Fakta om udbudet
Udbyder
Banedanmark
NSPT0001 Perronhævning Brønderslev Station
Banedanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Gjerløv
E-mail: ANGJ@BANE.dk
Telefon: +45 82340000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
NSPT0001 Perronhævning Brønderslev Station
Banedanmark ønsker at indkøbe teknisk rådgivning vedrørende projektering, udførelse og afslutning for projekt perronhævning Brønderslev Station.
Brønderslev
Banedanmark ønsker at indkøbe teknisk rådgivning vedrørende projektering, udførelse og afslutning for projekt perronhævning Brønderslev Station.
Rådgivning omfatter:
- Teknisk rådgivning til projektering efter gældende normer, af omfattende:
- Nedrivning af den eksisterende Ø-perron med perronlængde på 289 meter
- Reetablering af en ny 130m lang Ø-perron med standard perronelement 55
- Ankomstområde ved trappe og elevator samt tilpasning af eksisterende perrontag og rampe til ny perron
- Taktile belægninger samt ledelinjer fra og med ankomsthal til og med ankomstområde og ny perron
- Nedtagning og genanvendelse af eksisterende venterum
Afvanding af ny perron, tilpasset perrontag samt venterum
- Etablering af blomsterkummer på ny perron
- Etablering af ny belysning og højtalere samt infotavler, på ankomstområde samt ny perron
- Ankomstområde samt ny perron skal forberedes til fremtidig elektrificering
- Genanvendelse af eksisterende aptering
- Justering af spor i henhold til spornormer
- Etablering af grussti fra eksisterende overkørsel nord for ny perron frem til ny perron
Derudover ønskes at Rådgiver foretager tilretning i eksisterende programfaserapport, udføre myndighedsprojekt samt udbudsprojekt, af udbudsmateriale til brug for entrepriseudbud, gennemførelse af udbudsproces med tildeling af entreprenør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
NSPT0001 Perronhævning Brønderslev Station
CVR-nummer: 13590885
Postadresse: Lyskær 3EF
By: Herlev
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 2730
Land: Danmark
E-mail: tilbud.afry.dk@afry.com
Telefon: +45 38165000
Internetadresse: http://www.AFRY.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk