFOR A/S
Organisation, der behandler tilbud HOFOR A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn HOFOR A/S
Registreringsnummer 10073022
Postadresse Ørestads Boulevard 35
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Erik Stig Jørgensen
E-mail erijor@hofor.dk
Telefon +45 27953821
Internetadresse http://www.hofor.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5acd6b6b-64de-4c50-8581-2ca561fb6a9d   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/05/2025   12:47:12 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 14/05/2025   13:30:51 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 318379-2025
EUT-S-nummer 94/2025
Offentliggørelsesdato 16/05/2025

Send til en kollega

0.063