Fakta om udbudet
Udbyder
AFATEK A/S
Dynamisk indkøbssystem til afsætning af slagge til genanvendelse
AFATEK A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 15105909
Postadresse: Gartnervej 40
By: Holmegaard
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4684
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Dyhr-Jensen
E-mail: sdj@afatek.dk
Telefon: +45 41831013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://afatek.dk/
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem til afsætning af slagge til genanvendelse
AFATEK A/S er ansvarlig for oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række affaldsforbrændingsanlæg på Sjælland og Falster.
I medfør af det dynamiske indkøbssystem er der indgået kontrakt om afsætning af 40.000 ton slagge til genanvendelse. Mængden kan variere med +/- 10 %.
AFATEK A/S er ansvarlig for oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række affaldsforbrændingsanlæg på Sjælland og Falster.
I medfør af det dynamiske indkøbssystem er der indgået kontrakt om afsætning af 40.000 ton slagge til genanvendelse. Mængden kan variere med +/- 10 %. Leverandøren skal sikre, at den samlede mængde slagge genanvendes.
Leverandøren afhenter slaggen på AFATEKs slaggeplads, Industrimærsken 3, 4241 Vemmelev. Den samlede mængde slagge skal være afhentet senest den 16. oktober 2023.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Afsætning af slagge til genanvendelse
CVR-nummer: 15179937
By: Løkken
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9480
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Værdien angivet i II.1.7 udgør den samlede kontrakts værdi.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2, nr. 2.
Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til klagenævnet.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk