Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Udbud af tømning af rendestensbrønde i Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Jørgensen
E-mail: joanso@aarhus.dk
Telefon: +45 51317254
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Udbud af tømning af rendestensbrønde i Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Udbuddet vedrører tømninger af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og linjedræn på offentlige veje og parkeringspladser, fodgængerområder, gågade, gang- og cykelstier samt tilhørende stitunneller og -broer.Det er både periodevis tømninger (standardopgaver) og bestillingsopgaver. <br>
Aarhus Kommune
Udbuddet vedrører tømninger af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og linjedræn på offentlige veje og parkeringspladser, fodgængerområder, gågade, gang- og cykelstier samt tilhørende stitunneller og -broer.Det er både periodevis tømninger (standardopgaver) og bestillingsopgaver. <br>
Der er i alt registreret 45.000 offentlige rendestensbrønde, som tilbudsgiveren skal tømme med forskellige frekvenser:• Stier: tømning hvert 3 år.• Kritisk vejnet: tømning hvert år• Ikke kritisk vejnet: tømning hvert 2. årDet tømte materiale fra ovenstående brønde benævnes i udbuddet som ”brøndsand”, selvom der også kan indgå andre fraktioner såsom sand, blade, grene, jord, grus, skrald mm. <br>
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af tømning af rendestensbrønde i Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
CVR-nummer: 27663605
Postadresse: Viborgvej 35
By: Engesvang
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7442
Land: Danmark
E-mail: kai@dansweep.dk
Telefon: +45 86869161
Internetadresse: www.dansweep.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk