23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 064-110515
Offentliggjort
01.04.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
04.05.2016 Kl. 12:00

Addresse
Frederikshavn Kommune
Rådhus Allé 100
Kontaktpunkt: Center for Park og Vej
Att: Søren Hoff Brøndum
9900 Frederikshavn
Telefon: +45 29656913
Mailadresse: shob@frederikshavn.dk

Udbyder

Frederikshavn Kommune

Vindere

Vandløbsvedligehold Entreprise 1 og 2

(07.06.2016)
HedeDanmark
Jellingvej 3
9230 Svenstrup

Vandløbsvedligehold entreprise 3

(07.06.2016)
Jysk Skov og Natur
Sudergaardsvej 1
9320 Hjallerup

Vandløbsvedligeholdelse


Frederikshavn Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Frederikshavn Kommune
Rådhus Allé 100
Kontaktpunkt(er): Center for Park og Vej
Att: Søren Hoff Brøndum
9900 Frederikshavn
DANMARK
Telefon: +45 29656913
Mailadresse: shob@frederikshavn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.frederikshavn.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://frederikshavn.dk/Sider/EU-udbud-af-vandl%c3%b8bsvedligeholdelse.aspx?topemne=4123759d-5f4c-4b99-b356-8393d08c572e&emne=8e87e092-c2fb-4552-b232-cda0d85bfcfb

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Vandløbsvedligeholdelse.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Frederikshavn Kommune.

NUTS-kode DK050

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Frederikshavn Kommune. Opgaven omfatter den årlige beskæring af grøde, kantvegetation og gennemgange de, i vedlagte tilbudslister, anførte offentlige vandløb. Vedligeholdelse af vandløb i omfatter i hovedtræk følgende elementer: Manuel grødeskæring af ca. 235 000 meter vandløb, bådskæring af grøde af ca. 45 000 meter vandløb samt gennemgang af 158 000 meter vandløb, og øvrige opgaver, såsom: Afskæring af nedhængende buske og grene, fjernelse af væltede træer og fjernelse af nedskredne brinker. Opgaven udbydes som 3 delentrepriser, bestående af af:
1) Område Nord
2) Område Midt, og
4) Område Syd.
Kontraktperioden er 3 år med mulighed for option på forlængelse i 3 år.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

77314000, 90430000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Vedligeholdelse af vandløb i omfatter i hovedtræk følgende elementer: Manuel grødeskæring af ca. 235 000 meter vandløb, bådskæring af grøde af ca. 45 000 meter vandløb samt gennemgang af 158 000 meter vandløb, og øvrige opgaver i 3 år med mulighed for forlængelse i 3 år yderligere.
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 10 500 000 og 13 500 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse med 3 år.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Entreprise 1
1) Kort beskrivelse
Vandløbsvedligeholdelse af ca. 148 000 meter vandløb. Herunder manuel grødeskæring af 47 000 meter, bådskæring af 22 000 meter og gennemgang af 78 000 meter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

77314000, 90430000

3) Mængde eller omfang
Vandløbsvedligeholdelse af ca. 148 000 meter vandløb. Herunder manuel grødeskæring af 47 000 meter, bådskæring af 22 000 meter og gennemgang af 78 000 meter.
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 2 677 500 og 3 442 500 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Entreprise 2
1) Kort beskrivelse
Vandløbsvedligeholdelse af ca. 127 000 meter vandløb. Herunder manuel grødeskæring af 76 000 meter, bådskæring af 5 000 meter og gennemgang af 45 000 meter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

77314000, 90430000

3) Mængde eller omfang
Vandløbsvedligeholdelse af ca. 127 000 meter vandløb. Herunder manuel grødeskæring af 76 000 meter, bådskæring af 5 000 meter og gennemgang af 45 000 meter.
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 2 835 000 og 3 645 000 EUR
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Entreprise 3
1) Kort beskrivelse
Vandløbsvedligeholdelse af ca. 150 000 meter vandløb. Herunder manuel grødeskæring af 98 000 meter, bådskæring af 17 000 meter og gennemgang af 35 000 meter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

77314000, 90430000

3) Mængde eller omfang
Vandløbsvedligeholdelse af ca. 150 000 meter vandløb. Herunder manuel grødeskæring af 98 000 meter, bådskæring af 17 000 meter og gennemgang af 35 000 meter.
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 3 780 000 og 4 860 000 EUR
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
10 procent af den årlige entreprisesum.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Månedlig fakturering. Se udbudsmateriale.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Kræves ikke.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Virksomhedsprofil med en overordnet beskrivelse af organisation
— Referencer for lignende opgaver de sidste 3 år med kontaktperson for disse.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Udfyldt tro og love-erklæring vedrørende ubetalt forfalden gæld til det offentlige.
— Tilbudsgiver er forpligtet til at tegne en erhvervs- og produktansvarsforsikring og opretholde sådan en forsikring i hele kontraktperioden.
— Oplysninger om virksomhedens omsætning de seneste 3 år.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— CV på nøglepersoner
— Maskinliste.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: ja

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 70

2. Kvalitet. Vægtning 30

 

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
4.5.2016 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 4.5.2016 - 12:00

Sted:

Center for Park og Vej, Knivholtvej 15, 9900 Frederikshavn.

 

Der må være personer til stede under åbningen af bud: ja
Yderligere oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Tilbudsgiver eller dennes repræsentant.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2022.
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
National identitetsangivelse: Lokal myndighed.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/Offentlig-konkurrence/Udbud/Klager-over-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30.3.2016

Send til en kollega

0.048