Fakta om udbudet
Udbyder
Modtagestation Syddanmark
EU-udbud af transportopgaver til Modtagestation Syddanmark I/S (Motas)
Modtagestation Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31096839
Postadresse: Vejlbyvej 21
By: Fredericia
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Bogø Lindemer
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.motas.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/28f27c4d-3009-4f0a-88d8-d726d82557a4/publicMaterial
Del II: Genstand
EU-udbud af transportopgaver til Modtagestation Syddanmark I/S (Motas)
Udbuddet omfatter afhentning og transport af emballeret farligt affald og inspektion og tømning af olie- og benzinudskillere (efterfølgende kaldet OBU) samt sandfang.
Afhentning og transport af farligt emballeret affald
Motas' interessentkommuner i Region Syddanmark
Delaftalen vedrører kørsel med forskellige typer af farligt emballeret affald. Der kan være tale om affald i forskellige typer emballager, der skal afhentes ved kunden og transporteres til Ordregiver.
Option: El-stabler forsynet med vægt.
såfremt Ordregiver kræver det, skal vejning af affald også opfyldes ved option i form af Merpris til enhedspris, for El-stabler forsynet med vægt.
Den estimerede maksimale omsætning på delaftalen er 25 % over den estimerede omsætning, jf. II.2.6) Anslået værdi.
Inspektion og tømning af OBU samt sandfang.
Motas' interessentkommuner i Region Syddanmark.
Delaftalen vedrører kontrol af ca. 1.500 OBU’er og bundtømning af ca. 1000 OBU’er, samt kontrol af ca. 950 sandfang og bundtømning af ca. 550 sandfang i de 13 interessentkommuner. Da Ordregiver også påtager sig opgaver uden for interessentkommunerne, er et mindre antal placeret udenfor de 13 interessentkommuner. Delaftalen indeholder ligeledes udførsel af akut opståede behov for opsugning fra OBU’ere og sandfang af kemikalier mv..
Den estimerede maksimale omsætning på delaftalen er 25 % over den estimerede omsætning, jf. II.2.6) Anslået værdi.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Afhentning og transport af farligt emballeret affald
Del V: Kontrakttildeling
Inspektion og tømning af OBU samt sandfang.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres og genudbydes snarest.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om
Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk