Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Vintertjeneste til Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
Hjørring Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 9800
Land: Danmark
E-mail: asd@hjoerring.dk
Telefon: +45 72333228
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/183853558.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjorring.dk/
CVR-nummer: 58271713
Postadresse: Ny Rådhusplads 1
By: Brønderslev
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 9700
Land: Danmark
E-mail: jorn.lind@99454545.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/183853558.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjorring.dk/
Del II: Genstand
Vintertjeneste til Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
Udbuddet omfatter vintertjeneste i Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune omfattende
glatførebekæmpelse og snerydning af udvalgte ruter/entrepriser.
Udbuddet omfatter de af Kravspecifikationen og Appendix A + B angivne ruter/entrepriser.
Den resterende vintertjeneste udføres af Ordregiver.
Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter/entrepriser i henhv. Delaftale 1 og Delaftale 2.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal
opfylde, henvises til kravspecifikationen, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål
Hjørring Kommune
Udbuddet omfatter de af Kravspecifikationen og Appendix A angivne ruter/entrepriser. Den
resterende vintertjeneste udføres af Ordregiver. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle
ruter/entrepriser. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav
ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen, samt eventuelle rettelser og besvarelse
af spørgsmål.
Brønderslev Kommune
Udbuddet omfatter de af Kravspecifikationen og Appendix B angivne ruter/entrepriser. Den
resterende vintertjeneste udføres af Ordregiver. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle
ruter/entrepriser. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav
ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen, samt eventuelle rettelser og besvarelse
af spørgsmål.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
1
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
2
By: Løkken
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
3
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
4
By: Hirtshals
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
1
By: Løkken
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om
Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20
kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til
de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en
kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over
tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at
ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal
indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de
berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet
for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet
for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde,
hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der
begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af
klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk