Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Region Hovedstaden, Center for Økonomi - Indkøb
Opdateringer
I stedet for:
Der afholdes spørge/besigtigelsesmøde — se udbudsmaterialet.
Læses:
Der afholdes spørge/besigtigelsesmøde — se udbudsmaterialet.
De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. Udbudsloven § 137.
Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør
Region Hovedstaden, Center for Økonomi - Indkøb
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
DANMARK
Kontaktperson: Jacob Haim
Telefon: +45 38665812
E-mail: jacob.haim@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør.
Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør.
Aftalen er en samlet aftale.
Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør.
Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør i henhold til udbudsmateriale.
2*12 mdr.
Kontraktforlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrahenten skal stille sikkerhed over for ordregiver på 1 måneds vederlag ekskl. moms (af 1. års kontraktsum) senest 10 arbejdsdage efter kontraktindgåelse.
Leverandøren er forpligtet til at udføre Kontrakten ved anvendelse af praktikanter i et omfang som bestemt i udkast til kontrakt inkl. bilag.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver kan ikke overvære tilbudsåbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Inde kontraktudløb.
Der afholdes spørge/besigtigelsesmøde — se udbudsmaterialet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17, Postboks 2000
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
København
DANMARK
Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk