23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
22.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Miljøstyrelsen

SYV RAMMEAFTALER VEDRØRENDE MILJØSTYRELSENS GRUNDVANDSKORTLÆGNING 2024- 2028


Miljøstyrelsen

638887-2024 - Resultater
Danmark – Tjenester på miljøområdet – SYV RAMMEAFTALER VEDRØRENDE MILJØSTYRELSENS GRUNDVANDSKORTLÆGNING 2024- 2028
OJ S 206/2024 22/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Miljøstyrelsen
E-mail mojac@mst.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Miljøbeskyttelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel SYV RAMMEAFTALER VEDRØRENDE MILJØSTYRELSENS GRUNDVANDSKORTLÆGNING 2024- 2028
Beskrivelse Miljøstyrelsen skal jf. vandforsyningslovens § 11 (LBK nr. 602 af13/05/2022) udføre opgaver i relation til grundvandskortlægningen, og dette udbud omhandler hovedsageligt udførelse af opgaver i forbindelse med denne kortlægning i perioden 2024 til 2028. Grundvandskortlægningen udføres med henblik på at sikre den målrettede beskyttelse af grundvand til drikkevandsformål i Danmark, og vil primært have fokus på opgaver der skal udføres for at kunne afgrænse nye indvindingsoplande til almene vandværker inden for områder med særlige drikkevandsinteresser (OSD), kortlægning og afgrænsning af nye indvindingsoplande til almene vandforsyninger uden for (OSD), kortlægning af Boringsnære Beskyttelsesområder (BNBO) og undtagelsesvis justering af allerede kortlagte indvindingsområder.Der skal udføres grundvandsrelaterede opgaver inden for geofysik, geologi, grundvandskemi, hydrologi og sårbarhedsvurdering, samt tilhørende feltarbejde. Ud over de naturvidenskabelige fagligheder inkluderer opgaverne ligeledes projektledelse og formidling.Udbuddet er opdelt i syv delaftaler, som hver især skal kategoriseres som en rammeaftale. Delaftalerne er i tre forskellige økonomiske størrelser: stor, mellem og lille.Størrelseskategori: Stor- Delaftale 1 - Fokus faglighed: hydrologi og geofysik- Delaftale 2 - Fokus faglighed: geologi og hydrologiStørrelseskategori: Mellem- Delaftale 3 - Fokus faglighed: geologi og geofysik- Delaftale 4 - Fokus faglighed: hydrologi og grundvandskemi- Delaftale 5 - Fokus faglighed: geologi og sårbarhedStørrelseskategori: Lille- Delaftale 6 - Fokus faglighed: geologi og geofysik- Delaftale 7 - Fokus faglighed: hydrologi og sårbarhedDer kan afgives tilbud på samtlige delaftaler.Udgangspunktet er at tilbudsgiver maksimalt kan tildeles 2 delaftaler og kun én inden for hver størrelseskategori. Da Ordregiver ønsker at sikre en fordeling af delaftaler til flest mulige leverandører, således at der sikres god konkurrence om opgaveløsningen, har ordregiver på baggrund heraf fastsat en fordelingsnøgle i henhold til udbudslovens § 49, stk. 3. I henhold til fordelingsnøglen tildeles der konkurrencesikringspoint, således at der tildeles 0 konkurrencesikringspoint til de tilbudsgivere som enten har vundet 2 af de allerede tildelte delaftaler, eller som har vundet 1 af de allerede tildelte delaftaler i samme økonomiske størrelseskategori. Der gives 3 konkurrencesikringspoint til de tilbudsgivere, som ikke falder ind under nogen af de to ovenfor nævnte situationer. Konkurrencesikringspoint lægges til de point som tilbudsgiver har opnået for tilbuddet i forbindelse med evaluering af pris og kvalitet.Delaftalerne samlede forventede værdi er opgjort til 84 mio. kr.Delaftalernes samlede maksimale værdi er fastsat til 126 mio. kr.
Identifikator for proceduren a943ca92-d89e-4ae5-9337-680226ee517e
Tidligere bekendtgørelse : ddafe1ad-fad6-4070-aed5-e35d3dda371b-01
Intern ID 2023-18063
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter udbudslovens afsnit II.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 84 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 126 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausul i forbindelse med opfyldelse af rammeaftalen. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af rammeaftalen skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Serviceattesten må maksimalt være udstedt 6 måneder før tidspunktet for tilbudsfristens udløb.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 1 - Fokus faglighed: hydrologi og geofysik
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: StorDelaftalens forventede værdi er opgjort til 16 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 24 mio. kr.
Intern ID : 230018308
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 24 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 2 - Fokus faglighed: geologi og hydrologi
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: StorDelaftalens forventede værdi er opgjort til 16 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 24 mio. kr.
Intern ID : 230018514
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 24 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 3 - Fokus faglighed: geologi og geofysik
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: MellemDelaftalens forventede værdi er opgjort til 12 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 18 mio. kr.
Intern ID : 230018571
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 18 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Delaftale 4 - Fokus faglighed: hydrologi og grundvandskemi
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: MellemDelaftalens forventede værdi er opgjort til 12 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 18 mio. kr.
Intern ID : 230018769
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 18 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Delaftale 5 - Fokus faglighed: geologi og sårbarhed
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: MellemDelaftalens forventede værdi er opgjort til 12 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 18 mio. kr.
Intern ID : 230018795
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 18 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Delaftale 6 - Fokus faglighed: geologi og geofysik
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: LilleDelaftalens forventede værdi er opgjort til 8 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 12 mio. kr.
Intern ID : 230018822
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel : Delaftale 7 - Fokus faglighed: hydrologi og sårbarhed
Beskrivelse : Delaftalen vedrører størrelseskategori: LilleDelaftalens forventede værdi er opgjort til 8 mio. kr. Delaftalens maksimale værdi er fastsat til 12 mio. kr.
Intern ID : 230018852
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90700000   Tjenester på miljøområdet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 41110000   Drikkevand, 90720000   Miljøbeskyttelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ingen optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 31/08/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ingen forlængelser
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.3.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglige kompetencer
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.1
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Projektledelse og løsningsbeskrivelse
Beskrivelse : Underkriteriet er nærmere beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 6.2
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Miljøstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Miljøstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Miljøstyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Miljøstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 84 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 126 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 84 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 24 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 16 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Cowi a/s
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 16 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202318063-1
Titel Rammeaftale 1 - Fokus faglighed: hydrologi og geofysik
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 24 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 16 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn NIRAS A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 16 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt ja
Underentrepriseprocentdelen er kendt : ja
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202318063-2
Titel Rammeaftale 2 - Fokus faglighed: geologi og hydrologi
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 18 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 12 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Cowi a/s
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 12 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2023-18063-3
Titel Rammeaftale 3 - Fokus faglighed: geologi og geofysik
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 18 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 12 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn NIRAS A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 12 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt ja
Underentrepriseprocentdelen er kendt : ja
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202318063-4
Titel Rammeaftale 4 - Fokus faglighed: hydrologi og grundvandskemi
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 18 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 12 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Rambøll Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 12 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202318063-5
Titel Rammeaftale 5 - Fokus faglighed: geologi og sårbarhed
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 8 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn WSP Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 8 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt ja
Underentrepriseprocentdelen er kendt : ja
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202318063-6
Titel Rammeaftale 6 - Fokus faglighed: geologi og geofysik
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 8 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Rambøll Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 305385-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 8 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 202318063-7
Titel Rammeaftale 7 - Fokus faglighed: hydrologi og sårbarhed
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Miljøstyrelsen
Registreringsnummer : 25798376
Afdeling : Jura
Postadresse : Tolderlundsvej 5    
By : Odense C
Postnummer : 5000
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Morten Jacobsen
E-mail : mojac@mst.dk
Telefon : +45 72544000
Internetadresse : https://www.mst.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Cowi a/s
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 44623528
Postadresse : Parallelvej 2    
By : Kongens Lyngby
Postnummer : 2800
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Cowi a/s
E-mail : cowi@cowi.dk
Telefon : 76338600
Fax : 76338601
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : NIRAS A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 37295728
Postadresse : Sortemosevej 19    
By : Allerød
Postnummer : 3450
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : NIRAS A/S
E-mail : niras@niras.dk
Telefon : 48104200
Fax : 48104300
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0004
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Rambøll Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 35128417
Postadresse : Hannemanns Allé 53    
By : København S
Postnummer : 2300
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Rambøll Danmark A/S
E-mail : info@ramboll.com
Telefon : 51611000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005, LOT-0007
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : WSP Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 21265543
Postadresse : Linnés Alle 2    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : WSP Danmark A/S
E-mail : info-dk@wsp.com
Telefon : 87281000
Fax : 43300311
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0006
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : a9e7a8cf-f48c-41a6-a659-cad2a2b4b72d   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 21/10/2024   07:55:07 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 21/10/2024   07:55:20 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 638887-2024
EUT-S-nummer : 206/2024
Offentliggørelsesdato : 22/10/2024

Send til en kollega

0.063