Fakta om udbudet
Udbyder
Naturstyrelsen
Udbud af rammeaftale om totalrådgivning til kloakering i kolonihaveområder
Naturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33157274
Postadresse: Gjøddinggård, Førstballevej 2
By: Randbøl
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7183
Land: Danmark
Kontaktperson: KAPS - Mathias Jannik Thomsen
E-mail: mtho@kammeradvokaten.dk
Telefon: +45 31756837
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://naturstyrelsen.dk/
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om totalrådgivning til kloakering i kolonihaveområder
Naturstyrelsen ejer en række kolonihaveområder i Danmark. En del af områderne er endnu ikke kloakerede. I de kommende år forventer Naturstyrelsen at de respektive kommuner pålægger Naturstyrelsen at etablere kloakering for mere end 1400 havelodder fordelt på formentlig 10 områder i Jylland og formentlig 2 områder på Sjælland. For at være parat til at kunne imødekomme kravene om at etablere kloakering i Naturstyrelsens kolonihaveområder, udbyder Naturstyrelsen en rammeaftale om totalrådgivning for en fireårs periode med 3 totalrådgivere. Rådgiveropgaverne knyttet til de enkelte kolonihaveområders kloakering udbydes løbende i miniudbud i rammeaftalens løbetid med passende mellemrum afhængigt af antal havelodder og den geografiske placering.
Randbøl
Naturstyrelsen ejer en række kolonihaveområder i Danmark. En del af områderne er endnu ikke kloakerede. I de kommende år forventer Naturstyrelsen at de respektive kommuner pålægger Naturstyrelsen at etablere kloakering for mere end 1400 havelodder fordelt på formentlig 10 områder i Jylland og formentlig 2 områder på Sjælland. For at være parat til at kunne imødekomme kravene om at etablere kloakering i Naturstyrelsens kolonihaveområder, udbyder Naturstyrelsen en rammeaftale om totalrådgivning for en fireårs periode med 3 totalrådgivere. Rådgiveropgaverne knyttet til de enkelte kolonihaveområders kloakering udbydes løbende i miniudbud i rammeaftalens løbetid med passende mellemrum afhængigt af antal havelodder og den geografiske placering. Tildelingskriteriet for miniudbuddene er laveste pris, og tildeling af de enkelte leverancekontrakter under Rammeaftalen vil ske jf. vedlagte miniudbudsbetingelser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale om totalrådgivning til kloakering i kolonihaveområder
CVR-nummer: 58684910
Postadresse: Refshalevej 147, 2.
By: København K
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1432
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale om totalrådgivning til kloakering i kolonihaveområder
CVR-nummer: 18334305
Postadresse: Vejlsøvej 23
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8600
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale om totalrådgivning til kloakering i kolonihaveområder
CVR-nummer: 21265543
Postadresse: Linnés Alle 2, Høje Taastrup
By: Taastrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk