1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Miljøbeskyttelse
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Genudbud af miljøvurderinger af potentielle råstofområder i forbindelse med Forslag til Råstofplan
Beskrivelse
:
Region Syddanmark har besluttet at Råstofplan 2020 skal revideres. Regionen forventer at der indkaldes idéer og forslag til planens indhold i første kvartal af 2025. Næste fase i arbejdet med den nye råstofplan er udarbejdelsen af råstofplanforslaget. I den sammenhæng skal der foretages en samlet miljøvurdering af planen. Regionens forslag til nye udlæg af graveområder skal inddrages i denne vurdering, hvis de lokalt får væsentlig indvirkning på miljøet eller er over 25 ha. Udbuddet omfatter rådgivningsydelser i forbindelse med miljørapporter for potentielle råstofområder i forslag til ny råstofplan. Regionen har behov for assistance til udarbejdelse af miljørapporter for enkeltområder. Da der endnu ikke er indkaldt idéer og forslag har regionen endnu ikke overblik over, hvor mange områder, der skal foretages miljøvurderinger for. Der er til brug for tilbudslisten anslået et antal. Regionen ønsker bistand til opgørelse af råstofressourcen ud fra private kortlægninger og offentligt tilgængelige oplysninger. Region Syddanmark påtænker at indgå parallelle rammeaftaler med to rådgivere, og anskaffelsen er derfor opdelt i to delaftaler. Der henvises til rammeaftalen for fordeling af opgaverne mellem rådgiverne. Tilbuddet med det højest samlede antal point tildeles delaftale 1 med 70 % af puljerne. Tilbuddet med det næsthøjest samlede antal point tildeles delaftale 2 med 30 % af puljerne. Udbuddet er et genudbud. Der er foretaget ændringer af udbudsmaterialet, og tilbudsgiver opfordres derfor til at læse udbudsmaterialet nøje igennem.
Identifikator for proceduren
:
df1e58cf-6057-400c-add6-d7df84e52cf0
Tidligere bekendtgørelse
:
45987483-f874-418b-8615-0a15b5c61167-01
Intern ID
:
407554
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90700000
Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90711000
Miljøvurdering for andet end bygge- og anlægsarbejder,
90711400
Miljøkonsekvensvurdering for andet end bygge- og anlægsarbejder,
90713000
Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål,
90721000
Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
6 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1: Udbud af miljøvurderinger af potentielle råstofområder i forbindelse med Forslag til Råstofplan
Beskrivelse
:
Region Syddanmark har besluttet at Råstofplan 2020 skal revideres. Regionen forventer at der indkaldes idéer og forslag til planens indhold i første kvartal af 2025. Næste fase i arbejdet med den nye råstofplan er udarbejdelsen af råstofplanforslaget. I den sammenhæng skal der foretages en samlet miljøvurdering af planen. Regionens forslag til nye udlæg af graveområder skal inddrages i denne vurdering, hvis de lokalt får væsentlig indvirkning på miljøet eller er over 25 ha. Udbuddet omfatter rådgivningsydelser i forbindelse med miljørapporter for potentielle råstofområder i forslag til ny råstofplan. Regionen har behov for assistance til udarbejdelse af miljørapporter for enkeltområder. Da der endnu ikke er indkaldt idéer og forslag har regionen endnu ikke overblik over, hvor mange områder, der skal foretages miljøvurderinger for. Der er til brug for tilbudslisten anslået et antal. Regionen ønsker bistand til opgørelse af råstofressourcen ud fra private kortlægninger og offentligt tilgængelige oplysninger. Region Syddanmark påtænker at indgå parallelle rammeaftaler med to rådgivere, og anskaffelsen er derfor opdelt i to delaftaler. Der henvises til rammeaftalen for fordeling af opgaverne mellem rådgiverne. Tilbuddet med det højest samlede antal point tildeles delaftale 1 med 70 % af puljerne. Tilbuddet med det næsthøjest samlede antal point tildeles delaftale 2 med 30 % af puljerne. Nærværende afsnit vedrører delaftale 1 (70 % af puljerne).
Intern ID
:
1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90700000
Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90711000
Miljøvurdering for andet end bygge- og anlægsarbejder,
90711400
Miljøkonsekvensvurdering for andet end bygge- og anlægsarbejder,
90713000
Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål,
90721000
Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 800 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
4 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
FORELØBIG DOKUMENTATION: Som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er udelukket efter udbudslovens §§ 134a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 - 3 samt 5, og for at tilbudsgiver opfylder de fastsatte minimumskrav til egnethed, skal tilbudsgiver med tilbuddet kun fremsende et udfyldt ESPD. Hvis tilbudsgiver er et konsortium, skal der for hver deltager i konsortiet som dokumentation for egnethed (og for, at konsortiedeltagerne ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) med tilbuddet fremlægges dokumentation i form af et udfyldt ESPD. Hvis tilbudsgiver i relation til egnethed baserer sig på andre økonomiske aktørers formåen (underleverandører, koncernforbundne selskaber mv.), skal der for hver af de pågældende økonomiske aktører sammen med tilbuddet som dokumentation for egnethed (og for, at den/de støttende enheder ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) fremlægges et udfyldt ESPD. ENDELIG DOKUMENTATION: Forinden Region Syddanmark kan meddele tildelingsbeslutning, skal Regionen indhente dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD'et. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af: a) Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før fremlæggelsestidspunktet). b) Tilbudsgivers seneste årsrapporter eller anden dokumentation hvoraf omsætningen fremgår, f.eks. revisorpåtegnet erklæring. c) Underskrevet erklæring om overholdelse af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes afsnit 11.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bemanding og organisering
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes afsnit 11.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: 1) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2: Udbud af miljøvurderinger af potentielle råstofområder i forbindelse med Forslag til Råstofplan
Beskrivelse
:
Region Syddanmark har besluttet at Råstofplan 2020 skal revideres. Regionen forventer at der indkaldes idéer og forslag til planens indhold i første kvartal af 2025. Næste fase i arbejdet med den nye råstofplan er udarbejdelsen af råstofplanforslaget. I den sammenhæng skal der foretages en samlet miljøvurdering af planen. Regionens forslag til nye udlæg af graveområder skal inddrages i denne vurdering, hvis de lokalt får væsentlig indvirkning på miljøet eller er over 25 ha. Udbuddet omfatter rådgivningsydelser i forbindelse med miljørapporter for potentielle råstofområder i forslag til ny råstofplan. Regionen har behov for assistance til udarbejdelse af miljørapporter for enkeltområder. Da der endnu ikke er indkaldt idéer og forslag har regionen endnu ikke overblik over, hvor mange områder, der skal foretages miljøvurderinger for. Der er til brug for tilbudslisten anslået et antal. Regionen ønsker bistand til opgørelse af råstofressourcen ud fra private kortlægninger og offentligt tilgængelige oplysninger. Region Syddanmark påtænker at indgå parallelle rammeaftaler med to rådgivere, og anskaffelsen er derfor opdelt i to delaftaler. Der henvises til rammeaftalen for fordeling af opgaverne mellem rådgiverne. Tilbuddet med det højest samlede antal point tildeles delaftale 1 med 70 % af puljerne. Tilbuddet med det næsthøjest samlede antal point tildeles delaftale 2 med 30 % af puljerne. Nærværende afsnit vedrører delaftale 2 (30 % af puljerne).
Intern ID
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90700000
Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90711000
Miljøvurdering for andet end bygge- og anlægsarbejder,
90711400
Miljøkonsekvensvurdering for andet end bygge- og anlægsarbejder,
90713000
Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål,
90721000
Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 200 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 800 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
FORELØBIG DOKUMENTATION: Som foreløbig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er udelukket efter udbudslovens §§ 134a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 - 3 samt 5, og for at tilbudsgiver opfylder de fastsatte minimumskrav til egnethed, skal tilbudsgiver med tilbuddet kun fremsende et udfyldt ESPD. Hvis tilbudsgiver er et konsortium, skal der for hver deltager i konsortiet som dokumentation for egnethed (og for, at konsortiedeltagerne ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) med tilbuddet fremlægges dokumentation i form af et udfyldt ESPD. Hvis tilbudsgiver i relation til egnethed baserer sig på andre økonomiske aktørers formåen (underleverandører, koncernforbundne selskaber mv.), skal der for hver af de pågældende økonomiske aktører sammen med tilbuddet som dokumentation for egnethed (og for, at den/de støttende enheder ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrunde) fremlægges et udfyldt ESPD. ENDELIG DOKUMENTATION: Forinden Region Syddanmark kan meddele tildelingsbeslutning, skal Regionen indhente dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD'et. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af: a) Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder før fremlæggelsestidspunktet). b) Tilbudsgivers seneste årsrapporter eller anden dokumentation hvoraf omsætningen fremgår, f.eks. revisorpåtegnet erklæring. c) Underskrevet erklæring om overholdelse af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes afsnit 11.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bemanding og organisering
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes afsnit 11.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: 1) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
8 121 500,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
WSP Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 1 - WSP Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
4 192 500,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 1 - WSP Danmark A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
01/04/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
84623-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
NIRAS A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 2 - NIRAS A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
3 929 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 2 - NIRAS A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
01/04/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
:
84623-2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Registreringsnummer
:
29190909
Postadresse
:
Damhaven 12
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mikala Dueholm
Telefon
:
+45 21298756
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
WSP Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
21265543
Postadresse
:
Linnés Allé 2
By
:
Taastrup
Postnummer
:
2630
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 29666739
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
NIRAS A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
37295728
Postadresse
:
Sortemosevej 19
By
:
Allerød
Postnummer
:
3450
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 51249054
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
d34e75d6-1763-45d9-9d2f-5051979bf6cb
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
08/05/2025
08:56:12 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
08/05/2025
09:00:46 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
299678-2025
EUT-S-nummer
:
90/2025
Offentliggørelsesdato
:
12/05/2025