23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

SONFOR Vand A/S

INDKØB AF VANDMÅLERE MED NB-IOT KOMMUNIKATION


SONFOR Vand A/S

301420-2025 - Resultater
Danmark – Vandmålere – INDKØB AF VANDMÅLERE MED NB-IOT KOMMUNIKATION
OJ S 90/2025 12/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn SONFOR Vand A/S
E-mail moni@sonfor.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel INDKØB AF VANDMÅLERE MED NB-IOT KOMMUNIKATION
Beskrivelse SONFOR Vand A/S planlægger at indkøbe og udskifte ca.15.560 stk. vandmålere inkl. 5.000 stk. kontrollerbare kontraventiler (15.500 stk. koldtvandsmålere og 60 varmtvandsmålere) i perioden fra maj 2025 til december 2026. Installationsområdet er Sønderborg Kommune. Vandmålerne skal være udstyret med NB-IoT kommunikation til hjemtagelse af blandt andet forbrug og målerdata, og vindende tilbudsgiver skal levere, drifte og hoste et data- og IT-opsamlingssystem til modtagelse og lagring af måleværdier og målestatus gældende for kontraktperioden (12 år). I data- og IT-opsamlingssystemet skal der være et Head End System (HES), der kan integreres med Ordregivers nuværende IT-system til administration af kundekartotek og afregningssystem for vandmålere. Derudover har Ordregiver ca. 650 stk. eksisterende vandmålere med NB-IoT integreret i den nuværende leverandørs dataopsamlingssystem. De nye målere samt de eksisterende målere skal fremadrettet implementeres og aflæses i tilbudsgivers data- og IT-opsamlingssystem. Ordregiver varetager selv installation og tilmelding af de enkelte vandmålere hos forbrugerne via Montørapp fra Tankegang.
Identifikator for proceduren 047997ce-4c83-476e-994a-707634e82f94
Tidligere bekendtgørelse 455588f9-c102-4eeb-9b83-d7738c200c27-01
Intern ID VA00019 - 239496393
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling med forudgående indkaldelse af tilbud i overensstemmelse med Bekendtgørelse nr. 1078 af 29/06/2022 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter indenfor vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester, der implementerer Forsyningsvirksomhedsdirektivet (Direktiv nr. 2014/2025/EU) og Lovbekendtgørelse nr. 593 af 02/06/2016 om Klagenævnet for Udbud (Klagenævnsloven).
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  38421100   Vandmålere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32571000   Kommunikationsinfrastruktur, 65500000   Aflæsning af målere, 72310000   Databehandling
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udførelsesstedet er Sønderborg Kommune
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Prækvalifikation af ansøgere Ansøger ansøgning om prækvalifikation forventes at indeholde følgende dokumenter: › Udfyldt European Single Procurement Document ("ESPD") › Eventuel supplerende referenceark › Udfyldt Bilag A Støtterklæring, hvis ansøger baserer sin økonomiske og finansielle og/eller tekniske og faglige formåen på andre økonomiske enheder. Der skal afleveres et udfyldt bilag for hver af de støttende enheder › Udfyldt Bilag B Konsortieerklæring, hvis ansøger er en sammenslutning af virksomheder (f.eks. konsortium) Fejl i ESPD: Ordregiver gør opmærksom på, at Ordregiver - som følge af systemmæssige udfordringer, i ESPD’et står angivet som værende SONFOR Service A/S. Dette er en fejl. Ordregiver skulle i ESPD’et, såvel som i de øvrige udbudsdokumenter, have været angivet som værende SONFOR Vand A/S. Det understreges, at SONFOR Vand A/S, CVR-nummer: 31875439 er rette Ordregiver under nærværende udbud af indkøb af vandmålere med NB-IoT kommunikation. Udvælgelse af ansøgere: Blandt de ansøgere, der opfylder kravene i Udbudsvilkårenes afsnit 3.1 - 3.3, vil Ordregiver udvælge (prækvalificere) 3 bydende til at afgive tilbud. Såfremt Ordregiver modtager ansøgninger fra færre end 3 ansøger, der opfylder de i Udbudsvilkårenes afsnit 3.1.-3-3 anførte krav, vil Ordregiver foretage en konkret vurdering af konkurrencesituationen, herunder hvorvidt der vurderes at være fornøden konkurrence til at lade udbuddet fortsætte. Der vil ved udvælgelsen blive lagt vægt på ansøgerens referencer vedrørende tekniske og faglige formåen, som beskrevet i Udbudsvilkårenes afsnit 3.2.5. Det er således de samme referencer, som indgår i vurderingen af ansøgers egnethed, hvorfor ansøger anbefales at beskrive omfanget og indholdet af sine referencer udførligt, og herunder påpege forhold, der gør den enkelte reference særligt sammenlignelig med kontrakten. Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på følgende: › I hvor høj grad ansøger har erfaring med levering af vandmålere med NB-IoT kommunikation. › I hvor høj grad ansøgers tidligere referencer på levering af vandmålere i antal/styk, kontraktvarighed og kundetype ligner nærværende udbudte kontrakt. › I hvor høj grad ansøger har erfaring med drift og hosting af IT- og/eller dataopsamlingssystemer til håndtering af målerdata fra vandmålere. Udelukkelse og self-cleaning: En ansøger, der er omfattet af en udelukkelsesgrund, kan blive prækvalificeret ved i overensstemmelse med udbudslovens § 138 om self-cleaning at dokumentere, at ansøgeren er pålidelig. Der gøres i den forbindelse opmærksom på, at Enheden for Vurdering af Pålidelighed vil blive inddraget i processen for self-cleaning. Bemærk, at ansøger ikke har mulighed for at self cleane for så vidt angår udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134a vedr. skattely.Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134a udelukke ansøgere/tilbudgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tilrådt GPAaftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtigende for Danmark. Ordregiver skal envidere udelukke ansøgere/tilbudsgivere, som er omfattet af EU´s sanktioner i henhold til EU forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Vedståelsesfrist: Tilbudsgiver er forpligtet til at vedstå sit tilbud i 3 måneder fra tilbudsfristen for det pågældende tilbud. Den tilbudsgiver som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, vil blive afkrævet at fremlægge serviceattest eller tilsvarende dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse i henhold til udbudslovens § 151, stk. 2. Serviceattesten må højst må være 9 måneder gammel regnet fra tidspunktet, hvor Ordregiver anmoder om serviceattesten. Herudover skal tilbudsgiver samtidig fremlægge dokumentation for, at minimumskravene til egnethed er opfyldt, jf. udbudslovens § 152, medmindre ordregiver kan skaffe certifikaterne eller de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller Ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer, jf. Udbudslovens § 151, stk. 5. Dokumentation for egnethed kan eksempelvis udgøre årsregnskaber, medmindre dokumentation for opfyldelse af de økonomiske mindstekrav er offentlig tilgængelig, og ordregiver derved selv kan tilgå dokumentationen. Der vil ikke blive indhentet dokumentation for referencer, men Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte referencernes kontaktpersoner for verifikation. For så vidt angår dokumentation for tilbudsgivers tekniske og faglige for-måen, vil referencerne i ESPD'et, og eventuelt vedlagte supplerende bilag til ESPD'et, udgøre den endelige dokumentation. Endeligt skal tilbudsgiver endvidere fremlægge dokumentation for overholdelse af RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, artikel 5k. Tilbudsgiver bedes derfor udfylde og underskrive tro- og loveerklæring, jf. bilag C.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel INDKØB AF VANDMÅLERE MED NB-IOT KOMMUNIKATION
Beskrivelse SONFOR Vand A/S planlægger at indkøbe og udskifte ca.15.560 stk. vandmålere inkl. 5.000 stk. kontrollerbare kontraventiler (15.500 stk. koldtvandsmålere og 60 varmtvandsmålere) i perioden fra maj 2025 til december 2026. Installationsområdet er Sønderborg Kommune. Vandmålerne skal være udstyret med NB-IoT kommunikation til hjemtagelse af blandt andet forbrug og målerdata, og vindende tilbudsgiver skal levere, drifte og hoste et data- og IT-opsamlingssystem til modtagelse og lagring af måleværdier og målestatus gældende for kontraktperioden (12 år). I data- og IT-opsamlingssystemet skal der være et Head End System (HES), der kan integreres med Ordregivers nuværende IT-system til administration af kundekartotek og afregningssystem for vandmålere. Derudover har Ordregiver ca. 650 stk. eksisterende vandmålere med NB-IoT integreret i den nuværende leverandørs dataopsamlingssystem. De nye målere samt de eksisterende målere skal fremadrettet implementeres og aflæses i tilbudsgivers data- og IT-opsamlingssystem. Ordregiver varetager selv installation og tilmelding af de enkelte vandmålere hos forbrugerne via Montørapp fra Tankegang.
Intern ID VA00019 - 239496393
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  38421100   Vandmålere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32571000   Kommunikationsinfrastruktur, 65500000   Aflæsning af målere, 72310000   Databehandling
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udførelsesstedet er Sønderborg Kommune
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Prækvalifikation af ansøgere Ansøger ansøgning om prækvalifikation forventes at indeholde følgende dokumenter: › Udfyldt European Single Procurement Document ("ESPD") › Eventuel supplerende referenceark › Udfyldt Bilag A Støtterklæring, hvis ansøger baserer sin økonomiske og finansielle og/eller tekniske og faglige formåen på andre økonomiske enheder. Der skal afleveres et udfyldt bilag for hver af de støttende enheder › Udfyldt Bilag B Konsortieerklæring, hvis ansøger er en sammenslutning af virksomheder (f.eks. konsortium) Fejl i ESPD: Ordregiver gør opmærksom på, at Ordregiver - som følge af systemmæssige udfordringer, i ESPD’et står angivet som værende SONFOR Service A/S. Dette er en fejl. Ordregiver skulle i ESPD’et, såvel som i de øvrige udbudsdokumenter, have været angivet som værende SONFOR Vand A/S. Det understreges, at SONFOR Vand A/S, CVR-nummer: 31875439 er rette Ordregiver under nærværende udbud af indkøb af vandmålere med NB-IoT kommunikation. Udvælgelse af ansøgere: Blandt de ansøgere, der opfylder kravene i Udbudsvilkårenes afsnit 3.1 - 3.3, vil Ordregiver udvælge (prækvalificere) 3 bydende til at afgive tilbud. Såfremt Ordregiver modtager ansøgninger fra færre end 3 ansøger, der opfylder de i Udbudsvilkårenes afsnit 3.1.-3-3 anførte krav, vil Ordregiver foretage en konkret vurdering af konkurrencesituationen, herunder hvorvidt der vurderes at være fornøden konkurrence til at lade udbuddet fortsætte. Der vil ved udvælgelsen blive lagt vægt på ansøgerens referencer vedrørende tekniske og faglige formåen, som beskrevet i Udbudsvilkårenes afsnit 3.2.5. Det er således de samme referencer, som indgår i vurderingen af ansøgers egnethed, hvorfor ansøger anbefales at beskrive omfanget og indholdet af sine referencer udførligt, og herunder påpege forhold, der gør den enkelte reference særligt sammenlignelig med kontrakten. Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på følgende: › I hvor høj grad ansøger har erfaring med levering af vandmålere med NB-IoT kommunikation. › I hvor høj grad ansøgers tidligere referencer på levering af vandmålere i antal/styk, kontraktvarighed og kundetype ligner nærværende udbudte kontrakt. › I hvor høj grad ansøger har erfaring med drift og hosting af IT- og/eller dataopsamlingssystemer til håndtering af målerdata fra vandmålere. Udelukkelse og self-cleaning: En ansøger, der er omfattet af en udelukkelsesgrund, kan blive prækvalificeret ved i overensstemmelse med udbudslovens § 138 om self-cleaning at dokumentere, at ansøgeren er pålidelig. Der gøres i den forbindelse opmærksom på, at Enheden for Vurdering af Pålidelighed vil blive inddraget i processen for self-cleaning. Bemærk, at ansøger ikke har mulighed for at self cleane for så vidt angår udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134a vedr. skattely.Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134a udelukke ansøgere/tilbudgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tilrådt GPAaftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtigende for Danmark. Ordregiver skal envidere udelukke ansøgere/tilbudsgivere, som er omfattet af EU´s sanktioner i henhold til EU forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Vedståelsesfrist: Tilbudsgiver er forpligtet til at vedstå sit tilbud i 3 måneder fra tilbudsfristen for det pågældende tilbud. Den tilbudsgiver som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, vil blive afkrævet at fremlægge serviceattest eller tilsvarende dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse i henhold til udbudslovens § 151, stk. 2. Serviceattesten må højst må være 9 måneder gammel regnet fra tidspunktet, hvor Ordregiver anmoder om serviceattesten. Herudover skal tilbudsgiver samtidig fremlægge dokumentation for, at minimumskravene til egnethed er opfyldt, jf. udbudslovens § 152, medmindre ordregiver kan skaffe certifikaterne eller de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller Ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer, jf. Udbudslovens § 151, stk. 5. Dokumentation for egnethed kan eksempelvis udgøre årsregnskaber, medmindre dokumentation for opfyldelse af de økonomiske mindstekrav er offentlig tilgængelig, og ordregiver derved selv kan tilgå dokumentationen. Der vil ikke blive indhentet dokumentation for referencer, men Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte referencernes kontaktpersoner for verifikation. For så vidt angår dokumentation for tilbudsgivers tekniske og faglige for-måen, vil referencerne i ESPD'et, og eventuelt vedlagte supplerende bilag til ESPD'et, udgøre den endelige dokumentation. Endeligt skal tilbudsgiver endvidere fremlægge dokumentation for overholdelse af RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, artikel 5k. Tilbudsgiver bedes derfor udfylde og underskrive tro- og loveerklæring, jf. bilag C.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Fremgår af udbudsvilkår punkt 7.1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Målerfunktionalitet
Beskrivelse Fremgår af udbudsvilkår punkt 7.2.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Data- og IT-opsamlingssystem
Beskrivelse Fremgår af udbudsvilkår punkt 7.3.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Fremgår af udbudsvilkår punkt 7.4.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SONFOR Vand A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten SONFOR Vand A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 18 783 952,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Kamstrup A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Indkøb af vandmålere med NB-IoT kommunikation
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 18 783 952,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt om indkøb af vandmålere med NB-IoT kommunikation
Dato for indgåelse af kontrakten 05/05/2025
Organisation, der underskriver kontrakten SONFOR Vand A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn SONFOR Vand A/S
Registreringsnummer 31875439
Afdeling SONFOR Vand A/S
Postadresse Ellegårdvej 8
By Sønderborg
Postnummer 6400
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Morten Nielsen
E-mail moni@sonfor.dk
Telefon +45 88435300
Internetadresse http://sonfor.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Kamstrup A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 21248118
Postadresse Industrivej 28
By Skanderborg
Postnummer 8660
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Kamstrup A/S
Telefon 89931000
Fax 89931001
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 96d2ed5a-2237-482a-b39a-86fe843a88b0   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 08/05/2025   11:09:43 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 08/05/2025   12:11:45 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 301420-2025
EUT-S-nummer 90/2025
Offentliggørelsesdato 12/05/2025

Send til en kollega

0.032