1. 
  Køber 
 
 
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Entreprenør på forsvarsområdet 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktivitet
   : 
   Forsvarsområdet 
  
 
   
 
   2. 
  Procedure 
 
 
  
   
   2.1.  
  
 
   
   Procedure 
  
 
   
   Titel
   : 
   Udbud af Rammeaftale for rådgivning vedrørende forureningssager 2024 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Ejendomsstyrelsen varetager projekter vedrørende jord- og grundvandsforurening på Forsvarsministeriets ansvarsområder. Ejendomsstyrelsen har derfor behov for ekstern rådgivning i forbindelse med gennemførelsen af forureningsundersøgelser i Danmark. Nærværende udbud vedrører derfor en rammeaftale for rådgivning vedrørende forureningssager 2024, der skal håndtere rådgivning i forbindelse med forureningsundersøgelser, afværgesager, udarbejdelse af miljøhistoriske redegørelser, hjælp til besvarelse af § 20 spørgsmål, jordhåndteringssager mv. (herefter ”Rammeaftalen”). Rammeaftalen udbydes således, at Danmark opdeles i to delaftaler (herefter ”Delaftaler”), og der er på baggrund heraf indgået aftale med to rådgivere, hvor hver rådgiver er tildelt én Delaftale med ét geografisk område (herefter ”Rådgiver”). Hver Rådgiver kan, udover at være ansvarlig for sit eget geografiske område, bruges til sparring eller i tilfælde af inhabilitet på den anden Delaftale. Kravene til tilbudsgiverne og ydelserne fremgår af Rammeaftalen med tilhørende Aftalebilag og underbilag. Tildeling af opgaver foregår ved direkte tildeling baseret på en honoraraftale, jf. Aftalebilag 8, (herefter ”Honoraraftale”). 
  
 
   
   Identifikator for proceduren
   : 
   a60ae5d2-e9aa-4af9-9a57-f394f59c786a 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   261008-2024 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   324776-2024 
  
 
   
   Udbudsprocedure
   : 
   Offentligt udbud 
  
 
   
   Proceduren er en hasteprocedure
   : 
   nej 
  
 
   
   Hovedpunkterne i proceduren
   : 
   Udbudsprocessen er blevet gennemført som et offentligt udbud i overensstemmelse med udbudslovens §§ 56-57. 
  
 
   
    
    2.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    90715000
     
    Undersøgelse af forurening 
   
 
    
    Supplerende klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    90713000
     
    Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål, 
    90715200
     
    Andre tjenester i forbindelse med forureningsundersøgelser, 
    90732000
     
    Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening, 
    90732400
     
    Rådgivning i forbindelse med jordforurening, 
    90732600
     
    Måling eller monitering af jordforurening, 
    90733700
     
    Monitering eller bekæmpelse af grundvandsforurening 
   
 
    
   
    
    2.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Hvor som helst i det pågældende land 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Delaftale 1: Region Nordjylland og Region Midtjylland. Delaftale 2: Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden inkl. Bornholms Regionskommune og Christiansø. 
   
 
    
   
    
    2.1.3.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    68 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    136 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    2.1.4.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Ejendomsstyrelsen har vurderet, at Rammeaftalen har en årlig estimeret værdi på DKK 17 000 000, hvilket opgøres til DKK 68 000 000 fordelt på de 4 år. Den estimerede værdi af Rammeaftalen er baseret på Ejendomsstyrelsens historiske indkøb af rådgivningsydelser inden for forureningssager. Det kan imidlertid være vanskeligt at vurdere og forudsige behovet for indkøb af rådgivning særligt henset til, at Rammeaftalen anvendes bredt af flere afdelinger, ekstra opgaver som følge af Forsvarsforliget, samt mulige påbud. Alle disse faktorer, som ikke præcist kan estimeres på nuværende tidspunkt, medfører, at Rammeaftalens maksimale værdi ydermere vil blive tillagt en sikkerhedsmargin på DKK 17 000 000 pr. år. Rammeaftalens årlige maksimale værdi er derfor vurderet til at være DKK 34 000 000, opgjort til samlet DKK 136 000 000 for de 4 år. Ordregiver ønsker desuden at gøre opmærksom på, at selvom der nedenfor under punkt 6 "Resultater" er angivet, at denne resultatbekendtgørelse vedrører en kontrakt tildelt som led i en rammeaftale, er dette i sagens natur ikke korrekt. Der består i øjeblikket en fejl i eForms, som betyder, at det ikke er muligt at trykke nej til et spørgsmål om forholdet. Henvisningen i umiddelbar forlængelse, er derfor ikke til en resultatbekendtgørelse, men blot den originale udbudsbekendtgørelse angående nærværende rammeaftale, hvilket altså er en nødvendig løsning. 
   
 
    
    Retsgrundlag
    :  
   
 
    
    Direktiv 2014/24/EU 
   
 
    
   
 
   5. 
  Delkontrakt 
 
 
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0001 
  
 
   
   Titel
   : 
   Region Nordjylland og Region Midtjylland 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Rammeaftalen er udbudt således, at Danmark opdeles i to Delaftaler, og der er på baggrund heraf indgået aftale med to Rådgivere, hvor hver Rådgiver er tildelt én Delaftale med ét geografisk område. Baseret på tidligere indkøb i 2023 har fordelingen mellem Delaftalerne været 55 % (Delaftale 1) og 45 % (Delaftale 2) i Ejendomsstyrelsen. Den estimerede værdi af Rammeaftalen forventes derfor at blive cirka ligeligt fordelt på de 2 Delaftaler, da der på nuværende tidspunkt ikke kan entydigt fastlægges, om den geografiske fordeling for alle afdelinger vil være præcist den samme i de kommende 4 år. En ligelig fordeling af den estimerede værdi vil således være bedste bud på nuværende tidspunkt. Sikkerhedsmarginen på samlet DKK 68 000 000 i den maksimale værdi kan ikke nødvendigvis sikres fordelt ligeligt mellem Delaftalerne. De samlede DKK 68 000 000 kan således anvendes til fulde på én af Delaftalerne. Denne fleksibilitet er Ejendomsstyrelsen nødt til at have, da det på nuværende tidspunkt ikke kan fastlægges, hvordan de uforudsete opgaver vil blive fordelt geografisk. Maksimal værdi for hver Delaftale er således DKK 34 000 000 + DKK 68 000 000 = DKK 102 000 000. 
  
 
   
   Intern ID
   : 
   Delaftale 1 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    90715000
     
    Undersøgelse af forurening 
   
 
    
    Supplerende klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    90713000
     
    Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål, 
    90715200
     
    Andre tjenester i forbindelse med forureningsundersøgelser, 
    90732000
     
    Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening, 
    90732400
     
    Rådgivning i forbindelse med jordforurening, 
    90732600
     
    Måling eller monitering af jordforurening, 
    90733700
     
    Monitering eller bekæmpelse af grundvandsforurening 
   
 
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Hvor som helst i det pågældende land 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Rådgiveren vil være ansvarlig for alle opgaver til udførelse i Region Nordjylland og Region Midtjylland. Hver Rådgiver kan, udover at være ansvarlig for sit eget geografiske område, bruges til sparring eller i tilfælde af inhabilitet på den anden Delaftale. 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Varighed
    : 
    4
     
    År 
   
 
    
   
    
    5.1.5.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    34 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    102 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
    : 
    ja 
   
 
    
   
    
    5.1.10.  
   
 
    
    Tildelingskriterier 
   
 
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Pris 
    
 
     
     Navn
     : 
     Pris 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Prisen, der er evalueret, er den samlede sum, som fremkommer ved et angivet skønnet forbrug. Tilbudslisten er forhåndsudfyldt med et skønnet forbrug for de forskellige ydelser, hvortil den samlede sum er blevet sammensat ud fra de enhedspriser, som tilbudsgiver har angivet i Aftalebilag 7.1 - tilbudslisten. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     30 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Bemanding 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Evaluering af underkriteriet "Bemanding" er foretaget på baggrund af Aftalebilag 5.1 - CV og bemandingsplan, samt individuelle CV’er for de af tilbudsgiver tilbudte medarbejdere. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     40 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Case 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Ordregiver har vurderet underkriteriet ”Case” på baggrund af tilbudsgivers casebesvarelse. Casebeskrivelsen findes i Udbudsbilag 7. Tilbudsgiver har i Aftalebilag 6 afleveret sin casebesvarelse, herunder undersøgelsesoplæg samt metodebeskrivelser til brug for Ordregivers evaluering af underkriteriet. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     30 
    
 
     
    
   
    
    5.1.12.  
   
 
    
    Udbudsvilkår 
   
 
    
    Oplysninger om klagefrister
    : 
    I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk. 
     
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence 
     
     Yderligere omfattede købere
     : 
     Der er 2 Rådgivere på Rammeaftalen. Hver er tildelt én Delaftale. 
    
 
     
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
    Elektronisk auktion
    : 
    nej 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for Udbud 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
    TED eSender
    : 
    Mercell Holding ASA 
   
 
    
   
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0002 
  
 
   
   Titel
   : 
   Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden inkl. Bornholms Regionskommune og Christiansø 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Rammeaftalen er udbudt således, at Danmark opdeles i to Delaftaler, og der er på baggrund heraf indgået aftale med to Rådgivere, hvor hver Rådgiver er tildelt én Delaftale med ét geografisk område. Baseret på tidligere indkøb i 2023 har fordelingen mellem Delaftalerne været 55 % (Delaftale 1) og 45 % (Delaftale 2) i Ejendomsstyrelsen. Den estimerede værdi af Rammeaftalen forventes derfor at blive cirka ligeligt fordelt på de 2 Delaftaler, da der på nuværende tidspunkt ikke kan entydigt fastlægges, om den geografiske fordeling for alle afdelinger vil være præcist den samme i de kommende 4 år. En ligelig fordeling af den estimerede værdi vil således være bedste bud på nuværende tidspunkt. Sikkerhedsmarginen på samlet DKK 68 000 000 i den maksimale værdi kan ikke nødvendigvis sikres fordelt ligeligt mellem Delaftalerne. De samlede DKK 68 000 000 kan således anvendes til fulde på én af Delaftalerne. Denne fleksibilitet er Ejendomsstyrelsen nødt til at have, da det på nuværende tidspunkt ikke kan fastlægges, hvordan de uforudsete opgaver vil blive fordelt geografisk. Maksimal værdi for hver Delaftale er således DKK 34 000 000 + DKK 68 000 000 = DKK 102 000 000. 
  
 
   
   Intern ID
   : 
   Delaftale 2 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    90715000
     
    Undersøgelse af forurening 
   
 
    
    Supplerende klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    90713000
     
    Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål, 
    90715200
     
    Andre tjenester i forbindelse med forureningsundersøgelser, 
    90732000
     
    Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening, 
    90732400
     
    Rådgivning i forbindelse med jordforurening, 
    90732600
     
    Måling eller monitering af jordforurening, 
    90733700
     
    Monitering eller bekæmpelse af grundvandsforurening 
   
 
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
    Hvor som helst i det pågældende land 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Rådgiveren vil være ansvarlig for alle opgaver til udførelse i Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden inkl. Bornholms Regionskommune og Christiansø. Hver Rådgiver kan, udover at være ansvarlig for sit eget geografiske område, bruges til sparring eller i tilfælde af inhabilitet på den anden Delaftale. 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Varighed
    : 
    4
     
    År 
   
 
    
   
    
    5.1.5.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    34 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    102 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
    : 
    ja 
   
 
    
   
    
    5.1.10.  
   
 
    
    Tildelingskriterier 
   
 
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Pris 
    
 
     
     Navn
     : 
     Pris 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Prisen, der er evalueret, er den samlede sum, som fremkommer ved et angivet skønnet forbrug. Tilbudslisten er forhåndsudfyldt med et skønnet forbrug for de forskellige ydelser, hvortil den samlede sum er sammensat ud fra de enhedspriser, som tilbudsgiver har angivet i Aftalebilag 7.2 - tilbudslisten. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     30 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Bemanding 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Evaluering af underkriteriet "Bemanding" er foretaget på baggrund af Aftalebilag 5.2 - CV og bemandingsplan, samt individuelle CV’er for de af tilbudsgiver tilbudte medarbejdere. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     40 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Case 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Ordregiver har vurderet underkriteriet ”Case” på baggrund af tilbudsgivers casebesvarelse. Casebeskrivelsen findes i Udbudsbilag 7. Tilbudsgiver har i Aftalebilag 6 afleveret sin casebesvarelse, herunder undersøgelsesoplæg samt metodebeskrivelser til brug for Ordregivers evaluering af underkriteriet. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     30 
    
 
     
    
   
    
    5.1.12.  
   
 
    
    Udbudsvilkår 
   
 
    
    Oplysninger om klagefrister
    : 
    I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk. 
     
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence 
     
     Yderligere omfattede købere
     : 
     Der vil være 2 Rådgivere på Rammeaftalen. Hver tildeles én Delaftale. 
    
 
     
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
    Elektronisk auktion
    : 
    nej 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for Udbud 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
    TED eSender
    : 
    Mercell Holding ASA 
   
 
    
   
 
   6. 
  Resultater 
 
 
  
   
   Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
   : 
   0,00
    
   DKK 
  
 
   
  
   
   Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
   : 
   136 000 000,00
    
   DKK 
  
 
   
  
  Rammeaftalernes anslåede værdi
  : 
  68 000 000,00
   
  DKK 
 
 
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0001 
  
 
   
   Status for udvælgelse af vinder
   : 
   Der er udvalgt mindst én vinder. 
  
 
   
   Rammeaftale
   :  
    
    Den maksimale værdi for rammeaftalen
    : 
    102 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Revurderet værdi af rammeaftalen
    : 
    34 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    6.1.2.  
   
 
    
    Oplysninger om vinderne 
   
 
    
    Vinder
    :  
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    NIRAS A/S 
   
 
    
    Tilbud
    :  
   
 
    
    Tilbud – Identifikator
    : 
    Tilbud fra NIRAS A/S 
   
 
    
    ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
    : 
    LOT-0001 
   
 
    
    Kontraktoplysninger:  
     
     Identifikator for kontrakten
     : 
     Rammeaftale - Rådgivning vedrørende forureningssager 2024, Delaftale 1 
    
 
     
     Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
     : 
     01/11/2024 
    
 
     
     Dato for indgåelse af kontrakten
     : 
     01/12/2024 
    
 
     
     Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
     : 
     ja 
    
 
     
    
   
    
    6.1.4.  
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    : 
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     6 
    
 
     
    
   
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0002 
  
 
   
   Status for udvælgelse af vinder
   : 
   Der er udvalgt mindst én vinder. 
  
 
   
   Rammeaftale
   :  
    
    Den maksimale værdi for rammeaftalen
    : 
    102 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Revurderet værdi af rammeaftalen
    : 
    34 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    6.1.2.  
   
 
    
    Oplysninger om vinderne 
   
 
    
    Vinder
    :  
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Rambøll Danmark A/S 
   
 
    
    Tilbud
    :  
   
 
    
    Tilbud – Identifikator
    : 
    Tilbud fra Rambøll Danmark A/S 
   
 
    
    ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
    : 
    LOT-0002 
   
 
    
    Kontraktoplysninger:  
     
     Identifikator for kontrakten
     : 
     Rammeaftale - Rådgivning vedrørende forureningssager 2024, Delaftale 2 
    
 
     
     Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
     : 
     01/11/2024 
    
 
     
     Dato for indgåelse af kontrakten
     : 
     01/12/2024 
    
 
     
     Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
     : 
     ja 
    
 
     
    
   
    
    6.1.4.  
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    : 
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     6 
    
 
     
    
   
 
   8. 
  Organisationer 
 
 
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0001 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-38683470 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Arsenalvej 55
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Hjørring 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   9800 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Nordjylland
    
   (
   DK050
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Maria Møllebjerg Matzen 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +4530777972 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0002 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-37795526 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Toldboden 2
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Viborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8800 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Vestjylland
    
   (
   DK041
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 72405600 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation med ansvar for klager 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0003 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-10294819 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Carl Jacobsens Vej 35
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Valby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2500 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 41715000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0004 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   NIRAS A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   37295728 
  
 
   
   By
   : 
   Allerød 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   3450 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Nordsjælland
    
   (
   DK013
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   21244187 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
    Vinder af disse delkontrakter
    : 
    LOT-0001 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0005 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Rambøll Danmark A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   35128417 
  
 
   
   By
   : 
   København S 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2300 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   51612406 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
    Vinder af disse delkontrakter
    : 
    LOT-0002 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0006 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Mercell Holding ASA 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   980921565 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Askekroken 11
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Oslo 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   0277 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Oslo
    
   (
   NO081
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Norge 
  
 
   
   Enhed
   : 
   eSender 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +47 21018800 
  
 
   
   Fax
   : 
   +47 21018801 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    TED eSender 
   
 
    
   
 
   11. 
  Oplysninger om bekendtgørelsen 
 
 
  
   
   11.1.  
  
 
   
   Oplysninger om bekendtgørelsen 
  
 
   
   Bekendtgørelsens ID
   : 
   36cd734c-cb67-4214-83cc-76f7c51e41d4
    
   - 
   01 
  
 
   
   Formulartype
   : 
   Resultater 
  
 
   
   Bekendtgørelsestype
   : 
   Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesundertype
   : 
   29 
  
 
   
   Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
   : 
   05/12/2024
    
   08:11:07 (UTC) 
  
 
   
   Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
   : 
   05/12/2024
    
   13:27:30 (UTC) 
  
 
   
   Bekendtgørelsens officielle sprog
   : 
   dansk 
  
 
   
  
   
   11.2.  
  
 
   
   Oplysninger om offentliggørelsen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesnummer
   : 
   746566-2024 
  
 
   
   EUT-S-nummer
   : 
   238/2024 
  
 
   
   Offentliggørelsesdato
   : 
   06/12/2024