23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

AL2bolig

Rammeaftale - Vintertjenester og glatførebekæmpelse


AL2bolig

522699-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Snerydning – Rammeaftale - Vintertjenester og glatførebekæmpelse
OJ S 169/2024 30/08/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn AL2bolig
E-mail bch@eseebase.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Rammeaftale - Vintertjenester og glatførebekæmpelse
Beskrivelse Udbuddet på Vintertjenester og glatførebekæmpelse gennemføres som et offentligt udbud. Der udbydes i alt 3 delkontrakter. Tilbudsgiver kan byde på alle delaftaler, men kun vinde én delaftale. Der forventes indgået en rammeaftale på 3 år med optioner på yderlig 1 år for hver delaftale.
Identifikator for proceduren 9530a675-48e8-425f-aa67-664e03fecd6a
Intern ID AL2-V
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90630000   Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 200 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 10 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 3
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 1
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 1 - Driftscenter Favrskov - Rammeaftale på Vintertjenester og glatførebekæmpelse
Beskrivelse : Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste og glatførebekæmpelse for alle udenoms arealer, eks. veje, fortove, stier, trapper, indgangsdøre, affaldsområder mv.
Intern ID : Delaftale 1 - Driftscenter Favrskov
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90630000   Isrydning
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver forbeholder sig ret til at forlænge aftalen med 1 år og varsel om eventuel forlængelse vil blive givet senest 3 måneder inden rammeaftalens eller en forlængelsesperiodes udløb.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Områder fordelt i 8370 Hadsten, 8382 Hinnerup og 8450 Hammel.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 36   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Beskrivelse Minimum 3 referencer med oplysning om tilbudsgivers væsentligste erfaring med tilsvarende opgaver udført inden for de seneste tre år regnet fra tilbudstidspunktet. Med udført menes at hele eller dele af opgaverne under en kontrakt eller rammeaftale er leveret inden for de 3 år. Referencerne skal dække tilsvarende opgaver (Vintertjenester og glatførebekæmpelse ,jf. Arbejdsbeskrivelsens afsnit 2). Dokumentationen skal angives i ESPD'en.

Kriterium
Type Andet
Navn Krav til besigtigelse
Beskrivelse Ordregiver stiller krav til Tilbudsgiveren at deltage i besigtigelse, for hver delaftale Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på. Tilbud vil således ikke blive taget i betragtning, hvor Tilbudsgiveren ikke har deltaget i besigtigelsen for den pågældende delaftale. Tilbudsgiveren skal ved start tidspunktet for besigtigelsen registrere sig ved Ordregivers repræsentant på stedet. Registreringen skal ske for alle de delaftaler/områder, som Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på. Adresser og tidspunkter for besigtigelse fremgår af dokumentet ”Besigtigelse” som er en del af udbudsmaterialet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Som angivet i udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Med delkriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 23/09/2024   12:00:00 (UTC+2)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 01/10/2024   10:00:00 (UTC+2)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Tilladt
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren AL2bolig
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline AL2bolig
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse AL2bolig
Organisation, der behandler tilbud AL2bolig
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 2 - Driftscenter Tilst - Rammeaftale på Vintertjenester og glatførebekæmpelse
Beskrivelse : Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste og glatførebekæmpelse for alle udenoms arealer, eks. veje, fortove, stier, trapper, indgangsdøre, affaldsområder mv.
Intern ID : Delaftale 2 - Driftscenter Tilst
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90630000   Isrydning
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver forbeholder sig ret til at forlænge aftalen med 1 år, og varsel om eventuel forlængelse vil blive givet senest 3 måneder inden rammeaftalens eller en forlængelsesperiodes udløb.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Områder fordelt i 8270 Højbjerg, 8381 Tilst, 8530 Hjortshøj, 8310 Tranbjerg, 8200 Århus N og 8541 Skødstrup
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 36   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Beskrivelse Minimum 3 referencer med oplysning om tilbudsgivers væsentligste erfaring med tilsvarende opgaver udført inden for de seneste tre år regnet fra tilbudstidspunktet. Med udført menes at hele eller dele af opgaverne under en kontrakt eller rammeaftale er leveret inden for de 3 år. Referencerne skal dække tilsvarende opgaver (Vintertjenester og glatførebekæmpelse ,jf. Arbejdsbeskrivelsens afsnit 2). Dokumentationen skal angives i ESPD'en.

Kriterium
Type Andet
Navn Krav til besigtigelse
Beskrivelse Ordregiver stiller krav til Tilbudsgiveren at deltage i besigtigelse, for hver delaftale Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på. Tilbud vil således ikke blive taget i betragtning, hvor Tilbudsgiveren ikke har deltaget i besigtigelsen for den pågældende delaftale. Tilbudsgiveren skal ved start tidspunktet for besigtigelsen registrere sig ved Ordregivers repræsentant på stedet. Registreringen skal ske for alle de delaftaler/områder, som Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på. Adresser og tidspunkter for besigtigelse fremgår af dokumentet ”Besigtigelse” som er en del af udbudsmaterialet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Som angivet i udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Med delkriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 23/09/2024   12:00:00 (UTC+2)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 01/10/2024   10:00:00 (UTC+2)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Tilladt
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren AL2bolig
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline AL2bolig
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse AL2bolig
Organisation, der behandler tilbud AL2bolig
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 3 - Driftscenter Åbyhøj - Rammeaftale på Vintertjenester og glatførebekæmpelse
Beskrivelse : Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste og glatførebekæmpelse for alle udenoms arealer, eks. veje, fortove, stier, trapper, indgangsdøre, port gennemgange mv.
Intern ID : Delaftale 3 - Driftscenter Åbyhøj
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90630000   Isrydning
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver forbeholder sig ret til at forlænge aftalen med 1 år og varsel om eventuel forlængelse vil blive givet senest 3 måneder inden rammeaftalens eller en forlængelsesperiodes udløb.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Områder fordelt i 8230 Åbyhøj.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 36   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 600 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Beskrivelse Minimum 3 referencer med oplysning om tilbudsgivers væsentligste erfaring med tilsvarende opgaver udført inden for de seneste tre år regnet fra tilbudstidspunktet. Med udført menes at hele eller dele af opgaverne under en kontrakt eller rammeaftale er leveret inden for de 3 år. Referencerne skal dække tilsvarende opgaver (Vintertjenester og glatførebekæmpelse ,jf. Arbejdsbeskrivelsens afsnit 2). Dokumentationen skal angives i ESPD'en.

Kriterium
Type Andet
Navn Krav til besigtigelse
Beskrivelse Ordregiver stiller krav til Tilbudsgiveren at deltage i besigtigelse, for hver delaftale Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på. Tilbud vil således ikke blive taget i betragtning, hvor Tilbudsgiveren ikke har deltaget i besigtigelsen for den pågældende delaftale. Tilbudsgiveren skal ved start tidspunktet for besigtigelsen registrere sig ved Ordregivers repræsentant på stedet. Registreringen skal ske for alle de delaftaler/områder, som Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på. Adresser og tidspunkter for besigtigelse fremgår af dokumentet ”Besigtigelse” som er en del af udbudsmaterialet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Som angivet i udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Med delkriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 23/09/2024   12:00:00 (UTC+2)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 01/10/2024   10:00:00 (UTC+2)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Tilladt
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren AL2bolig
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline AL2bolig
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse AL2bolig
Organisation, der behandler tilbud AL2bolig
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : AL2bolig
Registreringsnummer : 39745216
Postadresse : Langkærvej 2 F    
By : Tilst
Postnummer : 8381
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Bjarke Christensen
E-mail : bch@eseebase.dk
Telefon : 31151684
Internetadresse : https://al2bolig.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +4541715000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Internetadresse : https://naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 2d13eeca-e084-4801-990f-de5a5a24fb52   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 29/08/2024   08:29:12 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 522699-2024
EUT-S-nummer : 169/2024
Offentliggørelsesdato : 30/08/2024

Send til en kollega

0.047