Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Fjernvarme A/S
Totalentreprisekontrakt - Etablering af fliskedelanlæg til Egedal Fjernvarme
Egedal Fjernvarme A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 35410538
Postadresse: Dam Holme 4B
By: Stenløse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3660
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Seerup Pedersen
E-mail: LSPE@NIRAS.dk
Telefon: +45 23965056
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.egedalfjernvarme.dk/
Del II: Genstand
Totalentreprisekontrakt - Etablering af fliskedelanlæg til Egedal Fjernvarme
Udbuddet vedrører etablering af komplet minimum 7 MW leveret varme og maksimum 8 MW indfyret hedtvands fliskedelanlæg hos Egedal Fjernvarme A/S (herefter betegnet udbyder) på adressen Dam Holme 4B, 3660 Stenløse, matrikel 25a.
Etablering af fliskedelanlæg omfatter opførelse af tekniske anlæg herunder kobling til fjernvarme, absorpti-onsvarmepumpe, elektrofilter, røggasrensning, røranlæg og rørføringer, pumper, ventilation, el tilslutning, el komponenter , SRO m.m. og om nødvendigt en tilbygning som beskrevet i 05 SAB Bygning.
Arbejdet med etableringen af fliskedelanlægget er udbudt i en samlet totalentreprise for teknik, bygning og el- og SRO.
Dam Holme 4B, 3660 Stenløse, matrikel 25a
Udbudsbetingelserne indeholder en nærmere beskrivelse af opgaven og udbudsforløbet, og det øvrige materiale indeholder en beskrivelse af opgavens omfang.
Medmindre Egedal Fjernvarme vælger at tildele opgaven med udgangspunkt i de indledende tilbud, gennemføres der et forhandlingsforløb, hvor tilbudsgiverne vil blive inviteret til parallelle forhandlingsmøder, som vil blive dokumenteret, jf. beskrivelsen i udbudsbetingelserne. Læs mere om forhandlingsforløbet og de konkrete forhandlingstemaer i udbudsbetingelserne.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet.
Der er option på en 10-årig serviceaftale.
Der henvises til udbudsmaterialet for nærmere beskrivelse.
Ansøger skal udfylde det elektroniske ESPD på RIB. Se nærmere om dette i punkt III.1.1 og VI.3.
Såfremt ansøger baserer sig på andre enheders økonomiske formåen, skal der ligeledes afleveres en støtteerklæring.
Paradigme for støtteerklæring er vedlagt udbudsmaterialet. Støtteerklæringen vil blive vedlagt kontrakten som et bilag.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Totalentreprisekontrakt - Etablering af fliskedelanlæg til Egedal Fjernvarme
Del VI: Supplerende oplysninger
Udvælgelsen afholdes digitalt via internetportalen RIB Udbud. Dette medfører, at anmodninger om deltagelse i udbuddet og opfyldelse af udvælgelseskriterierne alene kan ske via RIB Udbud. Spørgsmål vedrørende anvendelse af RIB Udbud kan rettes til RIB A/S tlf: 35245250, support@rib-software.dk .
Udbudsnummeret i RIB Udbud er TN604713A
ESPD:
Ansøgeren skal udfylde ESPD'et på RIB, der er oprettet som et afleveringskrav. Sådan gør ansøgeren:
1. Tilgå udbuddet
2. Gå til "Aflvering af tilbud/ansøgning"
3. Klik på afleveringskravet "ESPD"
4. Klik på "Opret ESPD-svar"
5. Udfyldt ESPD-formularen
6. klik "Eksporter" til sidst
For nærmere oplysninger om anvendelsen af ESPD henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Udover den dokumentation, der er omtalt i punkt III.1.1), III.1.2) og III.1.3) skal den tilbudsgiver, som Egedal Fjernvarme efter evaluering af tilbuddene har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge følgende øvrige dokumentation:
- dokumentation for konsortiedannelse - såfremt det er relevant.
- Underskrevet tro og love-erklæring vedr. russisk ejerdeltagelse
- Underskreven tro-og love-erklæring vedrørende Udbudslovens § 134a.
Den tilbudsgiver som Egedal Fjernvarme vælger at tildele kontrakten til skal fremlægge dokumentation for erhvervs- og produktansvarsforsikring ved indgåelse af kontrakten.
Der ydes ikke vederlag for til tilbudsgiverne for deltagelse i udbuddet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning
til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr.
1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/