Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskab Nordsjælland v. Fredensborg Kommune
Vindere
Delaftale 2: Personmærket beklædning, Puljetøj, Puljetøj med ind- og ud scanningssystem og Puljetøj med ind- og ud scanningssystem og alarm til Ballerup og Frederikssund Kommuner.
(18.05.2017)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
Delaftale I: Personmærket beklædning til Allerød, Fredensborg, Furesø, Gribskov, Helsingør og Hørsholm Kommuner.
(18.05.2017)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 20-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-03-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 20-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-03-2017
Time: 12:00
Vask/leje ordning af arbejdsbeklædning til plejesektoren, træning, tandpleje og køkkener til Indkøbsfællesskab Nordsjælland
Indkøbsfællesskab Nordsjælland v. Fredensborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Mona Høst
Telefon: +45 72565229
E-mail: moh@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64772152.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Del II: Genstand
Vask/leje ordning af arbejdsbeklædning til plejesektoren, træning, tandpleje og køkkener til Indkøbsfællesskab Nordsjælland.
Udbudsopgaven omfatter den komplette opgave af vaskeriydelsen, dvs. leje og vask af beklædningen på leverandørens vaskeri, afhentning og tilbagelevering af beklædning, samt logistikken mellem vaskeriet og de forskellige afhentningssteder. Med nærværende materiale ønsker Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN) at indhente tilbud på vask og leje af beklædning til pleje-, trænings-, tandpleje- og køkken- personale. Herudover ønskes et ressourcestyringssystem der gør det nemt at styre, kontrollere og evt. løbende tilpasse beholdningen. Målet er at opnå en høj kvalitetsmæssig løsning, der effektiviserer og forenkler hele processen i og omkring beklædningen til de nævnte målgrupper.
Delaftale I: Personmærket beklædning til Allerød, Fredensborg, Furesø, Gribskov, Helsingør og Hørsholm Kommuner.
Udbudsopgaven omfatter den komplette opgave af vaskeriydelsen, dvs. leje og vask af beklædningen på leverandørens vaskeri, afhentning og tilbagelevering af beklædning, samt logistikken mellem vaskeriet og de forskellige afhentningssteder. Med nærværende materiale ønsker Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN) at indhente tilbud på vask og leje af beklædning til pleje-, trænings-, tandpleje- og køkken- personale. Herudover ønskes et ressourcestyringssystem der gør det nemt at styre, kontrollere og evt. løbende tilpasse beholdningen. Målet er at opnå en høj kvalitetsmæssig løsning, der effektiviserer og forenkler hele processen i og omkring beklædningen til de nævnte målgrupper.
Delaftale 2: Personmærket beklædning, Puljetøj, Puljetøj med ind- og ud scanningssystem og Puljetøj med ind- og ud scanningssystem og alarm til Ballerup og Frederikssund Kommuner.
Udbudsopgaven omfatter den komplette opgave af vaskeriydelsen, dvs. leje og vask af beklædningen på leverandørens vaskeri, afhentning og tilbagelevering af beklædning, samt logistikken mellem vaskeriet og de forskellige afhentningssteder. Med nærværende materiale ønsker Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN) at indhente tilbud på vask og leje af beklædning til pleje-, trænings-, tandpleje- og køkken- personale. Herudover ønskes et ressourcestyringssystem der gør det nemt at styre, kontrollere og evt. løbende tilpasse beholdningen. Målet er at opnå en høj kvalitetsmæssig løsning, der effektiviserer og forenkler hele processen i og omkring beklædningen til de nævnte målgrupper.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk