Fakta om udbudet
Udbyder
Halsnæs Spildevand A/S
Rådgiverydelser Sommerhuskloakering af Liseleje - Maglemosegrøften og St. Havelse Strand m.fl
Halsnæs Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33033990
Postadresse: Havnevej 8
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3300
Land: Danmark
Kontaktperson: Lillian Nielsen
E-mail: lni@hnf.dk
Telefon: +45 23810093
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://nordkob.dk/index.html
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Rådgiverydelser Sommerhuskloakering af Liseleje - Maglemosegrøften og St. Havelse Strand m.fl.
Udbuddet omfatter en kontrakt om rådgiverydelser (bygherrerådgivning) i forbindelse med kloakering af ca. 200 sommerhuse ved Maglemosegrøften i Liseleje (etape 1) samt efterfølgende kloakering af fire sommerhusområder langs Roskilde Fjord (opland KR19 (Månedalen), ØS04 (Grævlingehøj og Ølsted Strandhuse), ØS05 (Ølsted Nordstrand) og SH02 (St. Havelse Strand og Ølsted Sydstrand) - i alt 2.176 sommerhuse (etape 2). Ordregiver er Halsnæs Spildevand A/S. Kloakeringen er en væsentligt del af spildevandsplanen for Halsnæs Kommune 2022 – 2032. Kloakeringen forventes færdig inden udløb af spildevandsplanen. Planen blev godkendt af Byrådet i marts 2022.
Halsnæs kommune
Udbuddet omfatter en kontrakt om rådgiverydelser (bygherrerådgivning) i forbindelse med kloakering af ca. 200 sommerhuse ved Maglemosegrøften i Liseleje (etape 1) samt efterfølgende kloakering af fire sommerhusområder langs Roskilde Fjord (opland KR19 (Månedalen), ØS04 (Grævlingehøj og Ølsted Strandhuse), ØS05 (Ølsted Nordstrand) og SH02 (St. Havelse Strand og Ølsted Sydstrand) - i alt 2.176 sommerhuse (etape 2). Ordregiver er Halsnæs Spildevand A/S. Kloakeringen er en væsentligt del af spildevandsplanen for Halsnæs Kommune 2022 – 2032. Kloakeringen forventes færdig inden udløb af spildevandsplanen. Planen blev godkendt af Byrådet i marts 2022.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rådgiverydelser Sommerhuskloakering af Liseleje - Maglemosegrøften og St. Havelse Strand m.fl.
CVR-nummer: 18334305
Postadresse: Vejlsøvej 23
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 8600
Land: Danmark
E-mail: mvl@envidan.dk
Telefon: +45 53344034
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiverne opfordres til at stille eventuelle spørgsmål jævnfør den overordnede tidsplan. Spørgsmål der stilles før dette tidspunkt vil under alle omstændigheder blive besvaret.
Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil også blive besvaret, medmindre spørgsmålets karakter gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt at meddele svaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen.
Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage før fristen for afgivelse af tilbud, vil ikke blive besvaret. Spørgsmål skal være skriftlige, på dansk og stilles til Ordregiver via EU-Supply.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud(i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk