23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 058-097057
Offentliggjort
23.03.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
26.04.2016 Kl. 10:00

Addresse
http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud

Udbyder

Ikast-Brande Kommune

Vindere

Udbud af vedligeholdelse af offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune

(08.07.2016)
Jysk Naturpleje
Vormstrupvej 15
7540 Haderup

Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune


Ikast-Brande Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Ikast-Brande Kommune
29189617
Brande
DANMARK
Kontaktperson: Casper Katborg
E-mail: cakat@ikastbrande.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://ikast-brande.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af vedligeholdelse af offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
77314000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter vedligeholdelse af de offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune. Kontrakten dækker behovet i perioden fra 1.6.2016 til 31.12.2017 med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

 

Ikast-Brande Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter vedligeholdelse af de offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune. Kontrakten dækker behovet i perioden fra 1.6.2016 til 31.12.2017 med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år.

Udbuddet omfatter vedligeholdelse af 421 km offentlige vandløb:

— Grødeskæring med le i ca. 183 km vandløb

— Grødeskæring med mejekurv i ca. 108 km vandløb

— Grødeskæring med grødeskærebåd i ca. 115 km vandløb

— Gennemgang af ca. 15 km vandløb for væltede træer

— Optagning, håndtering, bortkørsel og bortskaffelse af afskåret grøde og frem-mede emner.

— 2 årlige tømninger af 28 sandfang

— Diverse ad hoc-opgaver i form af fjernelse af bevoksning langs vandløb, væltede træer, oprensning af

tilsandede vandløbsstrækninger mv.

— Dokumentation af arbejdets udførelse

— Kvalitetssikring

— Fotodokumentation af diverse vandløbselementer.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2016
Slut: 31/12/2017
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 2 gange for et år af gangen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til udbudsmaterialet for udfyldelse af ESPD.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

1. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har udført mindst 5 tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år. Disse opgaver skal have omfattet minimum 25 km udførelse af vedligeholdelse med båd, 50 km med mejekurv og 100 km med håndredskaber pr. år, som opgaven har været udført. Tilbudsgiver skal fremlægge dokumentation for udførelsen af disse opgaver i form af referencer. Referencerne skal som minimum indeholde navn på ordregiver, antal km vandløb der er vedligeholdt, metode for vedligehold samt periode for opgavens udførelse.

2. Det er et mindstekrav, at 5 af de medarbejdere, der fremover skal varetage opgavens udførelse, har gennemført åmandsuddannelse af mindst 2 dages varighed på f.eks. Ferskvandscentret i Silkeborg, i AMU-skolernes regi eller Skovskolen. Der skal fremlægges dokumentation herfor.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på andres ressourcer, herunder koncerninterne selskaber eller samarbejdspartnere/ underleverandører, skal der medsendes dokumentation for, at tilbudsgiver kan råde over disse ressourcer, eksempelvis i form af en underskrevet erklæring fra den pågældende virksomhed, der henvises til.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/04/2016
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 26/04/2016
Tidspunkt: 10:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbudsgiver må ikke være til stede ved åbningen af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

2020.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Lov om Klagenævnet for Udbud skal klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/03/2016

Send til en kollega

0.078