23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Silkeborg Kommune

Udbud af vintertjeneste


Silkeborg Kommune

792908-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Udbud af vintertjeneste
OJ S 250/2024 24/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Silkeborg Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af vintertjeneste
Beskrivelse Silkeborg Kommune udbyder opgaven med at udføre vintertjenester på veje i Silkeborg Kommune. Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune.
Identifikator for proceduren 06bf5ee0-87d1-4141-b492-c122a349b43f
Tidligere bekendtgørelse : c924b077-8a8c-43b3-8bb6-dce0a6a1abf1-01
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til §§ 56-57 i lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer (Udbudsloven).
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Vintertjenesterne udføres på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Udbuddet gennemføres på Ethics. Tilbudsgiveren skal udfylde ESPD'et på Ethics. Udover den dokumentation, der er omtalt i punkt III.1.1), III.1.2 og III.1.3) skal den tilbudsgiver, som Silkeborg Kommune efter evaluering af tilbuddene har til hensigt at tildele kontrakten til fremlægge følgende øvrig dokumentation: Dokumentation for konsortiedannelse  såfremt det er relevant Underskrevet tro og loveerklæring vedr. russisk ejerdeltagelse Underskrevet tro og loveerklæring vedrørende Udbudslovens §134a. Som bevis for, at tilbudsgiver eller visse personer, der er tilknyttet tilbudsgiver, jf. udbudslovens § 135, stk. 2, ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2: 1) skal Tilbudsgiver fremlægge et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1. 2) Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 135, stk. 3. For så vidt angår danske tilbudsgivere, kan beviset bestå i en serviceattest. Serviceattester udstedes af Erhvervsstyrelsen. Udsteder det land, hvori tilbudsgiver er hjemmehørende,  ikke de nævnte certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3 nævnte tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love i overensstemmelse med udbudslovens § 153, stk. 2. Silkeborg Kommune udelukker en tilbudsgiver, såfremt denne ikke er i stand til at fremsende dokumentation. Der ydes ikke vederlag for aflevering af tilbud.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 16308
Beskrivelse : Delaftale 16308 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbi-ler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16308
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Ruten for denne delaftale fremgår af følgende: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 2 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 16313
Beskrivelse : Delaftale 16313 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbi-ler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Ruten for denne delaftale findes her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16313
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Ruten for denne delaftale kan ses her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 2 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 16320+16420
Beskrivelse : Delaftale 16320+16420 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbi-ler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Ruten for denne delaftale kan findes her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16320+16420
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Ruten for denne delaftale kan findes her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 2 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Delaftale 16328+16428
Beskrivelse : Delaftale 16328+16428 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16328+16428
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 30/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 2 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Der henvises til det vedlagte udkast til rammeaftale i det samlede udbudsmateriale.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Delaftale 16260
Beskrivelse : Delaftale 16260 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16260
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Delaftale 16262
Beskrivelse : Delaftale 16262 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16262
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel : Delaftale 16265
Beskrivelse : Delaftale 16265 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16265
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel : Delaftale 16373
Beskrivelse : Delaftale 16373 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16373
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0009
Titel : Delaftale 16380
Beskrivelse : Delaftale 16380 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16380
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0010
Titel : Delaftale 16383
Beskrivelse : Delaftale 16383 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16383
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0011
Titel : Delaftale 16385
Beskrivelse : Delaftale 16385 Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten for denne delaftale her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
Intern ID : 16385
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler/traktorer på kørebaner, stier og fortove i Silkeborg Kommune. Se ruten her: https://webkort.silkeborg.dk/spatialmap?page=widget-local&name=ji14hv
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 30/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2028
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 1 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Aftalen tildeles den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Silkeborg Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Silkeborg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Silkeborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Silkeborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 13 504 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 6 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 2 400 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 250 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Pederstrup Vognmandsforretning Ejgild Knudsen ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Pederstrup Vognmandsforretning Ejgild Knudsen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 850 900,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16308
Titel Delaftale 16308
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 16/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 16/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 2 400 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 200 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Pederstrup Vognmandsforretning Ejgild Knudsen ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Pederstrup Vognmandsforretning Ejgild Knudsen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 963 300,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16313
Titel Delaftale 16313
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 16/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 16/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 2 800 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 300 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
Tilbud
Tilbud – Identifikator Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 1 216 200,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16320+16420
Titel Delaftale 16320+16420
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 25/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 2 800 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 525 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 1 238 500,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16328+16428
Titel Delaftale 16328+16428
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 21/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 14/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 600 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 725 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Husted’s Have & Grave Service
Tilbud
Tilbud – Identifikator Husted's Have & Grave Service
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 987 500,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16260
Titel Delaftale 16260
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 16/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 11/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 600 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 675 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 1 756 500,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16262
Titel Delaftale 16262
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 21/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 14/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 600 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 450 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
Tilbud
Tilbud – Identifikator Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 1 294 200,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16265
Titel Delaftale 16265
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 25/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 200 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 450 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Husted’s Have & Grave Service
Tilbud
Tilbud – Identifikator Husted's Have & Grave Service
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 641 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16373
Titel Delaftale 16373
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 16/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 11/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0009
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 200 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 200 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
Tilbud
Tilbud – Identifikator Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0009
Værdien af tilbuddet 830 200,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16380
Titel Delaftale 16380
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 25/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0010
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 200 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 250 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0010
Værdien af tilbuddet 823 500,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16383
Titel Delaftale 16383
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 21/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 14/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0011
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 200 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 475 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
Tilbud
Tilbud – Identifikator Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0011
Værdien af tilbuddet 902 200,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 16385
Titel Delaftale 16385
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 25/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Silkeborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Silkeborg Kommune
Registreringsnummer : ORG-29 18 96 41
Postadresse : Søvej 1    
By : Silkeborg
Postnummer : 8600
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Ida Rasmussen
Telefon : 89701617
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Entreprenørfirmaet M. Sørensen ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 40409653
Postadresse : Lemming Brovej 26    
By : Lemming
Postnummer : 8632
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : martin@e-ms.dk
Telefon : 27367728
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004, LOT-0006, LOT-0010
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Pederstrup Vognmandsforretning Ejgild Knudsen ApS
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 27523897
By : Kjellerup
Postnummer : 8620
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 86888170
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Husted’s Have & Grave Service
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 41486651
By : Silkeborg
Postnummer : 8600
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : kontakt@hh-g.dk
Telefon : 40221520
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005, LOT-0008
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Lundgaards Maskinstation v. Villy Lundgaard
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 16847674
By : Kjellerup
Postnummer : 8620
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : vil@lunmas.dk
Telefon : 20118159
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0007, LOT-0009, LOT-0011
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 4fffc102-5adc-4716-adc6-123af930e27f   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 20/12/2024   20:44:13 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 20/12/2024   20:46:06 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 792908-2024
EUT-S-nummer : 250/2024
Offentliggørelsesdato : 24/12/2024

Send til en kollega

0.046