23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 042-069942
Offentliggjort
01.03.2016
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Kalundborg Kommune

Vindere

(01.03.2016)
Dan Sweep A/S
Viborgvej 35
7442 Engesvang

Kontrakt vedrørende ren- og vedligehold af grønne og sort-grå områder


Kalundborg Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Kalundborg Kommune
Holbækvej 141B
Kontaktpunkt(er): Horten Advokatpartnerselskab
Att: Ninna Højer Jensen
4400 Kalundborg
DANMARK
Telefon: +45 33344181
Mailadresse: nhj@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.kalundborg.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Kontrakt vedrørende ren- og vedligehold af grønne og sort-grå områder.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Kalundborg Kommune.

NUTS-kode DK

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakten vedrører ren- og vedligehold af grønne og sort-grå områder i Kalundborg. Kontrakten er opdelt i 5 delaftaler. Denne bekendtgørelse vedrører indgåelse af kontrakt vedrørende delaftale 4- Tømning af vejrendestensbrønde, brønde i åbent land, samt rensning af hovedledninger.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

77310000, 77312000, 77312100, 90612000, 90640000, 90600000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontraktgenstanden er tjenesteydelser anført i bilag II B til direktivet
Kontrakten vedrører ren-og vedligehold af grønne- og sort-grå områder og er opdelt i alt 5 delaftaler. Delaftalerne indeholder opgaver vedrørende henholdsvis ren- og vedligehold af grønne områder, fejning af kørebaner, tømning af brønde og belægningsarbejder. Kontraktindgåelsen i forbindelse med denne bekendtgørelse vedrører delaftale 4 — Tømning af vejrendestensbrønde, brønde i åbent land, samt rensning af hovedledninger. Den samlede udbudte kontrakt indeholder elementer af både bilag II A og bilag II B tjenesteydelser. Ordregiver har vurderet, at værdien af bilag II B tjenesteydelser væsentligt overstiger værdien af bilag II A tjenesteydelser, og at der derfor kan ske tildeling uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i EU-tidende.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 60
2. Samarbejde, effektivitet og vision. Vægtning 40
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Dan Sweep A/S
Viborgvej 35
7442 Engesvang
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 4 512 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er) Der afholdes en 10 dages standstill-periode regnet fra dagen efter
den dag, hvor nærværende bekendtgørelse er blevet offentliggjort. Klage skal være indgivet til Klagenævnet
for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor nærværende bekendtgørelse er blevet
offentliggjort, jf. lov nr. 492. 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne (§ 4 og § 7).
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 København
DANMARK
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.2.2016

Send til en kollega

0.062