Fakta om udbudet
Udbyder
DIN Forsyning Varme A/S
Kvalifikationsordning vedr. anlægs- og bygningsarbejder
DIN Forsyning Varme A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 32662498
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas K. Schmidt
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
Del II: Genstand
Kvalifikationsordning vedr. anlægs- og bygningsarbejder
Nærværende kvalifikationsordning vedrører anlægs- og bygningsarbejder til DIN Forsyning Varme A/S. Kvalifikationsordningens formål er at etablere en liste over kvalificerede entreprenørvirksomheder i forbindelse med udførelse anlægsarbejder og bygningsarbejder for DIN Forsyning Varme A/S.
Formålet er at etablere to kvalifikationslister over kvalificerede virksomheder, som kan udføre arbejder inden for anlægs- og byggearbejder for Ordregiver.
Det tilkendegives ved afkrydsning i EU-Supply, i ansøgers ESPD, hvilke af følgende lister, der ansøges om optagelse på ordningen med speciale inden for. Således er det muligt at søge om optagelse i kvalifikationsordningen ift. ét eller begge lister. Ansøgere optages på ordningen inden for én eller flere områder, som ansøgeren har dokumenterede kompetencer inden for. Ansøger skal som minimum angives én (1) liste. Listerne er følgende:
• Anlægsarbejder
• Bygningsarbejder
Kvalifikationsliste vedr. anlægsarbejder
Esbjerg
Kvalifikationsliste vedr. anlægsarbejder i forbindelse med etablering af nyt fjernvarmeværk.
Kvalifikationsordning vedr. bygningsarbejder
Esbjerg
Kvalifikationsliste vedr. bygningsarbejder i forbindelse med etablering af nyt fjernvarmeværk.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kvalifikationsliste vedr. anlægsarbejder
Del V: Kontrakttildeling
Kvalifikationsordning vedr. bygningsarbejder
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver forbeholder sig ret til at anmode Ansøgere om at godtgøre, at samme juridiske enheds deltagelse i flere ansøgninger ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige Tilbudsgiveres tilbud, herunder at der ikke følges en praksis, som kan true gennemsigtigheden og fordreje konkurrencen mellem de bydende. Såfremt dette ikke kan godtgøres, forbeholder Ordregiver sig ret til at afvise sådanne Ansøgere.
Ansøgere opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille
spørgsmål til kvalifikationsordningen.
— Alle spørgsmål skal stilles i EU- Supply
— Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade et spørgsmål & svar-dokument.
Det er Ansøgers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i EU-Supply
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen
indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk